Pokasin eilen baarista miehen. Sillä ei kunnolla seisonut..
Johtuuko alkoholista? Oli siis ihan pystyssä, mutta tuntui löysältä.
Kommentit (31)
Hyvät naiset, pitäkää laatikossa muutama erektiorengas, niillä pääsee pitkälle ja saa kaluun kuin kaluun lisää potkua! Njam! (Halvimmat maksaa pari euroa, se on pieni hinta suuresta huvista. )
jokaisesta autotallistahan löytyy lajitelma o-renkaita.
Mentiin baarista panemaan ja muijalla oli pilde ihan kuiva, ei auttanut vartin nuolenta, ei hartiahieronta, ei rintojen hyväily ja nuolenta, ei suukottelu, ei mikään. Hiekkapillu mikä hiekkapillu ja muija ilmeisesti tiedosti ongelmansa, koska kaapissa oli liukuvoidetta jos jonkin sorttista. Sanoi, että ei vaan kastu, mistä moinen mahtaa johtua? Vei kyllä ihan fiilikset ja jäikin ainoaan kertaan vaikka akka koitti soitella perään.
Kävi nimittäin samalla tavalla minullekin joku viikko sitten! Mutta mies ei ollut kännissä, joten ei kyllä johtunut siitä. Seisoi, mutta oli silti löysä. Aika outoa, en ollut ikinä törmännyt vastaavaan.
ja tänä viikonloppuna miehen baarista ja ne eivät edes halua harrastaa seksiä (!!!) vaan sanovat vaan soittavansa mulle jne.
Että joku sentään saa munaa, mulle se tuntuu olevan täysi mahdottomuus.
Vai onko kyseessä epidemia? Ns. Kolmen minuutin munan syndrooma.
Ei ole tämä mies käynyt baarissa lähiaikoina. Ja siis minä en pokannut baarista, vaan ihan muualta. Mutta siis tilanne muuten sama, seisoi mutta oli oudon löysä. Kyllä yhdyntä onnistui, mutta ei todellakana ollut kova kova.
kertaakaan ole ukolla kunnolla seisonut! Jokin joskus kiihotti sen verran, että yhden lapsen toimeksi, minulla ei ole ollut kunnon seksiä koskaan.
Avioiduin kun hän oli muuten ihana, mutta nyt monessa asiassa täys pettymys. Minäkin olin hälle vain harha, en oikea rakkaus, joskus voi olla näinkin sokea.
Tosin en nyt muista oliko se enää yhdynnässä löysä. Siis joo seiso kunnolla, mutta kuitenkaan ei sellanen niinkuin normaalisti miehillä, että ihan kova.
Kyllä se mies kovasti aina halus nussia mua, että montakin kertaa. Että jos ei olisi kiihottunut musta niin tuskin halus aina nähdä ja nussia. Et sillee. Mutta oli se kyllä pelimies, että varmaan aika monta naista pannut. Ihme kyllä.
monia:
alkoholi: ei välttis tarvi ees paljoa, niin ei enää jöpötä samoin, kuin ettei ois olltanu yhtään.
huumeet: sama kuin yllä
sairaus: esim. diabetes, verenkiertoelimistön sairaudet jnejnejn
lääkitys: mielialalääkitys on tosi yleinen tuon aiheuttaja
jännitys: jos jännittää, ei mittää tuu(tai tulee liian äkkiä ;)
väsymys: siinpä se, jos väsyttää, väsyttää pikkukaveriakin
ÄLÄ ota ittees ainakaan. Vaikka ehkä se onkin helpommin sanottu kuin tehty. mutta erektio-ongelmat/vaikeudet ovat valitettavan yleisiä.
Vai onko kyseessä epidemia? Ns. Kolmen minuutin munan syndrooma.
Ei ole tämä mies käynyt baarissa lähiaikoina. Ja siis minä en pokannut baarista, vaan ihan muualta. Mutta siis tilanne muuten sama, seisoi mutta oli oudon löysä. Kyllä yhdyntä onnistui, mutta ei todellakana ollut kova kova.
hyvä tietää etten mä ollut ainoa, jonka kanssa sillä kävi noin. Kuulostaa nimittäin niin tutulta. Toivottavasti et ole ihastunut tai mitään, se mies nimittäin kääntää selkänsä aika äkkiä tuon jälkeen.
Kaikkein parasta mitä voi tuossa tilanteessa tehdä on ilmoittaa miehelle yhdynnän aikana että muna ei muuten tunnu missään. Se lisää miehen suoritusintoa ja kannustaa yrittämään kovemmin. Kannattaa myös nauraa samalla koska se keventää tunnelmaa.
Kaikkein parasta mitä voi tuossa tilanteessa tehdä on ilmoittaa miehelle yhdynnän aikana että muna ei muuten tunnu missään. Se lisää miehen suoritusintoa ja kannustaa yrittämään kovemmin. Kannattaa myös nauraa samalla koska se keventää tunnelmaa.
Joo miehethän on tiedettävästi koneita ;)
MIKS täällä ei oo tykkää painiketta, ois tarvinnu niiiiin monta kertaa. :D
Yhdellä miehellä oli joskus melko iso, mutta ihan löysä. "Seisoi", mutta oli löysä. Luulin siinä yhdynnässä että kaipa se kovettuu pian, ainakin kun tulee. No ei kovettunut edes silloin! Ihan yhtä löysä alusta loppuun!
Hyvät naiset, pitäkää laatikossa muutama erektiorengas, niillä pääsee pitkälle ja saa kaluun kuin kaluun lisää potkua! Njam! (Halvimmat maksaa pari euroa, se on pieni hinta suuresta huvista. )
Mutta muistakaa, ettette pidä sitä yli 20-30 minuuttia... tai ainakaan unohda aamuun saakka... sitte voipi olla ettei o enää siitäkään rinkulasta apua.... :/
on joskus käynyt itsellenikin että vaikka olen kovasti halunnut niin vehkeeni ei olekaan toiminut.
Väsymys ja/tai alkoholi saattaa vaikuttaa asiaan tai jokin aivan muu syy vaikka työpaineet stressi. Syy todellakaan ei ole ollut naisessa eikä haluissani.
Ja kortsut, niillä ei aina saa tuntumaa. Miltäs se nyt tuntuu kun heiluttelet muovipussissa olevaa sämpylää porttikongissa?
Parhaat kortsut on noita kalliimpia lateksittomia, niillä saa aivan eri fiiliksen kuin tavallisilla muttei nekään paljaalta vetoa vastaa.