Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia synnytyksestä TAYSissa?

Vierailija
28.07.2011 |

Lähinnä kiinnostaisivat ihmisten kokemukset parin viime vuoden ajalta. Netistä löytyy jonkun verran kauhutarinoita, mutta osa ketjuista on niin vanhoja, että asiat ovat varmasti voineet muuttua. Ja kauhutarinoita nyt muutenkin löytyy jokaiseen synnytyssairaalaan kohdalla...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvät kokemukset. Ei mitään valittamista, kätilöt olleet ystävällisiä jne. Toki se on iso sairaala jossa on kiirettä ja usein ahdasta (liian vähän paikkoja synnyttäjille, joiden määrä kasvanut).

Vierailija
2/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 menetteli, kun tiesi että parissa vuorokaudessa pääsee pois. Toivottavasti on muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää sanottavaa ei ole kuin synnytyssalista ja leikkurista. toista en siellä synnytä vaikka kuuluisi. en voi suositella.

Vierailija
4/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen kiire oli nyt kesällä, salit täynnä, puuduttavaa lääkäriä odoteltiin hetki ja osastopaikkaa sai odotella puolipäivää käytävällä sermin takana. Muuten ihan hyvät kokemukset. On ihan tuurista kiinni millaiseen hetkeen menet sairaalaan, toisinaan on hiljaisempaa. Henkilökunta ei voi työmääräänsä vaikuttaa.

Vierailija
5/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin siellä. Yksin menin taksilla kun mies jäi esikoisen kanssa yöllä kotiin. Vähän oli "kylmä" vastaanotto kun ei ollu miestä mukana, monta kertaa kysyttiin että yksinkö tosiaan tulet.

Avutumisvaiheessa menin kuumaan suihkuun ja se auttoi, mutta kauaa siellä ei voinut olla kun suihkukaivo oli tukossa ja vettä oli nilkkoihin asti.

Kätilö oli aika etäinen ja ittekseni mä siellä salissa sain tuskiani huutaa, tosin mitäpä se olis auttanu vaikka se kätilö olis siinä vieressä seisonu. Sit yhtäkkiä kätilö sano että NYT on lääkäri vapaana jos jotain puudutusta haluat, ei ollu takeita että tuleeko enää sen yön aikana takasi sinne synnyttäjien luokse.

Osastolla mut oli unohdettu merkitä johonkin lappuihin ja sainkin aika rauhassa siellä olla kunnes yksi hoitsu äkkäs että mäkin olen siellä perimmäisessä vuoteessa.

Mutta ihan ok reissu oli, hengissä selvittiin ja terveen lapsen sain viedä kotiini.

Vierailija
6/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna syksyllä oli täyttä, mutta onneksi osastopaikka heltisi heti synnytyksen jälkeen. hoitsut oli kaikki tosi kivoja, mutta kätilöksi sattui aika kamala, ei-kannustava tyyppi. kavereilla on kuulemma ollut mukavat kätilöt, joten mulla kävi vain ilmeisesti huono säkä. itse pääsin myös nopsaan synnytyssaliin, kun silloin ei saleissa ollut ruuhkaa. onneksi näin. muuten olisi pitänyt kärvistellä supistuksissa vastaanoton käytävällä.

Vierailija
7/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2009 ja nyt 4 viikkoa sitten. Ystävällisiä oltiin ja hoitoa sai. Olisi kiva jos nämä "kauhea paikka, toiste en mene" -kirjoittelijat valottaisivat edes pikkuisen, mikä siellä oli niin kamalaa.

Vierailija
8/8 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdella eri osastolla ollut ja toisessa oli aivan ihanat kätilöt ja toisessa aivan jotain muuta. Johtava kätilö yms. en tiedä tarkkaa nimikettä oli aivan kamala, pisti mut hoitamaan lasta ja kantamaan astioita, vaikka en pystyssä pysynyt, kun Hb oli noin 70. Sanoi vain, heti pystyyn vaan. Luojan kiitos, ettei lapsi tippunut käsistäni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi