Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kestää naisvaltaisella työpaikalla?

Vierailija
03.08.2011 |

Olen useamman naisen työporukassa, enkä oikein aina jaksa. Järkyttävää nokittelua päivästä toiseen, yritetään tunkea omia töitä muitten tehtäväksi ja juoruillaan kahvihuoneessa muista yms yms yms. Kysymys kuuluukin, miten tällaista voi kestää? Miten olisi parasta toimia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkisin tämän nimenomaan naisvaltaisten alojen ongelmana.

Vierailija
22/27 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miesvaltaisessa työpaikassa ja kaipaisin kyllä tasaisempaa sukupuolijakaumaa.... 

Sama. Itsellä parhaat kokemukset on juuri niistä, joissa suhde on jotai kuinkin 50/50 ja työpaikalla noin 30 henkilöä. Ei liian iso, ei liian pieni. Miesvaltaisia aloja vielä nuorempana katsoin ruusunpunaisten läpi, mutta nykyään jo tajuan, että se Arskan typerä muija tai Lissun läskit tai Penan paska auto on todellakin juoruilua pahemmasta päästä. Nykyisellä pienellä työpaikalla insinööritoimistossa sentään pomo haukkuu vähän nätimmin ihmisiä, kun on jonkin sortin uskossa. Mutta haukkuu, samassa paikassa olevan sukulaisensa kanssa kilpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä naisvaltaisella alalla enkä tiedä helpompaa paikkaa. Siellä riittää kun joskus palavereissa on muka pohditusti jotakin mieltä jostakin. Jos sen lässytyksen kestää eikä anna tunneälyisten akkojen sisustusongelmien häiritä, niin helpolla pääsee. Yli kymmenen vuotta olen ollut, enkä ole oikein tehnyt mitään, palkka on tietenkin parempi kuin näillä naisilla.

Osa työpaikan naisista on kyllä ihan mukavia ja älykkäitäkin, mutta valtaosa on valitettavasti vouhottavia hanhia.

Vierailija
24/27 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useamman naisen työporukassa, enkä oikein aina jaksa. Järkyttävää nokittelua päivästä toiseen, yritetään tunkea omia töitä muitten tehtäväksi ja juoruillaan kahvihuoneessa muista yms yms yms. Kysymys kuuluukin, miten tällaista voi kestää? Miten olisi parasta toimia?

En todellakaan osaa neuvoa. Itse kestin kolme vuotta ja sitten sain puhuttua onneksi itselleni siirron toiseen toimipisteeseen.

Vierailija
25/27 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miesvaltaisessa työpaikassa ja kaipaisin kyllä tasaisempaa sukupuolijakaumaa.... 

Sama. Itsellä parhaat kokemukset on juuri niistä, joissa suhde on jotai kuinkin 50/50 ja työpaikalla noin 30 henkilöä. Ei liian iso, ei liian pieni. Miesvaltaisia aloja vielä nuorempana katsoin ruusunpunaisten läpi, mutta nykyään jo tajuan, että se Arskan typerä muija tai Lissun läskit tai Penan paska auto on todellakin juoruilua pahemmasta päästä. Nykyisellä pienellä työpaikalla insinööritoimistossa sentään pomo haukkuu vähän nätimmin ihmisiä, kun on jonkin sortin uskossa. Mutta haukkuu, samassa paikassa olevan sukulaisensa kanssa kilpaa.

Miesvaltaisilla työpaikoilla noin 25 vuotta töitä tehneenä en ole tuollaiseen paskanjauhantaan törmännyt. Joko minulla on ollut hyvä tuuri useammalla eri työpaikalla tai dinulla huono sellainen.

Vierailija
26/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , sanonta vouhottavia hanhia pitää paikkaansa. Älöttää Muumikuppien , Vallilan ja mustavalkoinen hömpötys.Kot kot kot.

Vierailija
27/27 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö par1 miestä voi kukkoilla kanaseurassa ja käydä haluuttavuusraistelus ym?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän