Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin itseni irti lasten päivähoitoon viemisistä ja hakemisista.

Vierailija
01.08.2011 |

Ja muista lapsiin liittyvistä velvoitteista ja vastuista.

Äitiyteni laatua jatkuvasti kyseenalaistettu, koska minulla masennustausta, päätin vapauttaa itseni äitinä olemisen paineista ja velvoitteista ja tästä lähtien olen hengailuäiti, tapaan lapsiani silloin kun itseäni huvittaa tai ei ole muuta tärkeämpää tekemistä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodille sovittuun palaveriin, vaikka ilmoitin sossuille, ettei mua päivähoidosta hakemiset kiinnosta enkä ole käytettävissä varahakijana jos lasten isä on estynyt.

Asun kylläkin lasten päiväkodin naapurissa ja olen päivät kotona, mutta en halua hakijan vastuuta ja velvoitteita.

Vierailija
2/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin-kolmenkymmenen vuoden kuluttua, mutta ethän sinä siitä nyt välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodille sovittuun palaveriin, mutta olisi kuulemma kiva jos molemmat vanhemmat osallistuisivat.

Pitää kattoa jos ei satu sille päivälle muuta tärkeempää, kirppiskierrosta tai jotain, niin saatan ehkä mennä tai sitten en.

Vierailija
4/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tylsä hetki vai?

Vierailija
5/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyteni laatu on kyseenalaistettu, minähän teen lapsille palveluksen kun en heistä ala tappelemaan, kun kerran paskaäiti olen.

Vierailija
6/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodille sovittuun palaveriin, vaikka ilmoitin sossuille, ettei mua päivähoidosta hakemiset kiinnosta enkä ole käytettävissä varahakijana jos lasten isä on estynyt.

Asun kylläkin lasten päiväkodin naapurissa ja olen päivät kotona, mutta en halua hakijan vastuuta ja velvoitteita.

Viime viikolla päiväkotiin oli vielä pitkä matka. :=DDD

Vierailija
7/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päikkäreiltä, isä hakenee lapset hoidosta klo 17 mennessä, minen jaksa enkä ehdi, kun pitää kahvit juoda.

Vierailija
8/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli viisikin prosrenttia kirjoituksistasi on totta. Olet siis tehnyt oikean ratkaisun.

Vierailija
9/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun just heräsin.

Vierailija
10/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokiteltiin paskaksi äidiksi jo raskausaikana, vaikken edes äiti vielä ollut.

Siksi kaikille parempi etten osallistu lasteni kasvatukseen enkä elämään mitenkään innokkaasti.

Vierailija
11/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin pihalla ulkoillessa, minä ainakaan jaksa niiden kanssa tänään pihalle lähtä vaikka lapsenvahdiksi menenkin.

Vierailija
12/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kaikille parempi etten osallistu lasteni kasvatukseen enkä elämään mitenkään innokkaasti.

että ehkä menet päiväkotipalaveriin tai et mene? Sanot vaan heti ettet mene, niin se on sillä selvä eikä sun tarvii täällä käydä jankkaamassa samaa asiaa viikosta toiseen.

Vierailija
13/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan sama vaikka seisot päälläsi. EVVK

Vierailija
14/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokiteltiin paskaksi äidiksi jo raskausaikana, vaikken edes äiti vielä ollut. Siksi kaikille parempi etten osallistu lasteni kasvatukseen enkä elämään mitenkään innokkaasti.

Vierailija
15/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin pihalla ulkoillessa, minä ainakaan jaksa niiden kanssa tänään pihalle lähtä vaikka lapsenvahdiksi menenkin.

antaisit viattomien ihmisten olla.

Vierailija
17/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatehylly, kattoo onko siellä mitään kirppismyyntiin sopivaa kun pentujen isä kantaa kaikki liian hyvät vaatteet päiväkodille.

Käytän palaveria tekosyynä ja nappailen parit merkkivaatteet jonkun muun pennun naulakosta.

Vierailija
18/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran käyn että perään itkevät sitten kun oikeasti häivyn.

Vierailija
19/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatehylly, kattoo onko siellä mitään kirppismyyntiin sopivaa kun pentujen isä kantaa kaikki liian hyvät vaatteet päiväkodille.

Käytän palaveria tekosyynä ja nappailen parit merkkivaatteet jonkun muun pennun naulakosta.

Huutiksessa idiottimammat maksaa maltaita merkkivaatteista.

Vierailija
20/34 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sairaana ja rahattomana meidän pitäisi mennä maksamaan sen laskut ja ruokkimaan ja siivoamaan ja hyvittelemään. Meitä on 4 lasta, arvaa kuka menee?

Aivan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi