Jos saisit 200€ synttärilahjaksi itsellesi; miten käyttäisit?
Kommentit (18)
autojen tankit tuollaisella pikkusummalla saa täyteen, eipä juuri muuta.
autojen tankit tuollaisella pikkusummalla saa täyteen, eipä juuri muuta.
ja sitten autolainani on maksettu. Käyttäisin sen siihen -tästä jäisi minulle todella hyvä muisto sillä olen kiristänyt vyötä todella paljon tämän autolainan takia:)
Käytin sen hajonneen kuivausrummun korjaamiseen... Onneksi sinällään olin saanut tuon synttärilahjarahan, muuten olisi jäänyt korjaamatta. (Ei, ei ole turhake, asunnossa ei ehdi kuivaamaan muuten isomman perheen pyykkejä eikä taloyhtiössä ole kuivaushuonetta tms. Ulkona kuivaaminenkaan ei lasten siitepölyallergioiden vuoksi ole vaihtoehto.)
Jos saisin käyttää ihan vaan itseeni :), ostaisin vaatteita.
ja oli toinen varastossa. Ostin uuden rantalaukun, aurinkolasit ja mehua varten ison, kannellisen kupin.
Kaikkia olin harkinnut jo pidemmän aikaa, mutta kun sain anopilta ton 100 euroa, laitoin kunnolla haisemaan.
Muuta en ole tänä vuonna ostanutkaan itselleni, noikin ostin talvella.
siksi en vain laittaisi tilille ja maksaisi laskuja rahalla.
200 e on sen verran paljon että sillä varmaan ostaisin jonkun tavaran, ehkä tällä hetkellä lampun keittiöön. 100 e jos saisin lahjaksi niin käyttäisin sen hyvin todennäköisesti ravintolassa syömiseen mieheni kanssa.
T: Ap, joka sai tuon summan lahjaksi ja miettiin mihin järkevimmin/parhaiten käyttäisi
se maksaa 199,99. vessa olisi siistin näköinen kun tavarat olisi lipastossa.
tai laskuihin. Eipä tällä rahatilanteella voi törsätä pelkästään itseensä =(
jota olen jo pitkään halunnut, mutta rahoitus puuttuu. =)
Käyn kosmetologilla ja kampaajalla. Siinäpä ne melkein olikin ja jos jää niin menen syömään johonkin siistiin paikkaan.
Maksoi 300 euroa (tahdoin hyvän). Pitempään oli suunniteltu lukunurkkausta olohuoneeseen, minä kun olen perheen lukutoukka.
Lopuilla rahoilla otan tatuoinnin. Edellisen otinkin 18-vuotislahjaksi itselleni, joten eiköhän nyt ole jo toisen aika...
Ei tuo raha edes riitä, mutta olen pettynyt kuin pikkulapsi, joka nielaisi vahingossa kokonaisen purkkapallon.
Piti päästä synttäreiden kunniaksi viikonloppuna kirjoitusleirille.
ja astiastoa taidan hankkia lisää.
ja ostin sillä laadukkaan, titaanisen rannekellon, joka toivottavasti kestää vuosia.
kun lähden ostosreissulle. Ostaisin varmaan samppoita, ihonhoitotuotteita, nätin syystakin, jos rahat riittäisivät.
ja ostaisin uuden objektiivin kameraan, esim. 18-200
värjäyttämässä hiukset kampaajalla ja lopuilla reilulla satkulla ostaisin vaatteita itselleni :)