Kuinka helposti saa sairaslomaa raskaana ollessa?
Nyt jo rv 30 täynnä ja en oikein jaksaisi töissä enää olla, väsymys mieletön. Ajoittain supistelee tosi ilkeästi, ei siis kivuliaasti, mutta vauva möyrii siihen tahtiin, että tuntuu kuin vatsa repeäisi :(
Kirjottaako ne neuvolassa saikun vai pitääkö mennä erikseen vaikka omalle ta:lle?
Kommentit (6)
henkisesti raskaampaa, kuin fyysisesti. Eli muuten jaksaisin, mutta tämä väsymys vie voimat totaalisesti:( Vaikka kuinka nukkuisin, niin eihän se auta. Tänään nukahdin istualteen koneen ääreen töissä.
-ap-
Voit toki kysyä. itse en saanut saikkua, (hoitoalalla myös) olin töuissä kunnes 4 päivää ennen äitiysloman alkua olikin verenpaine liki 200 ja kohdunsuu auki.
Saattaa olla jotai raskausajan anememiaa tms. Ku noin väsyttää ja saa Saikkua neuvolasta
toiset sitä ihan tyrkyttää ja toiset ei anna millään, asenteella "raskaus ei ole mikään sairaus".
oli kauhean joustava. Minulle tuli rannekanavoireyhtymä silloin ja sanoi jo 7. kuukaudella, että kirjoitta heti sairauslomaa äitiyslomaan saakka. En vielä halunnut, koska pystyin vielä töitä tekemään ja ainakin opettamaan sijaistani. Kirjoitti sit heti kun pyysin, pari viikkoa ennen ä-loman alkua.
Millasta työtä teet?