Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis OIKEASTIKO te naiset lähtisitte näissä vermeissä esim terassille???

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole ihan tuollaisia vaatteita, mutta voisi kuvitella että olisikin melkein, ilman tuota liiviä. mutta jos olisi liivi niin miksei.

Noh, jos terassille lähtisin,niin jos menisin vaan iltapäivästä alkuillasta kaverien kanssa treffaamaan vaan, niin voisin laittaa vaikka jotkut caprihousut tai hameen, ja t-paidan tai lyhythihaisen kauluspaidan ja jakun. Onko se sitten parempi vai huonompi kuin tuo?

Vierailija
2/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nyt selvinnyt, että kaikki ihmiset eivät edusta samaa tyyliä kuin hän? En pukeutuisi tuollaisiin vaatteisiin, mutta ei mua haittaa, jos joku muu pukeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä missä vermeissä itse lähtisit terassille..

Vierailija
4/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tajunnut mikä noissa on vikana! Viimeksi kun terassille vilkaisin niin sen perusteella voisin melkein sanoa että liian nätit/asialliset vaatteet siihen ympäristöön :)

Mutta vakavasti ottaen ihan nätit vaatteet nuo mun mielestä on. Itse en päälleni pistäisi, ei sovi tyyliin eikä kroppaan.

Vierailija
5/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myös siitä etteivät kuvan vaatteet sovi naiselle.

Vierailija
6/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten sulle ei ole selvinnyt, että ihmiset pukeutuu tänä päivänä tosi persoonallisesti, eikä enää ole sellaista yhtenäistä muotia kuin 90-luvulla?

Minusta on ihanaa, että jokainen saa pukeutua kuten hyvältä tuntuu.

Vierailija
7/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkaiset värit näin kesäiseen keliin. Musta toki käy aina, mutta tuo punainen on kamala. Lisäksi en tykkää liiveistä enkä legginseistä.

Vierailija
8/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyylini onkin erilainen. Parikymppiselle hyväkroppaiselle nuo vaatteet sopisivat hyvin.

Vierailija
9/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myös siitä etteivät kuvan vaatteet sovi naiselle.

Vierailija
10/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kivalta nuo minusta näyttää.

Vierailija
11/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen liian lyhyt, vaakaraidat eivät pue ketään, musta liivi ei sovi kesäiltaan, leggarit katkaiset jalan linjan, kuten myös kengät, jotka näyttävät mummokengiltä eli liian raskailta kesäiltaan, voivat olla ok joskut muulloin.

Vierailija
12/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mulle ettei kaikki pukeudu samoin kuin minä. Se ois aika tyhmän näköistä ja tylsää.

Vierailija
13/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan trikoomekko on halvan näköinen pikkasen liian lyhyt, vaakaraidat eivät pue ketään, musta liivi ei sovi kesäiltaan, leggarit katkaiset jalan linjan, kuten myös kengät, jotka näyttävät mummokengiltä eli liian raskailta kesäiltaan, voivat olla ok joskut muulloin.

ei mistään absoluuttisesta totuudesta.

Vierailija
14/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis noissa minnekään, aika jäätävä kokonaisuus!

t. täti 42 v.

Vierailija
15/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asussa mitään vikaa ole siitä vaan

Vierailija
16/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noin pukeutuisi,koska ei mun kropall ekävisi,mutta kyllä porukalla on esim. terassilla vaikka minkämoista rytkyä päällä joten ei tod. olisi lähellekkään sieltä huonoimmasta päästä.

toisekseeen ainakin täällä (kuopio) on täysin pilvessä ja mittari näyttää +15 joten ei kovin kesäisissä varusteissa terassilla tarkenisi!

Vierailija
17/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä lähtisi tuossa kokonaisuudessa mihinkään. Ei yhtään minun tyyliä.

Vierailija
18/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen mukaan mikä korostaa omia hyviä puolia, peitää huonoja ja joissa tuntee itsensä hyvännäköiseksi, mukavaksi jne. Minusta tuo vaateyhdistelmä ei ole onnistunut, vaikka tod näk kuvan hlö tuntee siinä itsensä kotoisaksi.

Itse en noin pukeutuisi,koska ei mun kropall ekävisi,mutta kyllä porukalla on esim. terassilla vaikka minkämoista rytkyä päällä joten ei tod. olisi lähellekkään sieltä huonoimmasta päästä.

Vierailija
19/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten lähtisin, mut olen itse paksu pylsymakkara :C

Vierailija
20/47 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti kipatkaa nuo legginssit roskakoriin. Mikään ei pilaa vaatetusta niin paljon kuin legginssit.

Tosin mitäpä sitä voi odottaakaan kun kuljetaan pitkissä kalsareissa kuin ne olisivat päällysvaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi