Joko sinua nolottaa itsestäsi otetut valokuvat hame/leggins yhdistelmässä?
vai pistätkö vain muotioikun piikkiin?? minua kyllä hävettäisi!
Kommentit (14)
Itse en ole saanut aikaiseksi kyseistä yhdistelmää hankittua. Onko jo totaalisen out yhdistelmä? Minusta näyttäisi vielä kivalta :)
kiinnosta, mikä on toisten mielestä out, pukeudun sellaisiin vaatteisiin kuin itse haluan. Aloin käyttää hame-leggingsit-yhdistelmää kesällä 2003 ja voisin käyttää edelleen. Nykyään en vain juuri käytä hameita, joten ei tule käytettyä leggareitakaan niiden kanssa.
ne harvat mitä on otettu niin näyttää hyvältä vaikka tänä kesänä en ole kyseistä yhdistelmää käyttänyt kuin kerran. Siksi että on ollut niin kuuma eikä se asuyhdistelmä ole mikään kovin viileä.
Nykyään tulee käytettyä joskus kotona sellaisia caprileggareita ja pitkiä paitoja.
Mä tykkään kovasti mekoista. Kesä on mennyt ilman legginssejä, mutta nyt kun ilmat alkaa viilenemään, unohdanko mekot kokonaan? Onko sukkahousut sallittuja? Millaiset sukkahousut on sallittuja? Erotatko, jos minulla on nahkasaappaat ja legginssit, että onko ne sukkahousut vai ei? Saako legginnsejä käyttää, jos sillä pidentää hameiden ja mekkojen käyttöaikaa?
Saappaiden alla on ihan samantekevää mitä siellä on, ja tottakai sukkahousuja voi aina käyttää.
Mä tykkään kovasti mekoista. Kesä on mennyt ilman legginssejä, mutta nyt kun ilmat alkaa viilenemään, unohdanko mekot kokonaan? Onko sukkahousut sallittuja? Millaiset sukkahousut on sallittuja? Erotatko, jos minulla on nahkasaappaat ja legginssit, että onko ne sukkahousut vai ei? Saako legginnsejä käyttää, jos sillä pidentää hameiden ja mekkojen käyttöaikaa?
mutta ihmettelen, mikä kumma tekee leggingsseista tuomittavan. Okei. Kalsarimallit on kamalat. Samoin liian lyhyen yläosan kanssa, kun ne ei kuitenkaan ole housut. Omistan yhdet leggingssit, mutta ei kai niitä nyt kehtaa pitää. :( Vaikka ulkomailla vaatekauppoja kiertäessä niitä oli myynnissä joka paikassa ja naiset käytti niitä paljon.
Omistan yhdet leggingssit, mutta ei kai niitä nyt kehtaa pitää. :( Vaikka ulkomailla vaatekauppoja kiertäessä niitä oli myynnissä joka paikassa ja naiset käytti niitä paljon.
sulle pukeutumisessa tärkeämpää se, mistä itse pidät, vai se, mitä mieltä joku kasvoton av-mamma on?
en omista legginsejä. Olen liian vanha seuraamaa muotia. Liian vanha kulkemaan samoissa vaatteissa kuin lapseni.
minä käytän tuulipuvunhousuja ja farkkuja ja mekkoja näin kesällä.
Just löysin nettikaupasta kivoja leggingssejä. Pitäne tilata LISÄÄ! :D
Lapsillani on legginsejä. Ne ovat kivannäköisiä kun hoikat bambinjalat tulevat lyhyen tunikan tai mekon tai hameen alta.
Omat jalkani taas ovat kaikkea muuta kuin bambinjalat.
Käytän sukkahousuja sekä joskus legginsejäkin, kun jalassa hirveän kokoinen arpi. Ei sitä kehtaa kaikille näytellä. Onko siis sukkahousut ja legginsit ihan eri asia? Sukkikset vissiin tyylikkäämmät :D
Ei mulla kyllä yhtään hävettänyt kun olen niitä ylleni pukenut, eikä ole kukaan perääni naureskellut. Olen nuori ja hoikka nainen ja mun mielestä se on hyvin nättiä ja neutaalia pukeutumista kesä aikaan.
Pienillä tytöillä on tosi söpön näköistä kun on legginsit ja esim tunika tai joku muu hihaton mekko.
Ihan hassuja täällä pohdit!
Aivan loistava yhdistelmä,hankin leggareita lisää,on niin kivoja!
Ja aivan SOnnan haillee mitä MUUT ajattelee!EVVK!
Juuri mietin tätä asiaa tänään... viime kesänä tuo yhdistelmä oli vielä suht ok mutta nyt jo todella passé.