Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, joka "joutuu" hoitamaan omia lapsiaa?

Vierailija
29.07.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pikkupoika.

Vierailija
2/7 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes miehenpuolikkaaksi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa kanssa tee mitään koskaan

joskus kun on pakko hoitaa, laittAA VIDEOT PYÖRIIN...

Vierailija
4/7 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mies on leikkinyt kilpaa muksujen kans hiekkalaatikolla (aina kun on aikaa) ja kyllä kattoo perään jos käyn kaupassa tms...

Vierailija
5/7 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun minulla on jotain menoa, esim. työpaikan "edustusillallinen", mies rutisee, että taaaaas hän joutuu hoitamaan. Tätä siis tapahtuu noin 2 kertaa vuodessa.

Nyt, kun olen ollut koko kesän lapsen kanssa palkattomalla lomalla (halusin, että lapsi saa pitkän loman), pyysin miestä hoitamaan lasta pari tuntia, että saisin muutaman oman asian hoidettua. Vastaus oli tyly: "mä en todellakaan rupea lomallani hoitamaan lasta".

Juu... tällasta. Eipä oo tullu tehtyä enää toista lasta tuon kanssa.

Vierailija
6/7 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun minulla on jotain menoa, esim. työpaikan "edustusillallinen", mies rutisee, että taaaaas hän joutuu hoitamaan. Tätä siis tapahtuu noin 2 kertaa vuodessa. Nyt, kun olen ollut koko kesän lapsen kanssa palkattomalla lomalla (halusin, että lapsi saa pitkän loman), pyysin miestä hoitamaan lasta pari tuntia, että saisin muutaman oman asian hoidettua. Vastaus oli tyly: "mä en todellakaan rupea lomallani hoitamaan lasta". Juu... tällasta. Eipä oo tullu tehtyä enää toista lasta tuon kanssa.

Vierailija
7/7 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on lapsia useiden eri naisten kanssa. Tuskin kukaan yhtä useampaa tekee tuollaiselle?