Kaunis Pieni Elämä on taas ehtinyt:
Kommentit (51)
sanoo olevansa sisustussuunnittelija, pitää kyllä hallita muutkin kuin yksi ainoa tyylilaji.
sanoo olevansa sisustussuunnittelija, pitää kyllä hallita muutkin kuin yksi ainoa tyylilaji.
Blogissa esitellään hänen kotiaan, jonka hän on päättänyt sisustaa tällä tyylillä. Mistä me tiedämme, millaisia sisustuksia hän muilla tyylillä tekisi (tilauksesta), voisivat olla vaikka kuinka hyviä! Eihän edes sisustussuunnittelijan tarvitse sisustaa kotinsa joka huonetta eri tyylillä vain omaa ammattitaitoaan alleviivatakseen.
mutta kun hänet on täällä nostettu esille, olen alkanut lukea blogia, enkä voi muuta kuin ihastella sitä luovuutta ja kekseliäisyyttä. Olen saanut myös hyviä vinkkejä omaan kotiin, joita olen toteuttanut enemmin meille sopivalla tyylillä (itselläni on värikäs koti, ei niinkään beessi-valkoinen-ruskea linjaa -> sitä oli mun edellinen koti). Minusta on aivan ihana seurata noita blogeja ja katsoa kauniisti otettuja kuvia. Itsekin valokuvaan lapsiani paljon. Koska olen hyvä ottamaan kuvia, ja mulla on "silmää" tilanteille, ei se kuvien ottaminen nyt paljoa vaadi.
Kuten joku aiempi jo mainitsikin, blogistin elinkeinona on sisutaminen ja sitä hän ansiokkaasti tuo esiin myös blogissaan. Minusta se on kertakaikkisen onnistunut blogi.
(En minäkään lähettele kuvia meidän huonoista päivistä esim. vanhoille vaihtarivuoden isäntäperheille, vaan kyllä ne kuvat tuppaavat olemaan niistä parhaimmista päivistä.)
Juuri näin. Hesari uutisoi melko hiljattain että suomalaiset käyttävät yli 3 h päivässä tv:n katselemiseen. Sillä ajalla tekisi aika paljon muuta jos on intoa ja visioita...
Niin ei tuollanen pintaliito voisi kiinnostaa vähempää. Kiva että jotain kiinnostaa oma elämä niin että sitä jaksaa kuvata muille jatkuvalla syötöllä, vaikka siis olen ymmärtänyt että täti markkinoi jotain omaa yritystään, mutta silti; tekee sen lapsiensa varjolla niin en tykkää.
Ei niinku tule ensimmäistäkään kateellista ailahdusta enkä haluaisi tuosta elämästä itselleni yhtään mitään.
No se talo pihoineen olisi ihan kiva mutta sekin vain mökkinä, vakituisesti en siinä haluaisi asua.
elän slow lifea! (vai mitä se nyt olikaan..) Meillä saa ihan vapaasti olla paikat välillä rempallaan, tiskit pöydällä ja pyykkikori täynnä likavaatteita. Ja pölykoiria lemmikkeinä sekä lelut pitkin lattioita. En viitsi stressata, että kaiken tarvis olla täydellistä. Kun ei se sitä ole kuitenkaan vaikka ulkopuolisen silmään näyttäisikin.. Monesti mitä paremmat kulissit niin sen kovempaa kiehuu pinnan alla.
kotona niin meillä myös kiehuu ja kovaa.
Mä tulen ihan raivopäiseksi kun sotkua alkaa kertyä liikaa. Viihdyn paljon paremmin suht siistissä kodissa enkä silti ole senkään kanssa neuroottinen.
elän slow lifea! (vai mitä se nyt olikaan..) Meillä saa ihan vapaasti olla paikat välillä rempallaan, tiskit pöydällä ja pyykkikori täynnä likavaatteita. Ja pölykoiria lemmikkeinä sekä lelut pitkin lattioita. En viitsi stressata, että kaiken tarvis olla täydellistä. Kun ei se sitä ole kuitenkaan vaikka ulkopuolisen silmään näyttäisikin.. Monesti mitä paremmat kulissit niin sen kovempaa kiehuu pinnan alla.
töissä käydä.Kaunis blogi,mutta liian "täydellistä" minun makuuni.Pidän enemmän vanhoista tuunatuista tavaroista ja vaaleata tanskalais/romuromantiikasta:9
aivan ihania juttuja taas viimeisimmässä postauksessa! tytär on varmaan aivan innoissaan barbin asuntoautosta, mä ainakin olisin ollut sen ikäisenä :)
aina kauniit vaatteet päällä, ei vain lavastuksen vuoksi. Erityisesti jos on rahaa käytössä runsaasti ja lisäksi tyylitajua, kuten ko. blogistilla näyttää olevan.
se, että miten blogistit saa otettua kuvia niin paljon. Jokainen otos ei onnistu varmasti ekalla kerralla.
Eli käytännössä..
Leivotaan, lapsilla päällä hienot leipomisvaatteet ja välineet myös uutuuttaan kiiltäviä (anopilta saadut ei kelpaa). Siinä leivotaan, ja sitten "Odottakaa, äiti ottaa taas vähän kuvia." Ja monesti vielä kuvia on blogeissa runsaasti, esim. leipomisen kaikki vaiheet alusta loppuun kuvattuna. Ollaanko siinä tekemisessä ollenkaan läsnä lasten kanssa, vai meneekö suorittamiseksi jotta saisi blogiin hyviä kuvia? Tätä minä kovasti mietin.Touhuamista varmasti on joka perheessä, mutta itse en kyllä voisi ajatella että mahduttaisin kuvaamisen joka tilanteeseen (tai ainakin melkein joka tilanteeseen).
Tällä blogistilla kaunis koti ja kauniita kuvia, sitä en kiellä :)
Eniten ihmettelen valokuvia, jotka ovat kuin jonkun tyyli-lehden kuvaajan otoksia. Jotenkin niin täydellisiä. Mutta mikäs siinä, jos osaa kuvata. Lisäksi blogissa "mainostetaan" todella paljon eri tuotemerkkejä. Jotkut kuvat ovat aika teennäisen oloisia, kuten kuva tytöstä tietokoneella.
kuka on kiinnostunut mistäkin ja mihin aikansa käyttää. Hieno kämppä ja kivoja kuvia, mutta mun kiinnostuksen kohteet on erit, joten siksi meillä ei räpsitä kuvia tapeteista ja matoista. Hän tasa on kiinnostunut niistä ja siksi käyttää aikaa kodin sisustamiseen. Mä taas mielelläni teettäisin koko homman ammattilaisella.
Ei sitä muuten kaikkea ehdi eikä jaksa.
kiitos aplle että muistutit tämän ihanan blogin olemassaolosta, en olekaan käynyt siellä sitten viime talven. Ihana, inspiroiva blogi, todella kauniit kuvat ja koko blogin tyyli niin positiivinen ja harmoninen. Olisinpa itse yhtä lahjakas ja aikaansaapa.
Minulle se ei aiheuta alemmuuskompleksia, koska elän aivan toisenlaista onnellista elämää (omasta tahdostani kerrostalossa, avoliitossa, ei lapsia). Jos haaveilisin ja tavoittelisin blogin esittämää sievää lapsiperhe-elämää maaseudulla, niin joo, sitten voisin hieman tuntea kateuden pistosta sisälläni. Koska tiedän, ettei minusta koskaan olisi kaikkeen tuohon, mitä blogisti osaa ja ehtii.
Nykyajan sisustusblogit ovat pienimuotoisia ja ilmaisia sisustuslehtiä. Eihän sisustuslehtiinkään etsitä talon romuisinta nurkkaa, vaan ne parhaimmat ideat ja näteimmät jutut. Sisustaminen ja väkerteleminen näyttää olevan bloggaajan työ ja huvi, joten tietenkin tulos on sen mukaista. Jokainen osaa jotain hyvin, kukaan ei osaa kaikkea täydellisesti.
Toiseksi, tuo blogihan on tavallisen ihmisen blogi, jonne on täysin vapaaehtoista mennä, joten miksi ihmeessä mennä jos ärsyttää! :D
ja käyn kuolaamassa tuota blogia ihan sen vuoksi. Ihania ideoita, ja useimmat niistä edullisesti toteutettavissa.
Olen kyllä usein ajatellut, että hyvä, että omat lapseni ovat jo teini-iässä. Jos olisin heidän pieniä olleessaan törmännyt tuollaiseen idylliseen blogiin, jonka pitäjä on aikamoinen taituri kaikessa, olisin varmaankin huonossa itsetunnossani hypännyt alas parvekkeelta. Mutta nykyisessä mielentilassani osaan ottaa blogin positiivisesti. Hienoa, että jollakin on aikaa ja taitoa kaikkeen tuohon.
Hyvää jatkoa bloggaajalle lisääntyvän perheen parissa!