Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten joku ei tiedä olevansa raskaana?

Vierailija
29.07.2011 |

kaverini meni aikoinaan lääkäriin valittamaan kipujaan. Sanoivat synnytyksen olevan käynnissä. Kyseessä suuren suuri yllätys tälle parikymppiselle hoikalle naiselle, jolla ei tosiaan ollut aavistustakaan kantavansa täysiaikaista lasta. Myöhemmät raskaudet näkyneet normaalisti ulospäin.

Vuosia olen miettinyt, mahtaako ihminen olla ihan täyspäinen jos ei huomaa kolmekilosen möllikän punkemista navasta ulos..? Pikku pierun pyörimiseksi ei varmaan voi tommosta luulla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa miettinyt tätä. Luulisi, että huomaisi vatsan kasvavan. Ehkä ihmisillä on niin voimakas kielto, että ei vaan kykene myöntämään asiaa.

Tosin itse olen ollut rv 6 ennen kuin huomasin olevani raskaana. Olin vielä lapsettomuushoidoissa. Kuukautiset olivat tulleet normaalisti. Ultrassa havaittiin.

Vierailija
2/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ei voi tuntea vauvan potkuja ja vatsan kasvamista. Potkuthan ovat aivan selkeita eika niita kylla miksikaan muuksi voi luulla. Ja vauva masu kun kasvaa se on aika pinkea vaikka olisi laskia siina paalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmasti hämää monia. Tutullani meni pari-kolme kuukautta ennenkuin huomasi. Menkat jos tule niin eipä siinä heti ala epäillä että silti olen raskaana. ja kaikilla ei tule hillittömiä pahoinvointejakaan.

Vierailija
4/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joillain se vatsa onkin niin pieni, että se on jatkuva ihmettelyjen aihe. Kuten mullakin, ja jopa lääkärissä. Ja menkatkin tulivat alussa.

Mutta luulis tosiaan potkut tuntuneen jossain välissä, mutta ehkä sitten niissäkin on eroavaisuuksia.

Kyllähän tuota joskus miettii, onko sitä raskaana, kun tuntuu outoa poreilua tietyssä kohtaa alavatsalla, mutta ilmavaivoja ne ovat olleet, kun ei mitään ole ulos tullut..

Vierailija
5/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet "vuosia" joutunut miettimään onko kaverisi täyspäinen. Kyllä minä ainakin tiedän ovatko kaverini täyspäisiä vai ei. Eli päättelen, ettet edes tunne ihmistä josta puhut.

Eräällä ystävälläni on syömishäiriöhistoria ja sen takia kuukautiskierto ihan sekaisin. Hän meni lääkäriin joidenkin oireiden takia ja siellä ilmeni, että hän oli viidennellä kuulla raskaana. Järkytys oli tietysti iso, mutta hän ja hänen miehensä toipuivat siitä ja heillä on nyt tosi kiva tytär.

Vierailija
6/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät ole olleet sellaisia koko mahaa heiluttavia ja kantapään näkyviä. Vauva potki enemmän kylkeen ja nyrkkeili mahaa kohti, joten se oli sellaista myllerrystä ja nykäyksiä, joita joku voisi selitellä itselleen sillä, että maha on sekaisin. Mahan heilahteluakaan ei huomannut, jos ei skarppina katsonut. Lisäksi molemmat vauvat ovat pääasiassa liikkuneet öisin.

Vierailija
7/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet katellut kaveriasi 9kk. etkä ole huomannut et se on raskaana ja möllikkä punkee navasta ulos ;)

Vierailija
8/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä oikeestaan olla enää kavereitakaan. on se senverran erikoinen tyyppi. minähän olen tietysti täydellinen. :DD

Kukaan ei ollut huomannnut hänen raskauttaan, joka siis oli täysaikainen. Jonkun raskaustestinkin olivat lääkärissä tehneet, mutta negoja. ihmettelen vaan miten voi luonto huijata.

-ap

Vierailija
9/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin tiedän yhden tapauksen, joka on n 35-v ja jo ennestään yhden lapsen synnyttänyt.

siinä sitten kaikki hienovaraisesti koitti kysellä, koska on la (oli yh, eikä vakisuhdetta) ja vastaukseksi kaikki sai, että eieieieie, en ole raskaana.

välillä valitteli, että on varmaan jku tyrä tms... kun painaa kovasti.

Maha oli SELVÄSTI kasvanut ja napa ulospäin pullahtanut.

eieieiei, kaljamaha se vain on... (joi paljon olutta.. :/ eli koko raskausajan)

Sitten yks kaks katosi vähäksi aikaa ja tuli takaisin onnellisen vauvan äitinä. Oli mennyt sairaalaan valittamaan että umpparin kohdalle sattuu, ei pysty edes enää kävelemään.

Kenties mieli voi tehdä tepposet, jos todellakaan ei halua olla raskaana...

silti... epäilen suuresti...

Vierailija
10/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli todella pieni maha esikoisen odotusaikana, edes viimeisillään ihmiset eivät huomanneet, jälkikäteen tutut ihmettelivät missä vaiheessa olen raskaana ollut ;)

+ kävin monessa ylimääräisessä ultrassa koska vauva ei vain liikkunut! Oli hyvin hyvin rahallinen tapaus. Loppuajasta sain töniä ja juoda kunnolla mehua että sain vähän edes liikettä naperoon. Täysin terve lapsi syntyi.

Menkkojen pois jäännistä ainoastaan tiesin olevani raskaana.