Lomat loppu, miten meni loma?
Meillä yksi iso riita, joka sovittiin 3 päivän kuluttua, muuten kaikki hyvin ja oli ihan mukavaa muuten. Mökillä oltiin ja sieltä käsin myös sukuloitiin. Riita aiheutui miehen sukulaisen törpöstä käyttäytymisestä minua kohtaan.
Kommentit (29)
Onko ne jotain pohjasakkaa?
Mutta tuohon kysymykseen miten loma meni vastaan, että hyvin.
Olemme olleet yli 20 v. naimisissa ja ei ole riidelty.
Kaksi lasta joista toinen on 19 v ja toinen 16 v ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut.
Olemme kaikki tyytyväisiä ja kivaa on lomaakin viettää kun velkaa on vain 20 000 € ja on oma asunto ja autot ja työpaikka.Olen itse ajatellut perheen päänä eli miehenä jäädä pois töistä jo 55 v. ikäisenä koska on kivaa viettää eläkepäiviä matkustaen vaimon kanssa ja käyden lapsien perheissä ja nauttia elämästä.
pois töistä 55-vuotiaana? Miten käy eläkkeen sitten? Itsekin olen harkinnut samaa asiaa, mutta miten sen eläkkeen käy?
Onko ne jotain pohjasakkaa?
Mutta tuohon kysymykseen miten loma meni vastaan, että hyvin.
Olemme olleet yli 20 v. naimisissa ja ei ole riidelty.
Kaksi lasta joista toinen on 19 v ja toinen 16 v ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut.
Olemme kaikki tyytyväisiä ja kivaa on lomaakin viettää kun velkaa on vain 20 000 € ja on oma asunto ja autot ja työpaikka.Olen itse ajatellut perheen päänä eli miehenä jäädä pois töistä jo 55 v. ikäisenä koska on kivaa viettää eläkepäiviä matkustaen vaimon kanssa ja käyden lapsien perheissä ja nauttia elämästä.
pois töistä 55-vuotiaana? Miten käy eläkkeen sitten? Itsekin olen harkinnut samaa asiaa, mutta miten sen eläkkeen käy?
kylläkään, että miten käy eläkkeen. Saanko sitten jotain työttömyysrahaa eläkkeeseen asti vai kuinka?
Toinen vaihtoehto minulla on se, että pitäisin lomaa joka vuosi toukokuun, kesäkuun ja heinäkuun ja jouluna myös kaksi viikkoa ja lisäksi talviloma kaksi viikkoa.
Itse kävin Tiktakin keikalla, lasten kanssa oltiin erikseen delfinaariossa Särkänniemessä. Ihan kiva loma mutta liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu mökillä ja autolomailtu Euroopassa, nyt on pari viimeistä viikkoa tiedossa yksi Tukholman-risteily ja pitkä viikonloppu Pariisissa.
Ilmastonmuutos?
Loma loppui jo heinäkuun alussa, enkä enää melkein edes muista olleeni lomalla. Hyvin se meni silti. En tehnyt paljon mitään. Ainoa suunnitelmani oli vaihtaa kukille mullat, mutta en saanut sitä aikaiseksi loman aikana. Tein pari päiväreissua ja kävin sukuloimassa. Heinäkuu oli töissä todella rauhallista ja hiljaista ja ensi viikolla palataan normaaliin arkeen.
Oltiin koko heinäkuu ulkomailla, tänä viikonloppuna pidettiin isot juhlat ystäville ja reilu parin viikon päästä taas reissuun 2 viikoksi. Elämä on ihanaa!
Loma vasta tulossa, ihanaa pitää myöhemmin kuin muut, ei ole ruuhkia ja jonoja missään :)
Esim. Ranskassa ja saksassalomakausi alkaa nyt :) Ei ole kysymys pohjasakasta. Miten ihmeessä maailmasta löytyy näin tietämätöntä porukkaa:) Teollisuuden on monesti sopeuduttava myöskin pohjolassa euroopan vaatimuksiin.