Lähihoitajan palkka?
Lisät vaikuttaa, tiedetään, mutta mikä ois semmonen keskiarvio? 2- tai 3-vuorotyössä?
Kommentit (21)
ihan päivätyössä ja palkkaa tulee ENNEN VEROJA noin 1800.. verojen jälkeen käteen ei paljoa jää.
T.lähihoitaja
Ja jotkut sanoo et on huonosti palkattu ala!
Hoitoalalla on ihan hyvät palkat.
Tassuun jää vaikka tekis 2-vuoroa ja vkonloppuja noin 1400€ /kk, veroprosentti 22%
Onko kukaan töissä vanhainkodissa tms? Paljonko siellä?
Lisineen bruttopalkka n. 2200€/kk
henkilökohtaisen osaamisen perusteella, ihmisillä voi olla erilaisia henkilökohtaisia lisiä tes-perusteisen tehtäväkohtaisen minimipalkan lisäksi, itse asiassa vain harvat saavat minimipalkkaa
Oletko yksityisellä? Jos olet, niin siellä usein tuppaa unohtumaan nuo tessien tarkistukset. Siis "unohtumaan". Ei tuo palkka ole enää tätä päivää, usko pois.
T. vanhaikodilla ja käteen jää väh. 1750€/kk
hei, palkka riippuu tosiaan monesta asiasta.
itse olen äskettäin valmistunut lähihoitaja päijät-hämeessä, työskentelen vuodeosastolla pienellä kunnalla. lähtöpalkka 2060 e, tästä miinus verot, mutta lisät tietysti kompensoi :)
kun tekee paljon töitä, on palkkakin sen mukainen.
viime kesänä vielä opiskelijana tein töitä kesäsijaisena, tietysti melkein asuin työpaikalla, ja otin hälytyksiä vastaan (näistä maksettiin extrana 60 e kertakorvaus palkan oheen), 6 viikon sijaisuudesta jäi käteen bruttona yli 5000 euroa.
mutta ottakaa huomioon että tein 07-21 vuoroja, eikä vapaapäiviä ollut kuin jokunen.
Ja jotkut sanoo et on huonosti palkattu ala!
Hoitoalalla on ihan hyvät palkat.
väärän kuvan kun hoitajat manipuloi ihmisiä. Huutavat kovaan ääneen että vuorolisät eivät ole palkkaa. Tosin kaikilla muilla aloilla ne ovat palkkaa ja lasketaan mukaan kuukausiansioon.
2-vuorotyössä about 2600-2700 e/kk