Kärsin JO NYT vieroitusoieritsa kun ei pääse 2+palstalle!
Muita? Ekaa kertaa täällä vauvalla, ja täytyy sanoa että on plussa muutenkin parempi. Siellä näkyy viestit ja aiheet paljon selkeämmin.
Terveisin palstalainen :D
Kommentit (47)
HAA! Keitä muita täällä on?? :)
T.tiiru
Piti lainaa chef tähän..murrr..
en ole käynyt koko päivänä 2plussalla ja nyt ei pääse. eli mikä homotalo-juttu?!
Meidät huijattiin ostamaan homotalo - voimmeko purkaa kaupan?
Ostimme keväällä kauniin, maalaisromanttisen talon pieneltä paikkakunnalta. Myyjä kehui, että talo on paikkakunnalla kuuluisa siihen liitetyn romanttisen rakkaustarinan takia. Kuulemma elämää suurempi rakkaus ja kesti 50-vuotta, jonka pariskunta asui yhdessä tuossa talossa.
Kun muutimme taloon ja juttelin paikkakuntalaisen naisen kanssa leikkipuistossa kysellen tuosta rakkaustarinasta, niin nainen naurahteli, että "joo tunnettu talo tosiaan - Hans ja Oscar asuivat siinä ja lapsia varoitettiin menemään talon lähelle."
Voimmeko vaatia kaupan purkua tai saada korvauksia sillä perusteella, että meitä on petetty kun on salattu asioiden todellinen laita?
Eli Rigel käkkii vaihteeksi täällä6
Ja tuli tuo vaaditun yhteenlaskun tuloskin kirjoitetuksi tuohon viestin perään... Kaikenlaisia kysellään...
t. Rigel
Ja tuli tuo vaaditun yhteenlaskun tuloskin kirjoitetuksi tuohon viestin perään... Kaikenlaisia kysellään...
t. Rigel
Sattuuhan sitä. :D Kauanko palstamme on ollut elvytettävänä? :(
t. Rigel
Sattuuhan sitä. :D Kauanko palstamme on ollut elvytettävänä? :(
Noin ilta yhdeksästä yhtämittaa. Aiemmin päivällä jonkin kerran.
t. Rigel
Sulla onkin Tiiru hyvä idea laittaa nikki tuohon otsikoksi. Kopioin heti!
Sulla onkin Tiiru hyvä idea laittaa nikki tuohon otsikoksi. Kopioin heti!
Juu eka mietin että mitä hittoa siihen tulee kirjottaa, mutta nikki vaikka! :)
on kyllä uskomatonta, että ihan valtakunnan uutinen tuli tuosta ketjusta. Missä on ihmisten huumorintaju??
http://www.stara.fi/2011/07/31/perhe-huijattiin-ostamaan-homotalo/
Tällä palstalla on kaikenlaisia "asiapitoisia" otsikoita - siis ei keskusteluja - kuten esimerkiksi "Näin tulin raskaaksi". En uskalla edes klikata...
Ihanaa, sinä täällä! Mä tahtoisin niiiiin pussata sua...
mä olen just päinvastaista mieltä, teidän plussanne on vaikeaselkoinen, ja varsinkin kännykällä hankala ja hidas käyttää.
Kaksplussassa voi kännykällä käyttää tapatalkkia.
"Uutta vauva.fi:llä: Kyypakkaus ei riitä käärmeenpureman hoidoksi".
Missä täällä on ne pallopäiset hymiöt...
Ihanaa, sinä täällä! Mä tahtoisin niiiiin pussata sua...
Jaahas!! :D Ja nikki oli?
On tuossa etusivussa se hyvä puoli, mikä oli kaksplussalla ennen palstauudistusta: ne otsikot, jotka olen avannut, muuttuvat eri värisiksi.
Mutta en kyllä aio päivystää täällä koko yötä, en tällä palstalla enkä kaksplussan ylösnousemusta. En varsinkaan yksin!
Olen salaa ihastunut sinuun. En vaan uskalla sanoa sitä 2+ palstalla. Täällä ei ole väliä kun kukaan ei saa tietää, enkä tunnusta tätä todeksi jos joku myöhemmin muistuttaa.
Viestini oli siis sinulle Tiiru...
HAA! Keitä muita täällä on?? :)
T.tiiru