Kuka tekee perunamuusin jauheesta?
Kommentit (13)
kummasti vaan siellä kaupassa niitä jauhepurkkeja on, ja jonnekin ne häviää.
Mitä väliä, vaikka laittaisin tähän, että "minä".
Mies pitää kamalan rutinan jos jauheesta tekee mutta väliäkös sillä?
Joskus ipanana seurannut kun äiti teki muusia jauheesta niin siitä tulee aika nostalginen olo, sama kun talkkunamössöä söisi, sillontällön kivaa vaihtelua. Mitä ihmeen väliä teen 99 prosenttisesti muusit porunaa keittäen.
Kun pitää saada pöytään jotain tosi nopeasti. Mitä sinä laitat jos ruuan pitäisi olla valmis n.5min sisällä? Supsinmyös nuudelia.
kehuttua pussimuusia, kun pitää nopeasti saada jotain syötävää. Ihan käypäistä muusia siitä tulee, kunhan käyttää reilusti maitoa ja voita.
Tero
Meillä ennakoidaan ja laitetaan tuossa tilanteessa edellisen päivän ruokaa tarjolle. Eipä ole koskaan tullut kohdalle vastaan moista dilemmaa.
Kun pitää saada pöytään jotain tosi nopeasti. Mitä sinä laitat jos ruuan pitäisi olla valmis n.5min sisällä? Supsinmyös nuudelia.
Meidän yksi lasten lempiruoista on jauhelihaperunasoselaatikko. Jos ruoka pitää saada nopeasti uuniin, enkä ole varautunut etukäteen, niin saatan tehdä sen jauhemuusista.
Mies eikä lapset ole vielä tähän päivään mennessä huomannut eroa oikean tai jauhemuusiin tehdyn laatikon välillä.
Ja muksut on jo niin tottunu, että tavallinen on heistä pahaa ja kökköistä (myös se Oolannin pakastemuusi, josta olisin kyllä itse tykännyt).
Mulla on tapana sekoittaa 50/50 Felixiä ja Mummonmuusia, yksinään molemmat on huonoja. Lidlin jauhetta on kehuttu, ja on ostoslistalla :)
Ihme brassailua.
Meiltä lapsi kuoli, miten siihenkin varautua että yksi on kohta sairaalassa ja kuolee? Kerro, kiinnostaa tietää.
Ehkä vähän elämää lisää sinulle niin tulee ymmärrystä ettei aina ole sitä eilistä pöpöröä tarjolle ja mitä tehdä kun ei jaksa puoleen vuoteen tehdä muusia? Kerro ihmeessä oi sinä suuri ja ihmeellinen.
Kyse oli ruuanvalmistuksesta ja varautumisesta siihen, ei leikkimisestä vakavalla asialla elämän ja kuoleman kanssa.
Minulla on vakavasti sairas lapsi ja ruokia on aina oltava varalla jääkaapissa pahimman varalta eli sairaalareissu edessä ja on huolehdittava sisaruksistakin. Ei meillä voi elää tyyliin ruoka viidessä minuutissa.
Ihme brassailua.
Meiltä lapsi kuoli, miten siihenkin varautua että yksi on kohta sairaalassa ja kuolee? Kerro, kiinnostaa tietää.Ehkä vähän elämää lisää sinulle niin tulee ymmärrystä ettei aina ole sitä eilistä pöpöröä tarjolle ja mitä tehdä kun ei jaksa puoleen vuoteen tehdä muusia? Kerro ihmeessä oi sinä suuri ja ihmeellinen.
Isäni, jonka mukaan maistuu paremmalta kuin itse tehty. Hän tekee muuten kyllä esim. hernekeiton alusta loppuun itse sekä kaikenlaisia kalaruokia, mutta perunamuussi maistuu paremmalta kuulemma jauheesta. Itse en ole samaa mieltä.