Teetkö koskaan itse hampurilaisia kotona?
Meillä tehdään joskus.
Laitetaan itse tehdyt jauheliha pihvit yleensä itse tehtyjen isojen sämpylöiden väliin.
Väliin laitetaan sitten myös Edam juustoa (muut juustot eivät uppoa lapsiin), tomaattia, ketsuppia, jäävuorisalaattia, suolakurkkua (tai tavis kurkkua), joskus pekonia ja pari lasta haluaa hamppariinsa raakaa sipulia.
Kommentit (5)
Mutta aamiainen oli niin tuhti, ettei kukaan halua niin täyttävää. Ollaan menossa syömään ravintolaan jo klo 17.
Mutta huomenna varmaan on sitten hampurilaiset illalliseksi. Teen itse pihvit, ja grillaan pekonia. Lisäksi menee salaattia ja kurkkua.
Teen pihvit itse ja niiden päälle cheddaria sulamaan. Lisäksi salaattia, tomaattia, suolakurkkua ja kastiketta. Joskus myös sipulia. Sämpylät ostan valmiina, lämmitän uunissa tai pannulla rapeiksi.
juuri muita syökkään kuin kotitekoisia, ovat parempia.
itse tehty pihvi, tomaatti, salaatti, sipuli, majoneesi, ketsuppi, sinappi. osto sämpylä.
Pihvit teen itse, salaattia, kurkkua, tomaattia, juustoa, sipulia ja sämpylät ostettuina. Jokainen saa täyttää haluamillaan aineilla. Meillä syödään ehkä 2 kertaa vuodessa hese/mäkki hamppareita.
tehnyt, mutta täältä asuinkaupungistamme ei saa mistään niitä kasvispihvejä, joita oon käyttänyt niihin hampurilaisiin, joten on vähän jäänyt.