Kertoisitteko, jos olisitte ehkä pettäneet
miestänne? Baarissa yks mies työnsi sormensa nopeasti hameeni alle, enkä muista nautinko vai torjuinko sen siliän tien.
Kaikki kävi tosi nopeasti, olin todella humalassa!
Kommentit (36)
Mä ymmärsin, että ap:n mielestä pettämistä on, jos hän nautti tuosta kopeloinnista. Ja känninsä ja kopeloinnin lyhyen keston vuoksi hän ei osaa sanoa nauttiko hän.
Mä tarkoitin jotenkin, että selität miehellesi, että "kulta, mä ehkä petin sua. Tiedäthän sä kulta, kun mä kiihotun niin nopeasti. (tässä kohden nyt olis paras jos oma mies saa kiihottumaan 3 sekunnissa) Yksi mies kopeloi mua baarissa, ja se ehti kopeloida ehkä 4 sekuntia, enkä oikein ole varma kiihotuinko." Eli siis jos oma mies kopeloi 3 sekunnissa kiihottuneeksi, ei kannata vihjailla. että vieras mies SAATTOI saada sen ehkä aikaan 2:ssa sekunnissa..
t.5
mä olin perjantaina baarissa, pussailin erään miehen kanssa, käteni oli pitkään hänen housuissaan ja hänenkin kätensä kävi ehkä pari minuuttia housuissani. Saatoin ehkä ottaa myös suihin, muistaakseni. Ja mä kyllä nautin!
Ja ei, en ole kertonut miehelleni, ainakaan yksityiskohtia. Mies kyllä kysyi, että oliko vientiä, ja kerroin että no joo yhden miehen kanssa vähän joo.
Ja ei ollu eka kerta.
Mä ymmärsin, että ap:n mielestä pettämistä on, jos hän nautti tuosta kopeloinnista. Ja känninsä ja kopeloinnin lyhyen keston vuoksi hän ei osaa sanoa nauttiko hän.
Mä tarkoitin jotenkin, että selität miehellesi, että "kulta, mä ehkä petin sua. Tiedäthän sä kulta, kun mä kiihotun niin nopeasti. (tässä kohden nyt olis paras jos oma mies saa kiihottumaan 3 sekunnissa) Yksi mies kopeloi mua baarissa, ja se ehti kopeloida ehkä 4 sekuntia, enkä oikein ole varma kiihotuinko." Eli siis jos oma mies kopeloi 3 sekunnissa kiihottuneeksi, ei kannata vihjailla. että vieras mies SAATTOI saada sen ehkä aikaan 2:ssa sekunnissa..
t.5
ei se tarkoita todellakaan, että olisin jonnekin sänkyyn ollut menossa. Olin niin kännissä, että en muista nautinko minä siitä 2 s, jolloin sormet oli pimpassani. ap
näin jälkikäteen ajalteltuna kiva vai ällö olo? Siis siitä, että vieraan (?) miehen sormet kävi pimpassasi? Kun muistelet asiaa, ällöttääkö sua, vai hymyilyttääkö?
Välillä sulla oli hame, välillä housut. Pysy nyt siinä alkuperäisessä tarinassa muuten tää sun provo kusee...
vaan tuon miehen osalta jonkin sortin seksuaalista hyväksikäyttöä.
Välillä sulla oli hame, välillä housut. Pysy nyt siinä alkuperäisessä tarinassa muuten tää sun provo kusee...
mistä välistä se ne sormensa sinne työnsi (jos nyt edes työnsi, vai näinkö unta?!?), olin tosi kännissä! ap
mullakin hameen alla on housut, pikkuhousut nimittäin.
ohis
Voi mies parkaa missä meni kynsiänsä uittamaan!
Paraneekohan miehen kynnenaluset ikinä tuosta?
Nyt sitten pitäisi tietää ap:n motiivi, miksi haluaa kertoa miehelle.
- Tasataan joku peli?
- kokee pettäneensä, ja haluaa oman tuskan miehen tuskaksi?
- haluat haastetta parisuhteeseen?
- alitajuinen tarve saada riita aikaan?
Miksi miehen pitäisi tästä tietää? Jos etohjannut kättä pillulle sen 2 sek nautinnon ajaksi, niin miksi miestä pitäisi tällä tiedolla rasittaa.
Nyt sitten pitäisi tietää ap:n motiivi, miksi haluaa kertoa miehelle.
ap
Siis eihän tuo ole pettämistä :D ethän sinä mitään tehnyt... ja jos ei muista, niin ei sitä oo tapahtunu
Ihan hirveää! Mäkin oon sitten avionrikkoja,huorapukki,lutka,portto, tiesmitämuuta!!! Näin katsokaas yks yö unta, että harrastin mieheni kanssa suuseksiä ja tuntu tosi kivalta, ihan sillai realistiselta! Heräsin siihen iiiiihanaan tunteeseen vain huomatakseni, että koirani nuoli minua! No, onneks vaan varpaita. Mutta hitto, mähän nautin siitä! Ja ihan mieheni kustannuksella! Siis vielä E-LÄI-MEN kanssa! Ou mai gaad!
tsiisus. Mä näen jatkuvasti unia ties kestä miehistä. Millainen ihminen mä oikein olenkaan..!
Voikohan mies antaa koskaan anteeksi? Kannattaisiko edes kertoa? Onko paha, jos salaan tämän?
sänkyyn en ollut menossa missään tapauksessa hänen kanssaan!
Mietin vaan, että eikö periaatteessa tuollainen nauttiminenkin ole pettämistä (vai onko se luonnollista?)
ap