Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli änkyräkännissä kotiin eilen ennen klo.23.

Vierailija
31.07.2011 |

Lähti kotoa eilen kolmelta työkaverin kanssa terassille. Kotiin tullessa ei sanonut muuta kuin "anteeksi", kaatui olkkarin lattialle ja sammui. Hetken päästä paskoi alleen (!). Aamulla väitti, ettei juonut illan aikana muuta kuin kaljaa, eikä muista illan viimeisistä tunneista mitään. Oli ilmeisesti kävellyt (n.7km) kotiin. Käsissä naarmuja ja jaloissa mustelmia.

Tällaista ei ole meillä ennen tapahtunut. Mies käy 2-4 kertaa vuodessa kavereiden kanssa ulkona. Nyt mies väittää, että hänen lasiinsa olisi laitettu jotain ja selittää sillä eilisen kuntonsa. Pitäisikö uskoa? Uhkasin jo avioerolla. En halua kokea vastaavaa enää ikinä, en itseni enkä varsinkaan lasteni vuoksi.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivästä alkuyöhön juomassa kaljaa eikä ole siinä välissä syönyt mitään, niin tuleehan siitä känniin kokeneempikin ihminen.

Jos tuon takia olet ottamassa eron, ap, niin kovin armoton olet ja heikko suhteenne. Lapset ovat ilmeisesti jostakin muusta suhteestasi, kun kirjoitat useammassa viestissä "lasteni", et "lastemme".

Aika monen av-mamman mies muuten paskaantaa housuunsa kun on juonut kaljaa. Ehkä pitäisi vaihtaa olut johonkin muuhun, vatsalle paremmin sopivaan alkoholiin?

Vierailija
22/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jos mies ei ollut aggressiivinen ja sammui heti? Teillä on kuitenkin asiat sen verran hyvin (mies ei pahemmin juo, teillä on rakkaita lapsia), että tuollainen nyt on aika helppo pistää mokaamisen piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan aina saman vastauksen : Oon juonu vain kaksi :D nyt nauratta mut kyseisissä tilanteissa tekis mieli kuristaa kokoäijä kun näkee että enemmän tullut nautittua kuin se kaksi... (siis siksi kun valehtelee päin naamaa ja suuttu mulle jos kehtaan sanoa että lopeta valehtelu) ei tiedä itsekkään miksi aina niin sanoo , ilmeisesti etten suuttusi jos totuuden kertoo paljonko on juonut.. Yrittäny olen kyllä kertoa etten minä sokea/tyhmä ole , näen kyllä etä enemmän kuin kaksi ottanu. Jos jokus tässä yksin lähden jonnekkin niin olen vakaasti miettinyt et vedän perskännit , tulen kotiin ja sanon: VAIN KAKSI OLEN JUONUT :D :D

Vierailija
24/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsit agressiivisuutta kun mies sammui?

Uhkasit jo avioerolla ja et ole viitsinyt kauheasti asiasta haastatella?

Vierailija
25/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tulee ensimmäistä kertaa elämässään kaatokunnossa kotiin sinun nähtesi ja heti uhkaillaan avioerolla ja luottamus on niiin mennyttä..

Eiköhän mies itsekin tajunnut ottaneensa hieman liikaa ja kun tommonen ei kerta mihinkään tapoihin kuulu, niin mitä väliä. Mies joi överit ja oli todella huonossa kunnossa, mutta tuli silti kiltisti aikaisin kotiin, ei ollut lasten edessä eikä paskatkaan meneet hänen omia housujaan pidemmälle.

Eli anna olla.

Vierailija
26/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapset ovat meidän yhteisiä, vaikka käytin muotoa "lasteni".

En tiedä, miksi pelkäsin. Mies oli kertakaikkiaan niin sekaisin, että ajattelin, ettei voi ollaa oma itsensä vielä aamulla, kun lapset herää. Luulen, että menin jonkinlaiseen sokkiin, koska tuli ihan hirveän kylmäkin ja palelin kahden peiton alla. Mulla on aina tapana ylireagoida ja pelätä pahinta. En voi sille mitään.

En nyt suoranaisesti ole ottamassa avioeroa tämän yhden tapauksen takia, mutta sanoin miehelle, että jos aikoo tehdä saman uudelleen, voi jo nyt lähteä kävelemään. Tein hyvin selväksi, etten häntä samassa jamassa aio enää toista kertaa nähdä. Minusta se ei ole kohtuutonta ollenkaan. Siis vaatia mies valitsemaan perheen ja ääliökännin välillä.

ap

Vierailija
27/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain mainita, että kävi siinä kännätessään kiksauttamassa jotain naikkosta (tai unohtanut kiksauttaneensa). Sitten seuraavan avioyhdynnän seuraamuksena ap saa järkyttävän herpes-klamydia-tippurin ja mies voi selittää, että hänet varmaan raiskattiin niiden tyrmäystippojen vaikutuksen alaisena.

Ei maar. Löysääs nyt vähän sitä homeista nutturaasi ap. Jos tuo oli ainoa kerta, on kyseessä ihan normaali mies. Kiva että hän pääsi kotiin asti.

Vierailija
28/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsit agressiivisuutta kun mies sammui?

Uhkasit jo avioerolla ja et ole viitsinyt kauheasti asiasta haastatella?

Pelkäsin, vaikka sammui. Kuten kirjoitin, mies nousi jokin aika sammumisen jälkeen jalkeilla, horjui olohuoneessa ja sekoili. Pelkäsin, koska ei ollut oma itsensä. Ehkä pelkään "helposti".

Ja en ole viitsinyt asiasta puhua kauheasti nyt päivällä, koska lapset ovat kuulemassa (kuten aiemminkin kirjoitin). Mielestäni isän housuun paskominen ja muistin menetys ei ole sopivaa kuultavaa kolme vuotiaalle.

ap

Vierailija
29/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, jolle ei ole koskaan juuri mitään tapahtunut. Ällöttävää tietenkin tuo housuunpaskominen, mutta ei se kyllä mihinkään erouhkailuun oikeuta. Paska liittohan teillä selvästi on, kun edes tulet ajatelleeksi eroa tuon vuoski. Ehkä miehelle olisi jopa tervehdyttävää päästä tuollaisesta neurootikosta eroon. Odotahan kun lapsesi kasvavat, teini-ikä tulee varmasti olemaan sinulle koettelemus.

Vierailija
30/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit pelänneesi miehesi äityvän väkivaltaiseksi perhettään kohtaan, mistäs moinen tuli mieleen?

Sammuneet harvemmin ovat väkivaltaisia, kun ovat - niin - sammuneet. Jos mies nyt muutoinkaan ole väkivaltaan taipuvainen, niin tuskin hän tuossa kunnossa mitään väkivallan uhkaa aiheutti.

Ei miehesi käytöstä toki voi hyväksyä saati kiittää, mutta tulipa mies ainakin kotiin ja vielä ihan ajoissakin.

Entäs jos olisi tullut vasta aamulla? Olisi voinut maata sammuneena jossakin pusitossa ja nyt mieltäsi takoisi kysymys pettämisestä.

Että eiköhän tilanne ole kokonaisuudessaan kuitenkin ihan kohtuullisen hyvällä mallilla ja varmasti sovittavissa. Mies luonnollisesti vakuuttaa, että jäi ainutkertaiseksi insidenssiksi.

Jos tuosta alat jo avioeroa vääntämään, niin eipä kovin vahvalla pohjalla tunnu olevan liitto.

Vierailija
31/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Vastausten perusteella on aivan normaalia, että mies tulee kotiin tolkuttomassa kunnossa.

Jos oma mieheni tulis kotiin tuollaisessa kunnosa, niin olisin todellakin kauhuissani. Varsinkin, jos hän paskosi alleen ja sammuisi. Tuo ei ole meidän perheessämme normaalia.

Hyi saasta! Uskomatonta missä läävissä ja minkälaiissa suhteissa av-mammat elää. Huoh!

Vierailija
32/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista muistuttaa miestä tapahtuneesta joka päivä ainakin vuoden ajan. Sitten voisit alkaa myös seksilakkoon ja kieltää mieheltäsi kaiken vapaa-ajan, jossa et ole mukana. Ja ala soittelemaan miehelle jatkuvasti missä se liikkuu, ettei vaan ole känniä hakemassa. Ja muista itkeä aina vuolaasti ja käyttää muitakin marttyyrieleitä. Sillä se teidän parisuhde saadaan kukoistamaan.

Vierailija
33/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitäkään muuta.

Paskasta liitosta en tiedä. Mietin tässä samassa yhteydessä, pitäisikö mennä parisuhdeterapiaan tms. Meillä on pieni vauva ja parisuhde aika mustavalkoista nyt, mutta ajattelen, että se on aika tavallista vauva-aikana. Millainen on paska liitto? Meillä toimii kaikki hyvin. Emme riitele. Tulen varmaan hulluksi, kun alan jo miettiä, joiko mies niin paljon "paskan liittomme" takia. Voi helvetti:/

ap

Vierailija
34/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Vastausten perusteella on aivan normaalia, että mies tulee kotiin tolkuttomassa kunnossa. Jos oma mieheni tulis kotiin tuollaisessa kunnosa, niin olisin todellakin kauhuissani. Varsinkin, jos hän paskosi alleen ja sammuisi. Tuo ei ole meidän perheessämme normaalia. Hyi saasta! Uskomatonta missä läävissä ja minkälaiissa suhteissa av-mammat elää. Huoh!

Mutta eih'n nyt toki voi olettaa, että kaikki ymmärtäisivät lukemaansa. Eikä voi olettaa, että kaikki voisivat antaa virheen anteeksi sen kerran. Kai se on joillain vaan kerrasta poikki se avioliitto. Vaikuttaa reilulta.

Vierailija
35/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on juonut liikaa.

Vierailija
36/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon, mika on monissa suomalaisissa kodeissa "normaalia" kaytosta... Itse olisin yhta shokissa kuin ap jos mieheni joisi tuolla tavalla, edes sen yhden kerran (yhdessa ollaan oltu jo 15 vuotta, eika mies siis ole absolutisti, mutta tuntee rajansa ja normaalin aikuisen ihmisen kaytoksen).

Vierailija
37/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei meidän avioliitto ole kerrasta poikki. Sanoin miehelle, että jos aikoo saman uusia, voi pakata kamansa. Toisinsanoen, jos aikoo toistaa saman virheen.

ap

Vierailija
38/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon, mika on monissa suomalaisissa kodeissa "normaalia" kaytosta... Itse olisin yhta shokissa kuin ap jos mieheni joisi tuolla tavalla, edes sen yhden kerran (yhdessa ollaan oltu jo 15 vuotta, eika mies siis ole absolutisti, mutta tuntee rajansa ja normaalin aikuisen ihmisen kaytoksen).

Olen kanssasi samaa mieltä (eka lause). Ihmetyttää, monien "suvaitsevaisuus" tässä asiassa.

ap

Vierailija
39/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut mitään tyrmäystippoja. Ihan normisettiä jos juo harvoin. Voi kyllä sattua vaikka jois useinkin. Ihmiset vetää vaan itsensa niin tuuttiin että sitten liikutaan ameebamaisessa tilassa ja tollasta sattuu, sitten syytellään tyrmäystippoja, koska herranen aika enhän minä nyt tuollaista tee!

Vierailija
40/125 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä ämmiä, jotka sallii mieheltä paskaa käytöstä.

Minä en tule kotiin sammumaan ja paskomaan housuihin eikä myöskään mieheni sellaista tee. Olemme vastuullisia aikuisia. Ei todellakaan ole normaalia tulla kotiin tuossa kunnossa.

Mä luulen, että suurin osa mammoista oli ihmeissään lukiessaa ap:n kirjoituksen ja vähän kateellisia koska itse eivät mahda mitään miehen käytökselle. Olen pahoillani, että joudutte sietämään kaikenlaista siinä pelossa, että mies haukkuu nipoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä