Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaourin n7v tyttö ihmetteli...

Vierailija
03.08.2011 |

että miksi meidän lasten pitää mennä sisälle jo klo 20...hän kun saa olla ulkona vaikka klo 23 jos haluaa.Sanoi että ollaan oudot äiti ja isä :D

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkukesästä olivat aina klo 23 vbielä möykkäämässä tossa kadulla kunnes menin sanomaan että jos täytyy riekkua ulkona siihen aikaan niin mieluiten sit omassa pihassa missä eivät häiritse muita metelöinnillään.

Vierailija
42/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. ja alle pitaa olla sisalla puoli yhdksalta viikonpaivina ja yhdeksalta viikonloppuina.

Kahdesta rikkeesta tulee vanhemmille $500 sakko, kolmesta $1500.

17v ja alle kotona yhdeltatoista. Poliisi ottaa kiinni jos riekkuu kaduilla myohempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko yön mutta ovat yleensä hyytyneet jo ennen klo 23:a. Jos siinä joku ohiklulkija tulisi kummastelemaan rytmiämme, pitäisin aika moukkana. Ja rajat meilläkin on mutta ei sentään kotipihassa kesäiltana nukkumaanmenoaika ole klo 20.

Vierailija
44/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antaa pienen lapsen olla noin myöhään ulkona!!! Idiootteja suorastaan...

Vierailija
45/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä maalla on vähän eri rytmi kuin kaupungissa. Nyt ulkona on erittäin miellyttävää, ei tulisi mieleenkään laittaa lapsia vielä nukkumaan tähän aikaan. Kesäillat on aprasta ulkoiluaikaa!

Itse taas olen huomannut että ne lapset käsketään aikaisin sänkyyn, joiden vanhemmat eivät halua lastensa seuraa iltaisin. Illat on siis pyhitetty vanhempien keskinäiselle ajalle ja lasten oletava nukkumassa jo jopa klo 20.

Vierailija
46/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen huomannut että ne lapset käsketään aikaisin sänkyyn, joiden vanhemmat eivät halua lastensa seuraa iltaisin. Illat on siis pyhitetty vanhempien keskinäiselle ajalle ja lasten oletava nukkumassa jo jopa klo 20.

Ehkä riippuen iästä? Meillä ainakin taapero menee nukkumaan jo klo 19. Eikä johdu mistään muusta kuin siitä, että se on niin pienelle hyvä aika mennä nukkumaan. Katsos rytmit ja rutiinit ovat lapselle tärkeitä.

Vierailija
47/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rytmit ja rutiinit voivat olla ihan yhtä tiukat vaikka nukkumaanmenoaika olisi vasta klo 22. Itse näen valoisten kesäiltojen hukkaanheittämisenä sen että lasta aletaan valmistella nukkumaan jo klo 18.

Aamut ovat paljon viileämpiä ja maa kasteessa, ei silloin ole yhtä hyvää aikaa ulkoilulle.

Meillä lapset nukkuu siis n. klo 22-8.30.

Ehkä riippuen iästä? Meillä ainakin taapero menee nukkumaan jo klo 19. Eikä johdu mistään muusta kuin siitä, että se on niin pienelle hyvä aika mennä nukkumaan. Katsos rytmit ja rutiinit ovat lapselle tärkeitä.

Vierailija
48/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu väsyneet lapset kiukkuavan myöhäänkin.Meillä nukutaan jo puoli ysiltä,ovat väsyneitä kun aamusta asti hilluttu ulkona. En ole ikinä tajunnut miksi kesällä pitää valvoa ja valvoa. Illalla on kiva rauhoittua viileässä kotona ja mennä nukkumaan,sitten taas aamulla pirteänä täysi meno päällä. En jaksa itsekään valvoa kun kymmeneen. Ehtii ne vanhempana sitten nauttimaan kesäöistä!

Vierailija
49/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rytmit ja rutiinit voivat olla ihan yhtä tiukat vaikka nukkumaanmenoaika olisi vasta klo 22. Itse näen valoisten kesäiltojen hukkaanheittämisenä sen että lasta aletaan valmistella nukkumaan jo klo 18.

Aamut ovat paljon viileämpiä ja maa kasteessa, ei silloin ole yhtä hyvää aikaa ulkoilulle.

Meillä lapset nukkuu siis n. klo 22-8.30.

oon ehkä hassu, kun ajattelen lapseni parasta enkä omia juttujani. Lapselle on kyllä parempi mennä nukkumaan ajoissa (kellonaika iästä riippuvainen) ja aamulla nousta sitten pirteänä ylös. Me kyllä ulkoillaan jo aamupäivällä, eikä ole koko kesänä kasteet tms häirinnyt yhtään... Lapsi, joka menee nukkumaan klo 19 (väsyneenä) on alle 2v.

Vierailija
50/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olette todennäköisesti oudot vanhemmat, jos pitää tulla täältä hakemaan vertaistukea kanssamammoilta 7-vuotiaan kommentin jälkeen.

Vierailija
51/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota järki käteen, osaako tämä lapsi edes kellon, että osaa sanoa, milloin menee nukkumaan tai tekee mitäkin. Meidän 7-v. aloittaa koulun ja osaa tasatunnit, mutta ei todellakaan osaisi kertoa naapureille, monelta menee nukkumaan, saattaisi sanoa vaikka että klo 12 minä valvon yöllä, vaikka menee nukkumaan viimeistään 21.30...

Vierailija
52/52 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota järki käteen, osaako tämä lapsi edes kellon, että osaa sanoa, milloin menee nukkumaan tai tekee mitäkin. Meidän 7-v. aloittaa koulun ja osaa tasatunnit, mutta ei todellakaan osaisi kertoa naapureille, monelta menee nukkumaan, saattaisi sanoa vaikka että klo 12 minä valvon yöllä, vaikka menee nukkumaan viimeistään 21.30...

Meidän naapurin muksut (ja varmaan omatkin) kerskailee ulkoilevansa koko yön ja kertovat että he saavat tehdä sitä ja tätä (kiellettyä)..

Onnesi mulla on aikuisen aivot jotka osaa jo hyvin suodattaa näitä lasten höpötyksiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän