Onko kukaan palstalaisista kivennyt talon seinustaa seulanpääkivillä?
Mulla juuri tekeillä ja aika epätasaista tulee mutta haittaako tuo. Eihän siinä kävellä. Saumaushiekka sitten vähän tasaa.
Kommentit (15)
En ole. Vain perse edellä puuhun.
näköjään joku muukin.
:D
tavoitteena oli saada mahdollisimman ei asetellun näköinen. sinä ilmeisesti upotat ne maahan vai?
kasvaa nokkosta ja kaiken maailman rikkaruohoa väleissä. lisäksi lasten lempiharrastus on paiskoa niitä kiviä pitkin nurmikkoa.
tavoitteena oli saada mahdollisimman ei asetellun näköinen. sinä ilmeisesti upotat ne maahan vai?
limittäin ja lomittain ne tulee mullakin enkä hirveästi valikoi kiviä. Olen ne itse kerännyt maastosta eikätkä ole kovin tasakokoisia.
Hiukan harjaan väliin saumaushiekkaa että pysyvät paremmin paikallaan.
kasvaa nokkosta ja kaiken maailman rikkaruohoa väleissä. lisäksi lasten lempiharrastus on paiskoa niitä kiviä pitkin nurmikkoa.
Eikä niitä lapsia viitsi aina kiletääkään, rakentelevat kaiken maailman ratoja niistä kivistä nurmikolle.
Mutta olis ehkä kannattanut latoa ne kivet vähään sementtiin.
siis kaikkine sieltä välistä kasvavine "rehuineen", ja laitettiin tilalle kivanväristä soraa.
Rikkaruohot eivät tule alakautta vaan yläkautta. Mulla on eloperäinen maa kaivettu pois ja korvattu soralla, ei sieltä mitään nokkosta enää puske.
Ajan kanssa kivien väliin varmaan jonkinverran kerääntyy lehtiä ja siemeniä ja alkaa rikkaruohot kasvaa mutta ne hoidetaan meillä ihan kemiallisesti pois
siis kaikkine sieltä välistä kasvavine "rehuineen", ja laitettiin tilalle kivanväristä soraa.
ellei sitä hoideta
aikaisemmat omistajat sitä seulanpääkiveystä.
Kyllä ne rikkaruohot ajan kanssa valtaa sen kivanvärisen sorankin
ellei sitä hoideta
Kyllä ne rikkaruohot ajan kanssa valtaa sen kivanvärisen sorankin, ellei sitä hoideta
se hoidetaan? Mulla on sama projekti nimittäin.
laitoimme kivien väliin sementti-hiekka-seoksen. Eipähän kasva rikkaruohot.
muuttui valtavan hämmentäväksi kun luin "kiivennyt".