Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku maa, mihin et matkusta toista kertaa?

Vierailija
01.08.2011 |

Eli onko jossakin ollut ihan kamalaa, tai muuten vain on nähty viikossa tai kahdessa?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua ei kiinnosta yhtään esim. Viro.

Vierailija
2/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä oli kyse on asenteestanikin, mutta siellä oli mielestäni yksinomaan ahdistavaa ja paskaista. Tunisia tai Algeria eivät kiinnosta käsittääkseni samantyyppisen kulttuurin vuoksi.

Maltalla olen ollut viikon ja se paikka on riittävästi koluttu. Kiva paikka, ok ruoka, sää hyvä, mutta maailmassa on niin paljon näkemätöntäkin, että tuskin enää sinne menen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyyyylsä maa. Olen käynyt Hampurissa ja muutamassa Pohjois-Saksan kaupungissa ja ne olivat kaikki aivan samanlaisia: värittömiä ja tylsiä. Ja ihmiset ja ruoka mätsäsivät ympäristön kanssa täydellisesti.

Vierailija
4/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää koskaan -matkakohde on Madeira. Ei rantoja, paskaa ruokaa ja sääkin kai aika perinteisesti epävakainen.

Ja minä olen matkustanut paljon, työskennellyt matkailualalla ja asunut monessa maassa. Ja joo, tiedän, että monesta Madeira on tosi ihana, mutta minä (sekä mieheni) emme sille syttyneet

Vierailija
5/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin ja ahdistuin likaisista pienistä käytävistä ja pienistä miehistä, jotka seurasivat kuin hai laivaa ja missään ei näkynyt silloin naisia!

Vierailija
6/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne en voisi matkustaa uudelleen. Kaikista maista olen löytänyt niin positiivisia kuin negatiivisiakin juttuja. On tietenkin yksittäisiä kaupunkeja/kohteita, joihin en välttämättä hinkua, kun ne on jo nähty.

Olen matkustanut noin 30 maassa, pääasiassa Euroopassa mutta myös Lähi-idässä ja Aasiassa.

Vierailija
7/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultahietikolla ja Varnassa käytiin. Paljon varkaita ym.

Vierailija
8/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta, eivät osaa tehdä ruokaa

Vierailija
9/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltalla olen ollut viikon ja se paikka on riittävästi koluttu. Kiva paikka, ok ruoka, sää hyvä, mutta maailmassa on niin paljon näkemätöntäkin, että tuskin enää sinne menen.

Kerta riittää.

Vierailija
10/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaellusreitit olivat kyllä upeita, mutta sää oli (ja käsittääkseni on lähes aina) niin epävakainen, että puolet vaelluksista tuli tehtyä sumussa ja yksi jopa myrskyssä. Lisäksi ruoka oli todella kelvotonta (pikkukylissä sai lähinnä munakasta, hampurilaisia ja ranskalaisia perunoita, ja Ponta Delgadastakaan emme löytäneet yhtään hyvää ravintolaa.

Vierailija
11/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittu marokkoa, itse tulee käytyä joka vuosi ja ilolla:) Tosin siihen auttanee se että on opas omasta takaa ja ei olla turistirysissä kuten agadir vaan kierretään ympäri maata. Esim pohjoisessa välimeren rannalla on upeita paikkoja (ei kissoja, kerjäläisiä,roskia tai muitakaan mainittuja lieveilmiöitä). Vaatii tietysti hieman kielitaitoa ja oma-aloitteisuutta mennä,agadiria välttelen itsekin... Mutta onneksi on iso maailma ja kaikille löytyy mieluista paikat!

Vierailija
12/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyyyylsä maa. Olen käynyt Hampurissa ja muutamassa Pohjois-Saksan kaupungissa ja ne olivat kaikki aivan samanlaisia: värittömiä ja tylsiä. Ja ihmiset ja ruoka mätsäsivät ympäristön kanssa täydellisesti.

Hyvä kun mainitsit tarkemmin, missä olet käynyt. Pohjoisessa onkin vähän tiukkapipoisempaa. Etelässä on rennompaa. Schwarzwaldin alue, München ja Bodensee siellä Alppien äärellä on paljon mukavampaa.

Vierailija
13/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkytttävä paikka, ainoastaan edullisesta hintatasosta plussaa. Kaikkein inhottavampana on jäänyt mieleen huumatut, nuutuneet karhut joilla oli rengas nenässä ja joita kiskoivat kettingillä helteisillä kaduilla ja yrittivät saada turisteja ottamaan kuvia sen kanssa. Ja moni menikin innoissaan ja maksoi! kerran väkijoukossa joku toi valtavan huumatun kuristajakäärmeen kasvojeni eteen (siis. n. 10 cm poskesta) ja yritti alkaa laittaa kaulalleni, jotta olisin maksanut kuvasta. Hyi olkoon mitä eläinten rääkkäämistä! Voin fyysisesti pahoin aina kun näin siellä esim. noita säälittäviä karhuja :(

Vierailija
14/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää Dubaihin, eikä muuallekaan muslimivaltioihin. Ei vaan nappaa.

Vierailija
15/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sotkuista, paikat epäkunnossa, rakennukset rapistuneita.

Vierailija
16/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaista, tyrkyttämistä, vatsatautia, liikaa liikennettä, iso kulttuuriero... Ruoka oli hyvää!

Vierailija
17/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitenkään kamalaa, ihan kivat lomat oli molemmat, mutta mulle riitti kerta sitä kultturia ja tapoja.

Vierailija
18/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuota nykyajan orjuutta ja ihmisoikeuksien polkemista. Hyväosaisille tietyisti kaikkea mahdollista ja mahdotonta ihmeteltävää.

Itse olemme matkustelleet paljon ja tullut koluttua ekssoottisiakin kohteita kaikkialle muualle voisin mennä uudestaan mielellänikin mutta tuosta Dubaista jäi jotenkin tyhjä ja surullinen olo.

Vierailija
19/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllähän sen jo lähtiessä tietää ettei sieltä rantoja löydy. Kannattaa sitten valita joku muu kohde. Itsellä yli 30 maata takana ja Madeira yksi suosikki. Sää vaihtelee mutta ihanat vaellusreitit ja vanhassa kaupungissa ja satamassa ihania tunnelmallisia ravintoloita hyvine ruokineen ja viineineen :)

Vierailija
20/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähty kahdessa päivässä. Ihan kivaa joo, muttei nappaa ne huumekahvilat. Museot, kaupat ym. näki aika nopeasti. Säälittäviä brittiäijäporukoita, joille k.o. kaupunki oli ku joku Tallinna meille (eli viinaa ja v***ua maksullisissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi