Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit tänään 5000€ lotossa mitä tekisit sillä?

Vierailija
31.07.2011 |

Itse maksaisin luottokorttilaskun (2000€). Ostaisin lapselle ja itselle vaatteita ja kenkiä. Kävisin kampaajalla. Ostaisin jonkun suomalaisen design-huonekalun.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viisi tonnia hetkauttaisi taloutta suuntaan tai toiseen, emme ihan niin persaukisia ole. Varmaan vaan säästäisin sitten, kun en keksi mitään todellista kohdetta tuolle rahalle. Jos se olisi pakko käyttää niin ehkä sitten pihasuunnitelman laatimiseen ja toteuttamiseen. Nykyiselläänkään siinä ei suurta vikaa ole mutta saisi enempi oman mielen mukaisen.

olisin veikannut että olis ollu 5 viesti. Oikeesti voiko joku ihminen olla noin dorka.

Tuossa mun viestissä oli. Onko jotenkin ei-sallittua ilmoittaa että ei haikaile viiden tonnin perään? Jos se kerran on totuus että meidän taloudessa ylimääräiset viisi tonnia ei keikauta sinne eikä tänne. Olisiko pitänyt liittyä joukkoon ja toivoa itselleen uutta kenkäparia. Sorry mutta kun mulle ei mitkään uudet kenkäparitkaan merkitse. Ihan pärjään vanhoilla, mahtuvat jalkaan vielä.

Taidat itse olla se dorka.

Vierailija
22/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri alkukesästä lyhennettiin sitä 20000€ ja nyt olis alle 7000€ jäljellä. Tuo viistonnia olisi kyllä tosi mieluinen juttu just nyt (ja tietenkin milloin vain :))!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelä-afrikkaan

Vierailija
24/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 9 järjestelmä 3, 7, 8, 12, 15, 21, 25 ja 27, 29

voittinko jotain?

Vierailija
25/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän vuoden matkakiintiö on jo täynnä ja lapsi on silloin vuoden vanhempi.

Vierailija
26/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuolla summalla tekisi yhtään mitään.

2 erää lainaa maksaisi pois esim.

Edes viimeisimpää luottokorttilaskuun tuo ei lähimainkaan riittäisi.

Vierailija
27/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta on päässä niin paljon että on pakko leveillä rahoilla (mitä en tod. usko että noin tyhmällä on)

Olisit vastannut vain tuon lopun mitä kirjoitit "jos olisi pakko käyttää käyttäisit pihaan" mutta ei mamman piti päästä vähän leveileen et viistonnia ei heilauta pätkän vertaa ja se siinä sun viestissä oli dorkaa! Idiootti!

Vierailija
28/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain näistä: uudet ikkunat/ kiva matka, loput säästöön/kaikki säästöön toivottavasti joskus koittavaa hoitovapaata varten.

Vierailija
29/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta on päässä niin paljon että on pakko leveillä rahoilla (mitä en tod. usko että noin tyhmällä on)

Olisit vastannut vain tuon lopun mitä kirjoitit "jos olisi pakko käyttää käyttäisit pihaan" mutta ei mamman piti päästä vähän leveileen et viistonnia ei heilauta pätkän vertaa ja se siinä sun viestissä oli dorkaa! Idiootti!

Tällä ihmisellä on kyllä vakavia ongelmia.. hakeudu hoitoon..

Hahhaa minäpä en ole mamma ollenkaan! Olen ihan lapseton dinkku JA JUST SIKSI viisi tonnia ei meidän taloudessa tunnu missään. Nopeasti säästämme tuommoisen rahan joka tapauksessa kasaan. Hajoo siihen, idiootti.

Olihan täällä joku muukin jolle tuo ei olisi iso raha. Mikset hyökkää hänenkin kimppuun.

Vierailija
30/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen veneeseen. Onhan meillä tollanen vanha prutku mutta haaveilen katetusta veneestä. Purjevene olisi aika jees.

Vierailija
31/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton DINKKU?? joka puhuu itsestään monikossa????

Hahhaa minäpä en ole mamma ollenkaan! Olen ihan lapseton dinkku JA JUST SIKSI viisi tonnia ei meidän taloudessa tunnu missään. Nopeasti säästämme tuommoisen rahan joka tapauksessa kasaan. Hajoo siihen, idiootti.

Olihan täällä joku muukin jolle tuo ei olisi iso raha. Mikset hyökkää hänenkin kimppuun.

[/quote]

Vierailija
32/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton DINKKU?? joka puhuu itsestään monikossa????

Vierailija
33/35 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinkku tulee mun tietääkseni sanoista double income no kids ja viittaa siis henkilöön, joka elää lapsettomassa parisuhteessa, jonka molemmat osapuolet käyvät töissä.

Ei se siis puhunut itsestään monikossa vaan puhui varmaan itsestään ja puolisostaan... Mutta aina toki kannattaa huudella asioista, joista ei mitään tiedä.

Vierailija
34/35 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 1000 e käyttäisin ihan vaan huvituksiin perheen kanssa.

Vierailija
35/35 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jälkijunassa tulevan sähklaskun 670e

- jälkijunassa olevat loput lainanlyhennuksestä 500e

- ostaisin lapsille kouluvaatteet 600e

-valitsisin synttärilahjaksi 6.8. esim. kuntosalin vuosikortin

- kävisin kampaajalla värjäämässä ja raidoittamassa pitkän tukkani (60cm)

- lopuilla maksaisin viimeiset erät maksusuunnitelmista perintätoimistolle

- vielä jäisi miehellekin humputtelurahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan