Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin viikolla Rainbow-kahvia maku yhtä hyvä

Vierailija
30.07.2011 |

kuin kalliimmissakin kahveissa, ei mitään eroa. Jatkossakin ostan Rainbow-kahvia. Suosittelen kokeilemaan muitakin.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kahvi maistuu todella hyvälle, itse pidän tummapaahtoisista. Et ehkä ole koskaan maistanut hyvää kahvia ja siksi tyydyt tuollaiseen sontaan.

Rainbow kahviin. Samaa tapaa molemmat, kahvihan ri tod. maistu hyvälle! Kofeiiniriippuvaisena sitä pitää vaan kitata.

Vierailija
22/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden keittokerran jälkeen:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kahvi maistuu todella hyvälle, itse pidän tummapaahtoisista. Et ehkä ole koskaan maistanut hyvää kahvia ja siksi tyydyt tuollaiseen sontaan.

Rainbow kahviin. Samaa tapaa molemmat, kahvihan ri tod. maistu hyvälle! Kofeiiniriippuvaisena sitä pitää vaan kitata.

Peesi. Lopettakaa hei kahvien maauista keskustelu, jos vertailette noita kuravesiä. Ette ilmeisesti ole ikinä saaneet hyvää kahvia tai makuaistinne ei juuri makuja erottele. Ostakaa vapaasti noita halpis kuralitkuja, mutta hyvän kahvin päälle ette ymmärrä mitään. Eikä kaikkien tietenkään tarvitsekaan. Monille tärkein ostoskriteeri on hinta. Se on ihan ok. Joillekin riittää, että kahvi on kahvin väristä ja siitä saa kofeiinia. Mahdollisimman halvalla.

Vierailija
24/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-Tra ja Pirkka -kahvit on samaa tasoa, aivan hirveetä p*skaa! Sen sijaan Rainbow on ihan juotavaa, ei kuitenkaan Juhlamokan tai Presidentin tasoa. Niinkuin joku kirjoitti niin taitaa tosiaan Rainbow olla tasan samaa tavaraa kuin Kulta Katriina. Siitäkään en ole koskaan erityisemmin pitänyt, mutta kyllä se alas menee.

Vierailija
25/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon rainbow paketin. Keitin päiväkahvit isännälle ja ei tuo maininnut että olisi oudon makuista kahvia. Kiltisti joi. Hyvää minustakin.

Vierailija
26/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmtelly miksi ostaa halvimpia kahtena vaan hinnan takia. Kahvia tulee kuitenkin kuoria paketista moneen kertaan, ei se litrahinta ole hirveä edes kalleimmille kahveille.

Te, jotka ette halua ostaa yli 4 euron kahvipakettia, ostatteko koskaan viiniä taimuuta alkoholia?

Vierailija
27/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmtelly miksi ostaa halvimpia kahtena vaan hinnan takia. Kahvia tulee kuitenkin kuoria paketista moneen kertaan, ei se litrahinta ole hirveä edes kalleimmille kahveille. Te, jotka ette halua ostaa yli 4 euron kahvipakettia, ostatteko koskaan viiniä taimuuta alkoholia?

En mä kans tajuu että sitä paria euroa pihdataan kahvissa ja sitten ostetaan kaljaa, sidukkaa, röökii, sipsejä, karkkia ja limsaa...

Vierailija
28/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä juo kuin President-kahvia.

Vierailija
29/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpiskahvi

Vierailija
30/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitkerä halpisaromi lyö läpi. Sori.

Vierailija
31/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suoraan sanottuna minusta on naurettavaa miten ihmiset nurisevat että kahvi on kallista kun puoli kiloa maksaa 4 e. Tajuatteko miten paljon työvoimaa ja energiaa vaatii kahvin kasvatus, kuljetus Suomeen ja valmistaminen?

Vierailija
32/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tulleet liian ahneeksi.

Vierailija
33/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Bellarom Arabica punainen paketti, vaaleampi paahto. (Vihr. paketti on tummempaa)

Vierailija
34/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ostavat sitä mitä halvimmalla saadaan ja ruuassa/ juomissa etsitään minitaso, joka on vielä jotenkuten syötävää/ juotavaa. Tätä mä en Suomessa tajua. Jossain Italiassa melkein jokainen perusjunttikin ymmärtää kunnon kahvin ja ruuan päälle. Mut ei, täällä ostetaan oranssit limalihat ja halvinta kahvia, joka näyttää kahville, mutta joka ei kahville maistu.

Vierailija
35/64 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaan kuin Costa Rica (onkohan Pirkan tuotteita?). Kulta-Katriinasta en ole tykännyt. Juhlamokkaa ostaisin, jos olisi edes joskus tarjouksessa.

Vierailija
36/64 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin hinta nousi taas tuossa vuodenvaihteessa ja on mietityttänyt, että uskaltaisikos tuota tavallista Pirkka-kahvia kokeilla? Ei siis sitä Costa rica-versiota (se on pahaa). Kertokaa jos olette testanneet :)

Vierailija
37/64 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2011 klo 16:38"]

Minä olen ihmtelly miksi ostaa halvimpia kahtena vaan hinnan takia. Kahvia tulee kuitenkin kuoria paketista moneen kertaan, ei se litrahinta ole hirveä edes kalleimmille kahveille. Te, jotka ette halua ostaa yli 4 euron kahvipakettia, ostatteko koskaan viiniä taimuuta alkoholia?

En mä kans tajuu että sitä paria euroa pihdataan kahvissa ja sitten ostetaan kaljaa, sidukkaa, röökii, sipsejä, karkkia ja limsaa...

Meiltä jää alkoholit, kaljat, siiderit, röökit, sipsit ja limsat ostamatta. Karkkia ostetaan harvoin. Juhla-Mokka ja Kulta-Katriina ovat kahveina, mutta aion kokeilla myös tuota Rainbowta.

Kaikkien "rikkaaseen ja elististiseen kahvihifistelijä-sateenkaariväkeen" kuuluvien on melkein pakko kokeilla tuota kahvia. Pianhan se on kirkkokahvina kaikissa luterilaisissa seurakunnissa. Onneksi en ole sitä siellä juomassa.

Vierailija
38/64 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2011 klo 10:19"]

Voi mieli muuttua, kun vertailussa ei pääsekään näkemään hintoja... Lisäksi kahvin kohdalla ihmisillä todellakin näkyy eri makumieltymykset. Toiset tykkää pehmeästä, toiset vahvasta. Itse en esim. voi sietää Saludoa, mutta tässäkin ketjussa jo eräs nimesi sen lempikahvikseen.

[/quote]

Eikö tuo Rainbow vasta voittanut jonkun sokkotestin?

Vierailija
39/64 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2011 klo 15:56"]

Peesi. Lopettakaa hei kahvien maauista keskustelu, jos vertailette noita kuravesiä. Ette ilmeisesti ole ikinä saaneet hyvää kahvia tai makuaistinne ei juuri makuja erottele. Ostakaa vapaasti noita halpis kuralitkuja, mutta hyvän kahvin päälle ette ymmärrä mitään. Eikä kaikkien tietenkään tarvitsekaan. Monille tärkein ostoskriteeri on hinta. Se on ihan ok. Joillekin riittää, että kahvi on kahvin väristä ja siitä saa kofeiinia. Mahdollisimman halvalla.

jamaica blue mountain,tätä kahvia keitän itselle aina aamulla ja illalla pari kuppia.

Vierailija
40/64 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Bellarom Arabica punainen paketti, vaaleampi paahto. (Vihr. paketti on tummempaa)

Edes tätini mies, joka on himokahvinjuoja ja vannoo Juhla Mokan nimeen, ei erottanut tuota Lidlin Hieno Mokkaa juhliksesta maun perusteella.

Mun mielestä Lidlin taas on paljon parempaa kuin juhlamokka. Juuri keitin aamukahvit btw :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä