Onko huijaus. Voitin kuulema 12 miljoona.U.S Departament
Of State läheti mulle. Että olen onnekas että voitin pla, pla, pakko vaan ensiksi maksaa 819 dollaria heille?
Kommentit (20)
Mä voitin kanssa, lähetin jo rahat. Nyt odotellaan miehen kanssa miljoonia.
Mistä päin olet? Olisi kiva tavata toisia miljonäärejä. Koska en oikein usko että sopeudumme nykyiseen seuraamme enää kun rahat saapuu. Kateutta on jo näkynyt ilmassa.
Mä voitin vaan kaks kertaa 850,000 puntaa, nyt täytyy laittaa koukkuja tonne amerikan suuntaan.
Mut pääsenkö mä tolla summalla, kun on 1,700,000 kuitenkin teidän miljonäärikerhoon ???
ameriikkaan ja tietysti majoitukset täysihoidolla.
mahdollisuuden osallistua jenkkien ilmaiseen green card -arvontaan...
olisi vaan pitänyt maksaa ensin monta dolsua jollekin departmentille :D
ameriikkaan ja tietysti majoitukset täysihoidolla.
yhdellä sivulla. Ajatella just minä.
mutta ensin piti lähettää 819 doltsua rahaa.
jännää, että on sama summa!
että joku vaan jostain toiselta puolelta maailmaa on löytänyt juuri HEIDÄT ihan vaan tehdäkseen heistä miljonäärejä. Kuinka upeaa, ei tarvinnu edes lotota !!
Oikeesti..
lahetella suomalaisille rahaa kun maa on korviaan myoten veloissa!
Green Cardiakaan ei saa rahalla ostamalla mutta suomi24 on sivuilleen laskenut yhden naista huijarifirmoista mainostamaan palvelujaan.
Ei ole missään nimessä huijaus. Siis mä oon tosi tyytyväinen näihin 819 euron vastineilla saamiini miljoonien dollarien voittoihin...
Suosittelen että varmuuden vuoksi ilmoitat heille tilinumerosi ja pankkitunnuksesi, niin pääset varmemmin eroon rah... siis saat varmemmin jättipotin tilillesi.
Joku Ilse tavoittelee minua monta kertaa viikossa ja harmittelee kovasti kun en ole vieläkään lunastanut voittoani. On tässä ollut muita kiireitä mutta ehkä syksyllä sitten. Tuskin se Ilsen hätä tuosta muutamassa viikossa laantuu.
siitä on kerrottu ennenkin,jos maksat jotain sinne et varmasti saa mitään takaisin.
siitä on kerrottu ennenkin,jos maksat jotain sinne et varmasti saa mitään takaisin.
Mietitkö, miksi sinulle ei ensin lähetetä rahaa ja siitä voisit vähentää sen 800 e tai miksi siitä voittosummasta ei jo automaattisesti pidätetä tuota summaa.
mun kaveri tas sai green cardin mutta ensin piti lähettää 819 doltsua rahaa.
jännää, että on sama summa!
ja sellasta. Ensin aattelin että postimaksu varmaankin, koska onhan toi dollareinakin iso määrä rahaa niin varmaan lähetyskustannukset on melko suuret myös. Mutta Green Card taas on aika pieni, eli kyllä varmaan postituksen saa kaupan päälle kun vaan itse kustantaa byrokratiaosuuden.
täällä meidän lähinaapuri maksoi jollekin tollaselle vissiin yhteensä 4000 taalaa ja menetti rahansa joutui vielä käräjille kun pölli duunistaan noi fyffet. Onneksi ei joutunut linnaan hyväuskoinen hölmö
Kohta sulla on millä mällätä.
Voi kun mulla kävis kans tollanen tuuri.