PIENTEN lasten eronneet vanhemmat:
Minkä ikäisen lapsen olet laittanut isälleen joka toinen vkonloppu(jos teillä se käytäntö). Enkös minä pysty perustelemaan nuorimman lapsen yökyläilyjen kieltämistä sillä että lapsi on aivan kiinni minussa(reilu 1v),ei halua isänsä syliin,isä ei saa edes syöttää. (nyt siis asutaan vielä yhdessä).
Eikö se ole aika rankka kokemus pienelle että joutuu koko vkonlopun olemaan erossa äidistä. En vähättele isää,mutta selkeästi se olen tässä vaiheessa vielä minä jota lapsi kaipaa. Muut lapset toki menevät isälleen ja ikävöivät varmasti muutenkin, mutta eikö riitä että isä saa tulla katsomaan taaperoa aina kun haluaa ja on meillä hänen kanssaan eikä vie pois? Itse voin vaikka lähteä pois siksi aikaa,mutta turvallisempi olo lapsella varmasti kotona on?!
Kommentit (5)
Meillä ei tule riitaisaa eroa,ollaan ihan väleissä tässä ja hoidetaan yhdessä asioita eli en tosiaan kuulu niihin katkeriin jotka pelaavat lapsillaan.
lapsi on ollut molemmilla vanhemmillaan ihan vauvasta saakka. Ja tyytyväinen, iloinen lapsi on nyt taaperonakin. Mutta en olekaan kasvattanut hänestä mitään äititakiaista, kun isä on säännöllisesti kuvioissa niin ihan yhtä hyvin isäkin kelpaa.
oli isällään 12h-24h noin kerran viikossa.
1,5v- 2v on ollut 24h-48h
3v 3-4 vrk
4v 2-7vrk
eikö lapsi silloin anna isänsä auttaa tai mene isän syliin, jos tulee itku? Tästähän on kyse. Ei siitä, että kun olette molemmat läsnä niin lapsi valitsee äidin.
kiristyskeinona?