Hampaiden valkaisu (erit.Hollywood smile)
Onko kellään kokemuksia (tai edes kuullut niitä) hampaiden valkaisusta? Varasin ajan Hollywood smileen, koska heidän sivujen mukaan heidän menetelmänsä pitäisi olla hammasystävällisin.
Netin keskustelujen perusteella paikasta sain kuitenkin melko ristiriitaisen kuvan. Nyt sitten kaipaan kokemuksia, ja täällähän yleensä saa vastauksen asiaan kuin asiaan...
Auttakaahan! Olen vielä kahden vaiheella, että menenkö vai perunko.
Kommentit (24)
Kävin tänään hollywood smilessa helsingissä, palvelu todella ystävällistä ja heti hoidon jälkeen hampaat selkeästi vaalemmat ja hampaiden välit vaalenivat iltaa kohden. Väriin olen todella tyytyväinen. Itse hoito ei vihlonut, mutta iltaa kohden hampaiden vihlonta ainakin minulle pahenee, ja on ihan helvetillistä, ensi yönä ei varmaan nukuta, mutta menisin silti vaikka tietäisin tämmöisen vihlonnan olevan edessä :) hampaiden vihlonta kuitenkin yksilöllistä. Tunnen myös 2 muuta ketkä käynyyt hollywood smilessä ja ovat olleet kovin tyytyväisiä. Toisella 3 vuoden jälkeen vielä todella valkoiset hampaat vaikka juo kahvia ja punkkua ja polttaa tupakkaa.
Olen itsekkin käynyt valkaisussa monissa paikoissa vuosien varrelle,käyttänyt myös kotihoitotuotteita,mutta kuitenkin on sanottava että vaaleimman tuloksen sain hollwoodsmilessä.
Kaikki eivät ole samaa mieltä kun lukee näitä tekstejä,mut ainakin minulla tämä toimi hyvin.
Olen itsekkin käynyt valkaisussa monissa paikoissa vuosien varrelle,käyttänyt myös kotihoitotuotteita,mutta kuitenkin on sanottava että vaaleimman tuloksen sain hollwoodsmilessä.
Kaikki eivät ole samaa mieltä kun lukee näitä tekstejä,mut ainakin minulla tämä toimi hyvin.
kun kotituotteilla olen saanut suorastaan sinertävän valkoisen lopputuloksen (valkoisethampaat.com:ista tilatulla vahvimmalla valkaisuaineella).
Oon vuosien varrella käynyt varmaan kaikki mestat läpi ketkä tekee valkaisuja ja lisäx käyttäny kotituotteita,mut pakko sanoo et vaaleimmat hampaat tuli hollywoodsmilessä.Ei ehkä sit toimi kaikilla mut itellä ainakin tuli paras tulos.
bb-raksu wow.viimevuonna tekivät bb-ssä valkaisun jollekkin mimmille,mä meen myös kirkastaan hampaat hollywoodiin....
Itselleni on tehty pari kertaa sama valkaisu ilman ongelmia. Nyt kävin sivuilla koska pohdin kolmatta kertaa käsittelyä, hampaani on kunnossa eikä varsinaisia ienhaittoja ole ilmaantunut. Onko kokemuksia useammista käsittely kerroista?
Olen käynyt 2 kertaa, enkä ole huomannut mitään kiillettä tai ientä vahingoittavaa tulosta. Vaaleat hampaat ovat osa minua ja ulkonäköäni. pidän huolta ettei vastapuhujani kiinnitä huomiota etuhampaissani oleviin virheisiin.
Olen käynyt, ja olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 14:32"]
Joo mulla sit ei ole hyvää sanottavaa. Sitä tököttii ne tunki ikeniinkin vaikka ikenien piti olla suojattuna. Lähti sit palasia ikenistä ja kipu hampaissa helvetillinen. Oman hammaslääkärin mukaan hampaani on pilalla, sillä hoidosta jäi vihlominen hampaisiin, joka tosin lieventyny vuosien saatossa. Vaadin silloin korvauksiakin, mutta eivät ottaneet mitään vastuuta ja itse omistajan kanssa en edes päässyt keskustelemaan , sillä häntä ei keskustelu kiinnostanut. Kuullessani kuka kyseisenkin putiikin omistaa...Jätänpä sanomatta...
[/quote]
Asiatonta kirjoittaa näin "putiikin omistajasta" kun luultavasti sinulla jtn hampaankolossa kyseistä henkilöä vastaan. Jos mollaat toista niin tee se omalla nimellä,muuten täysin perätöntä.
Olen tyytyväinen! Hampaat vaalenivat paljon..
Vanha aihe, mutta ajattelin kertoa silti mielipiteeni, koska itsekin tänne ajauduin lukemaan muiden kokemuksia ennen kyseistä toimenpidettä.
Kävin elämäni ensimmäisen kerran valkaisussa, Helsingin toimipisteessä.
- Harmillisesti operaatiossa käytiin suoraan toimeen, eikä työntekijä esim. näyttänyt lähtökohtaa ja tavoitetulosta mistään hammaskartasta. No, ilman tuotakin pärjää. Ehkä tuo värikarttojen katseleminen on enemmän show'ta.
- Hoidon tekijä painotti koko ajan, että kysy mitä vaan ja milloin vaan. (Paitsi ei silloin kun on kehikko suussa.) Hyvää palvelua sinänsä.
- Hoitaja oli asiakaspalveluhenkinen, ammattitaitoinen.
- Minulla on "normaalit" hampaat, eli ei järin suurta vihlontavaaraa. Muutamia kertoja vihlaisi kovemmin, mutta ei hätää. Ei mitään minkä ei kestäisi. Otin tosin ennakkoon puolikkaan särkylääkkeen, samoin tunnin operaation jälkeen.
- Hoidon jälkeen lievää vihlontajuippimista silloin tällöin - hädintuskin kuitenkaan edes muistaa käyneensä valkaisussa. Yllättävän vähän vihloo!
- Hoitolan miljöö oli vähän takapajuisen näköinen - pieni huone muuten isommassa huoneistossa. Tyhmää kai mainita edes moisesta - ehkä vaan odotin hienompia tiloja. ;)
- Ikenet suojattiin melko hyvin, yhdestä pienestä rakosesta ainetta vuosi ikeneen ja siinä tuntui "kuplimista" ja ien oli vähän vaalea. Tuotakin tosin noin vain kymppiminsan toimenpiteen jälkeen.
Summa summarum:
Ymmärrettävästi toimenpidettä (vihlomista) jännittää hiukan, mutta ei pitäisi olla hätää. Valkoinen hymy on palkintona yllättävän vaivattomasti.
Ehkä siinä tapauksessa en suosittele, jos tietää olevansa herkkähampainen. Tosin toimenpiteessä pystyy joustamaan jonkin verran, käsittääkseni lopettamaan tarvittaessa aiemminkin kesken. Itselläni hammas alkoi kuulemma vaaleta aika nopeasti, mutta tietty kaikilla ei ole niin.
Tää keskustelu kuullostaa "putiikin omistajan" mainokselta. Eikö ole tarpeeksi asiakkaita ilman tälläisiä tekaistuja vastauksia?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:26"]
Tää keskustelu kuullostaa "putiikin omistajan" mainokselta. Eikö ole tarpeeksi asiakkaita ilman tälläisiä tekaistuja vastauksia?
[/quote]
Veit hampaat suustani.
Kävin kokeilemassa kevyt valkaisun, hyvä tarjous ja hyvä tulos. Ihan riittävä mun legoille :P
itse kävin ja petyin. helsingin toimipiste oli kuin joku maahantuojan varasto missä oli hammaslääkärin penkki. hoitaja oli ystävällinen mutta ei käyttänyt käsineitä jonka olisin mieltänyt asiaan kuuluvaksi. hän myös poistui huoneesta aina valkaisun ajaksi ja tuli välillä kurkkaamaan tilannetta. en huomannut hampaissa mainittavaa eroa muutakuin ikenen mikä oli värjäytynyt valkoiseksi. hinta ei ollut onneksi paha ettei harmita, mutten uudestaan mene.
Olen käynyt siellä jo 2 kertaa, ei pahaa sanottavaa.
Joo mulla sit ei ole hyvää sanottavaa. Sitä tököttii ne tunki ikeniinkin vaikka ikenien piti olla suojattuna. Lähti sit palasia ikenistä ja kipu hampaissa helvetillinen. Oman hammaslääkärin mukaan hampaani on pilalla, sillä hoidosta jäi vihlominen hampaisiin, joka tosin lieventyny vuosien saatossa. Vaadin silloin korvauksiakin, mutta eivät ottaneet mitään vastuuta ja itse omistajan kanssa en edes päässyt keskustelemaan , sillä häntä ei keskustelu kiinnostanut. Kuullessani kuka kyseisenkin putiikin omistaa...Jätänpä sanomatta...
Kaikki kelpaa, onnistuneet, epäonnistuneett, mitä vaan.