Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin epäilen että osaako tämä blogisti oikeasti sisustaa millään muulla tyylillä kuin tuolla valko-beige-musta-maalaisromanttisella? Jos lyötäisiin kasa 70-luvun värikästä tavaraa eteen ja aanottaisiin että sisusta, niin saisiko mitään hyvännäköistä aikaan?

Jos Maija osaa tehdä herkullista mansikkakakkua niin tekeekö se mansikkakakusta vähemmän herkullisen ettei Maija osaa tehdä yhtä hyvää suklaakakkua?

Ihme nillitystä.

Vierailija
42/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan imetyksen välissä pääsin yksin kekkereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä särähti? Pöh, kai sitä äitinä saa käydä kylässä.

Ei ole heidän onnensa minulta pois.

Vierailija
44/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen valokuvia, jotka ovat kuin jonkun tyyli-lehden kuvaajan otoksia. Jotenkin niin täydellisiä. Mutta mikäs siinä, jos osaa kuvata. Lisäksi blogissa "mainostetaan" todella paljon eri tuotemerkkejä. Jotkut kuvat ovat aika teennäisen oloisia, kuten kuva tytöstä tietokoneella.

Vierailija
45/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä särähti? Pöh, kai sitä äitinä saa käydä kylässä.

Ei ole heidän onnensa minulta pois.

Vierailija
46/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitavansa lapset itse, koti siisti ja hyvää ruokaa niin kommentit on: sädekehäsi loisto häikäisee silmiämme.

Vierailija
47/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytän aikani blogin pitämiseen tai sellaisen lukemiseen tai joka tilanteen kuvaamiseen niin voin aidosti kohdata omat lapseni ilman pakkoa kaiken näyttää ruusuiselta ja todistella sitä kaikille muillekin. Ja kyllä, olemme hyvin onnellisia vaikka kaikki ei aina olekaan yhtä ruusunpunaa. Todnäk hänellä on myös rahaa ja apuvoimia toisin kuin esim minulla, siitä huolimatta lapseni ovat iloisia, tasapainosiia ja fisuja ja heillä saa olla huonokin päivä joskus. Kodin sisustan miten haluan, yh kun olen. :D ja sekaistakin on välillä. Ihan normielämää. Se, miltä asiat näyttävät, ei kerro sitä miten ne ovat.

Vierailija
48/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen olla mahdollista. Jotenkin liian ruusuista, sokerista ja aikaansaapaa ottaen huomioon, että odottaa viimeisillään kolmatta lasta, pyörittää nettikauppaa, remontoi vaatehuoneen päivässä etc...

Ja ei - en ole millään muotoa kateellinen. Kunhan nyt vain itsekseni funtsailin :-)

seinien maalaus? kyllähän sen päivässä tekee. itse olen artesaanipuuseppä joten ei tuo nyt niin kummoiselta tunnu. 3 lastakin on. Kun tekee niin saa aikaan. Näin se vaan on. Kuvat on tietysti kivoja, kaunista katseltavaa. Kun on aikaa, rahaa ja silmää niin mikäs siinä. Mutta ehtiikö siinä sitten muuta tekemään kuin kertomaan maailmalle miten kivaa kaikki on.

Vierailija
49/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin tuossa blogissa tuntuu olleen pitkään, niin eihän se hulluna aikaa vie. Ja jos on kotona ja vauva on helppo niin hyvin ehtii kuvailemaan yms.

Monet bloggaajat muuten ottavat kerralla enemmän kuvia (esim. 3 lapsen äiti voi ottaa silloin jos 2 vanhinta on vaikka kerhossa), eli kuvat eivät aina ole "tuoreita".

tuollainen olla mahdollista. Jotenkin liian ruusuista, sokerista ja aikaansaapaa ottaen huomioon, että odottaa viimeisillään kolmatta lasta, pyörittää nettikauppaa, remontoi vaatehuoneen päivässä etc...

Ja ei - en ole millään muotoa kateellinen. Kunhan nyt vain itsekseni funtsailin :-)

seinien maalaus? kyllähän sen päivässä tekee. itse olen artesaanipuuseppä joten ei tuo nyt niin kummoiselta tunnu. 3 lastakin on. Kun tekee niin saa aikaan. Näin se vaan on. Kuvat on tietysti kivoja, kaunista katseltavaa. Kun on aikaa, rahaa ja silmää niin mikäs siinä. Mutta ehtiikö siinä sitten muuta tekemään kuin kertomaan maailmalle miten kivaa kaikki on.

Vierailija
50/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja on hankkii elantoaan sisustussuunnittelijana. Tuskin tekee mitään 8-16 työarkea, mikä meistä normimammoista vie kaikki mehut. Sisustustaito on hallussa. Uutuutena tuo sisustusnettikauppa. Blogi ja oman kodin esittely on hänelle käyntikortti ja oman liiketoiminnan promoamista.

Ihan turhaan olette kateellisia ammattilaiselle :) Miksette vaan inspiroidu tuosta? Miksi pitää alkaa haukkua ja ilkeillä. Tai sitten voi jättää lukematta jos aikaasaava äiti ja kaunis koti noin paljon ärsyttää.

Businesshän siinä on kyseessä. Loistava tapa mainostaa omia tuotteitaan. En ole kateellinen, osaan itsekin - vaikka rahaa ei olekaan niin paljoa kuin maku vaatii - sekä sisustaa että tehdä, omakätisesti. Mutta koska en tee sitä työkseni niin voin ottaa vähän rennommin tämän huushollin ja elämäni kanssa. Ainakaan hän ei valita kuinka rankkaa on kolmen lapsen kanssa ja työt päälle kuten useimmat muut täällä jos joutuu vähänkin enemmän näkemään vaivaa.

Vierailija
51/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihana perhe ja koti ja kaikki! Itse kotona raskaana odotan myös kolmatta lasta ja mies melkein jätti ja jäi kiinni pettämisestä. Eipä oma elämä ole yhtään ruusuilla tanssimista :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän