Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä söit tänään iltapalaksi?

Vierailija
31.07.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä vain voimariinia ja juotavana vissyä.

mut lisäks juustoa. ikävä kyllä vatsa ei oikein taho kestää leipää iltaisin.

Vierailija
22/25 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin just tossa napaani kebabia ja salaattia. Tilasin kebab -lihaa kaksinkertaisen annoksen. Huomenna menen töihin heti aamusta, joten en ehdi aamupalaa syödä. Tolla iltapalalla selviän pitkälle huomiseen lounaaseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostit oikein pakastepitsat kiitokseksi siitä kun veli oli maalaamassa? Et voinut edes oikeita pitsoja ostaa?

Mun veli on semmoinen 19-vuotias sälli, jolle pakastepitsa on suunnilleen lempiruokaa. Meillä on yli 10 km lähimpään pitsapaikkaan, joten ei lähdetä sinne ajelemaan kesken maalauksen.

Ollaan annettu veljelleni esim. moottoripyörä, joten voi mun puolesta tulla auttelemaan välillä remonttihommissa.

Vierailija
24/25 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostit oikein pakastepitsat kiitokseksi siitä kun veli oli maalaamassa? Et voinut edes oikeita pitsoja ostaa?

Mun veli on semmoinen 19-vuotias sälli, jolle pakastepitsa on suunnilleen lempiruokaa. Meillä on yli 10 km lähimpään pitsapaikkaan, joten ei lähdetä sinne ajelemaan kesken maalauksen.

Ollaan annettu veljelleni esim. moottoripyörä, joten voi mun puolesta tulla auttelemaan välillä remonttihommissa.

Joo kaikki ei näköjään tajua et ihan joka nurkalla ei oo mitään pizzerioita tai kotiinkuljetuksia.. huvittavaa sinänsä et joku voi edes kuvitella noin!! Ja muutenkin eihän tossa edes mainittu mitään et maksettiinko maalarille esim rahallista palkkaa, mikä ei edes tähän ketjuun kuulu :D Jotkut saa vaan näköjään jotain tyydytystä takertumalla sivuseikkoihin!!!

Vierailija
25/25 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuroa ja mansikkakiisseliä.Vihreää teetä ja kivennäisvettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi