Minä sinkkunainen aloitin urheilun, laihduin 10 kiloa ja nyt ehdokkaita riittää!
Kylläpä säännöllisen liikunnan aloittaminen ja laihtuminen tekevät hyvää paitsi vartalolle, niin myös itsetunnolle. Olen aina ollut kauniskasvoinen nainen, mutta olen lastensaannin jälkeen ja erittäin rankan elämänvaiheen aikana lihonut pois entisistä mitoistani. Yhteensä jotakin 15 kiloa. Kävin treffeillä, mutta olin varmaan aina epävarma vartalostani ja se näkyi olemuksesta.
Nyt kroppani on entistä ryhdikkäämpi ja lihaksikkaampi. Vaikka vielä olisi muutamia tiputettavia kiloja, en silti enää näytä pyöreältä. Ja mikä parasta, miesystäväehdokkaita piisaa. On se jännää, miten kaikki vaikuttaa kaikkeen. :)
Kommentit (8)
On ihan itsestäänselvä fakta, että hoikka ja hyväkuntoinen on kauniimpi kuin läski. Miehet sen tietää, jos jotkut vai milloin olet nähnyt miesten vonkaavan läskiä naista? Nevernevernever....
En ole edelleenkään hoikka, vaan painoindeksini on 26. Mutta kova kuntoilu ja kohonnut itsetunto on tehnyt tehtävänsä. Ystäväpiirinikin on sanonut minun nykyään oikein säteilevän. :)
On ihan itsestäänselvä fakta, että hoikka ja hyväkuntoinen on kauniimpi kuin läski. Miehet sen tietää, jos jotkut vai milloin olet nähnyt miesten vonkaavan läskiä naista? Nevernevernever....
No taisi olla liian lievästi sanottu, nimittäin ovat olleet melkoisen ylipainoisia. Tuskin ovat niin paljon lihoneet yhteenmenon jälkeen. Jotkut miehet tykkäävät pullukoistakin.
En ole edelleenkään hoikka, vaan painoindeksini on 26. Mutta kova kuntoilu ja kohonnut itsetunto on tehnyt tehtävänsä. Ystäväpiirinikin on sanonut minun nykyään oikein säteilevän. :)
10 kiloa on jo hieno saatuvus. Edistää terveyttä merkittävästi.
miesten kiinnostusta.
Katsoin äsken suurin pudottaja -ohjelmaa. Siinä näytettiin muutamasta kilpailijasta 'ennen'-kuvia, ja kaikki olivat kaunistuneet todella paljon.
Kyllä, olen aivan mielettömän tyytyväinen itseeni. Ei läski ole rumaa enkä kaihda ylipainoisia ihmisiä, mutta itselläni on vaan niin parempi olo kuin ennen. :)
Ap.
Voi kun minäkin onnistuisin. Nyt -2,5 kiloa...
Onnea uusista elämäntavoista ja kohonneesta itsetunnosta!