Jos voittaisit tänään 5000€ lotossa mitä tekisit sillä?
Itse maksaisin luottokorttilaskun (2000€). Ostaisin lapselle ja itselle vaatteita ja kenkiä. Kävisin kampaajalla. Ostaisin jonkun suomalaisen design-huonekalun.
Kommentit (35)
Juuri alkukesästä lyhennettiin sitä 20000€ ja nyt olis alle 7000€ jäljellä. Tuo viistonnia olisi kyllä tosi mieluinen juttu just nyt (ja tietenkin milloin vain :))!
mulla on 9 järjestelmä 3, 7, 8, 12, 15, 21, 25 ja 27, 29
voittinko jotain?
tän vuoden matkakiintiö on jo täynnä ja lapsi on silloin vuoden vanhempi.
eipä tuolla summalla tekisi yhtään mitään.
2 erää lainaa maksaisi pois esim.
Edes viimeisimpää luottokorttilaskuun tuo ei lähimainkaan riittäisi.
Kusta on päässä niin paljon että on pakko leveillä rahoilla (mitä en tod. usko että noin tyhmällä on)
Olisit vastannut vain tuon lopun mitä kirjoitit "jos olisi pakko käyttää käyttäisit pihaan" mutta ei mamman piti päästä vähän leveileen et viistonnia ei heilauta pätkän vertaa ja se siinä sun viestissä oli dorkaa! Idiootti!
Jotain näistä: uudet ikkunat/ kiva matka, loput säästöön/kaikki säästöön toivottavasti joskus koittavaa hoitovapaata varten.
Kusta on päässä niin paljon että on pakko leveillä rahoilla (mitä en tod. usko että noin tyhmällä on)
Olisit vastannut vain tuon lopun mitä kirjoitit "jos olisi pakko käyttää käyttäisit pihaan" mutta ei mamman piti päästä vähän leveileen et viistonnia ei heilauta pätkän vertaa ja se siinä sun viestissä oli dorkaa! Idiootti!
Tällä ihmisellä on kyllä vakavia ongelmia.. hakeudu hoitoon..
Hahhaa minäpä en ole mamma ollenkaan! Olen ihan lapseton dinkku JA JUST SIKSI viisi tonnia ei meidän taloudessa tunnu missään. Nopeasti säästämme tuommoisen rahan joka tapauksessa kasaan. Hajoo siihen, idiootti.
Olihan täällä joku muukin jolle tuo ei olisi iso raha. Mikset hyökkää hänenkin kimppuun.
uuteen veneeseen. Onhan meillä tollanen vanha prutku mutta haaveilen katetusta veneestä. Purjevene olisi aika jees.
Lapseton DINKKU?? joka puhuu itsestään monikossa????
Hahhaa minäpä en ole mamma ollenkaan! Olen ihan lapseton dinkku JA JUST SIKSI viisi tonnia ei meidän taloudessa tunnu missään. Nopeasti säästämme tuommoisen rahan joka tapauksessa kasaan. Hajoo siihen, idiootti.
Olihan täällä joku muukin jolle tuo ei olisi iso raha. Mikset hyökkää hänenkin kimppuun.
[/quote]
Lapseton DINKKU?? joka puhuu itsestään monikossa????
Dinkku tulee mun tietääkseni sanoista double income no kids ja viittaa siis henkilöön, joka elää lapsettomassa parisuhteessa, jonka molemmat osapuolet käyvät töissä.
Ei se siis puhunut itsestään monikossa vaan puhui varmaan itsestään ja puolisostaan... Mutta aina toki kannattaa huudella asioista, joista ei mitään tiedä.
ja 1000 e käyttäisin ihan vaan huvituksiin perheen kanssa.
- jälkijunassa tulevan sähklaskun 670e
- jälkijunassa olevat loput lainanlyhennuksestä 500e
- ostaisin lapsille kouluvaatteet 600e
-valitsisin synttärilahjaksi 6.8. esim. kuntosalin vuosikortin
- kävisin kampaajalla värjäämässä ja raidoittamassa pitkän tukkani (60cm)
- lopuilla maksaisin viimeiset erät maksusuunnitelmista perintätoimistolle
- vielä jäisi miehellekin humputtelurahaa
Tuossa mun viestissä oli. Onko jotenkin ei-sallittua ilmoittaa että ei haikaile viiden tonnin perään? Jos se kerran on totuus että meidän taloudessa ylimääräiset viisi tonnia ei keikauta sinne eikä tänne. Olisiko pitänyt liittyä joukkoon ja toivoa itselleen uutta kenkäparia. Sorry mutta kun mulle ei mitkään uudet kenkäparitkaan merkitse. Ihan pärjään vanhoilla, mahtuvat jalkaan vielä.
Taidat itse olla se dorka.