Mitä miehesi vastaa, jos kysyt "Pitäiskö mun laihduttaa vähän?"
Kommentit (42)
Kai jokainen tietää ihan itse, pitääkö lihoa vai laihtua vai onko sopiva? Anteeksi vain, mutta mua ärsyttäisi hirveästi jos mieheni kyselisi minulta vastaavia asioita.
et et todellakaan raskaana ollessa laihduta! vauvan synnyttyä alkaa kyl läskinpudotus
Sanoisin että se on aina hyvä idea, koska siitä tulee lopulta hyvä mieli. Arkinen energiataso nousee huimasti ja yleinen tyytyväisyys itseensä paranee. Suosittelen. Mutta hän on mulle täydellinen juuri noin.
oma mieheni sanoi juuri, ettei se haittaakaan kuulemma tekisi. pari kiloa pudotusta ja hieman kiinteytystä oli siis hänen toiveissaan. ja sanoi ihan suoraa
sanoo suoraan, että joo, pitäis vähän laihduttaa. pituus mulla 168 cm ja painoa 68 kg
"Ei ehkä laihduttaa mutta kiinteyttää". Sitä se on sanonutkin useamman kerran näiden vuosien aikana... Välillä on kiinteämpää, välillä ei :)
(Ja painoindeksini on 20)
edes kysyä, kun mies jo sanoo, että sun pitää laihduttaa, jos haluat että lapsilla on jatkossa isä. :o
28v/171cm/103kg
et voishan se olla hyväksi mut ihan mun oma asia, jos siltä tuntuu
painan 45 kg ja paino jo nyt alapainon rajalla eli ei mitään laihduttamista mulle. Meillä vielä on suvussa syömishäiriöitä, joten varmaan kärräis mut lääkäriin jos rupeisin tommosia puhumaan.
Varmaan että "no jos siltä tuntuu ni voisithan sää." Mulla on 30kg ylipainoa jotta siihen nähden ihan hyvä vastaus. :)
pelkää, et tissit ja peppu lähtee! :D
koska haluaa pesää eikä halua minun suuttuvan
Vastaisi varmaan "mikäs siinä" tai "no joo" tai jotain muuta kevyesti myötäilevää. Oon nyt 176/70, mutta olin timmi kilpaurheilija ja 7 kiloa kevyempi kun tavattiin.
Olen hoikanpuoleinen... Mutta mies tykkää jos oon hyvässä kunnossa ja kannustaa mua urheilemaan ja tekemään vatsalihaksia yms. Itekki tykkään miehestä kun se on hyvässä kunnossa, mutta meillä molemmilla on nyt vähän kuntoilu repsahtanut. Oon vielä viimeisilläni raskaana niin vähän huono tsempata miestä kuntoilemaan :D
olen 169 cm ja paino lähentelee 70 kiloa :/
Kai jokainen tietää ihan itse, pitääkö lihoa vai laihtua vai onko sopiva? Anteeksi vain, mutta mua ärsyttäisi hirveästi jos mieheni kyselisi minulta vastaavia asioita.
Miksi ihmeessä pitäisi kysyä? Ellei sitten vaan kaipaa vahvistusta sille, että ei jaksa alkaa laihduttamaan. Aika harva tampio nyt varmaan suoraan vastaa tuohon kysymykseen, että ehdottomasti pitää alkaa laihduttamaan!
mutta oot minun mielestä ihan hyvä noin. Noh, ei oo ku raskauskiloja jääny 1,5kiloa ja muuten oon hoikka.. :)
Minkä takia NAISEN pitäisi näyttää suoralta kuikelolta, kuin 14 vuotias? Tässäkin näkee, että miehille maistuu hyvin nainen joka ei liikaa vikise kilojensa takia ja ole liian ohut. Ja mammat itse stressaavat kun on niin monta kiloa yli 60 kg :/
Oikeeasti aika harva on liian iso jos paino on alle 80kg, riippuen vartalon mallista ja pituudesta saa olla enemmänkin. Ei se tee naisesta LÄSKIÄ jos on rehevyyttä ja muotoja.
Eli ihan omassa päässänne on kuvitelma "kauniista" naisesta, 170/57 tms. :/
t mies
siellä saa lihasta ja rasva palaa. Näin olen tehnytkin, yhdessä treenataan :)