Mitä mieltä miehestä, joka "joutuu" hoitamaan omia lapsiaa?
Kommentit (7)
lapsensa kanssa tee mitään koskaan
joskus kun on pakko hoitaa, laittAA VIDEOT PYÖRIIN...
ainakin mies on leikkinyt kilpaa muksujen kans hiekkalaatikolla (aina kun on aikaa) ja kyllä kattoo perään jos käyn kaupassa tms...
Aina, kun minulla on jotain menoa, esim. työpaikan "edustusillallinen", mies rutisee, että taaaaas hän joutuu hoitamaan. Tätä siis tapahtuu noin 2 kertaa vuodessa.
Nyt, kun olen ollut koko kesän lapsen kanssa palkattomalla lomalla (halusin, että lapsi saa pitkän loman), pyysin miestä hoitamaan lasta pari tuntia, että saisin muutaman oman asian hoidettua. Vastaus oli tyly: "mä en todellakaan rupea lomallani hoitamaan lasta".
Juu... tällasta. Eipä oo tullu tehtyä enää toista lasta tuon kanssa.
Aina, kun minulla on jotain menoa, esim. työpaikan "edustusillallinen", mies rutisee, että taaaaas hän joutuu hoitamaan. Tätä siis tapahtuu noin 2 kertaa vuodessa. Nyt, kun olen ollut koko kesän lapsen kanssa palkattomalla lomalla (halusin, että lapsi saa pitkän loman), pyysin miestä hoitamaan lasta pari tuntia, että saisin muutaman oman asian hoidettua. Vastaus oli tyly: "mä en todellakaan rupea lomallani hoitamaan lasta". Juu... tällasta. Eipä oo tullu tehtyä enää toista lasta tuon kanssa.
koska on lapsia useiden eri naisten kanssa. Tuskin kukaan yhtä useampaa tekee tuollaiselle?
vaan pikkupoika.