Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi pienik..päisen miehen kanssa

Vierailija
27.07.2011 |

Ihan pakko kysyä täältä, kun ei muutenkaan kehtaa..Kellään kokemusta seksistä nimenomaan pienimunaisen miehen kanssa? Onko mitään mahdollisuutta saada sitä tuntumaankin joltain, vai onko se vaan kertakaikkisen mahdotonta?

Asia oikeasti vähän vaivaa mua, koska tähän asti oon sekstaillu ainoastaan "normi/isokokoisten" miesten kanssa ja nyt tapailen yhtä aivan mielettömän ihanaa miestä, joka on kaikinpuolin pienikokoinen/siro..ja joka puolelta siis, myöskin "sieltä".

Epäilyttääkin nyt, voiko seksi hänen kanssaan tuntua miltään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan älyttömästi ap:n miehen ammatti? Mulla on kutina, että tiedän tyypin...

Vierailija
22/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tällä miehellä on pienet ja sirot kädetkin, joten eipä ne sormetkaan kauhean syvälle yllä (se on jo testattu). :P

Käske sen jätkän survoa pilluas kumisaapas jalasssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sen saa tuntumaan. Jos olet märkä ja vedätte lähetyssaarnaajaa niin et varmasti tunne mitään. Meillä ei harrastettu mitään esileikkejä, jotten olisi märkä. Asento kannattaa huomioida myös. Takaapäin on kaikista paras pienimunaisen kanssa ja tuntuu eniten, koska pillu on niin "supussa" ja muna pääsee kokonaan sisään.

Vierailija
24/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siis toki mikä on "pieni" mun miehellä oli seisokissa about 8cm, mutta ei mikään ihan kamalan ohut, toki ei paksukaan. Jos on joku sentin- parin nysä niin tuskin mun neuvot toimii.

Vierailija
25/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siis toki mikä on "pieni" mun miehellä oli seisokissa about 8cm, mutta ei mikään ihan kamalan ohut, toki ei paksukaan. Jos on joku sentin- parin nysä niin tuskin mun neuvot toimii.

kaikki alle 12 cm pituiset ovat pieniä nysiä.

8cm, kyllä pääsisi itku jos sellaisen kanssa eläisin

Vierailija
26/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden suhteen heti alkuunsa kun housuista paljastui pikkuruinen rääpäle. Ei tuntunut kyllä missään.

Miehelle en todellista syytä tietenkään kertonut.

Vierailija
27/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalta alalta juuri väitellyt tohtori iski silmänsä minuun. Tyyppi oli ihan kivan näköinen ja meillä oli tosi hauskaa läpänheittoa pikkutuiterissa, mutta mitään "jalat alta" -fiilistä ei tullut. Tällä miehellä oli _tosi_pieni_pili_. Ja jos hän oli yhtään alkoholin vaikutuksen alaisena, niin se prinssinnakki ei edes sojottanut. Myönnän, että jätin miehen noiden seksijumitusten takia, vaikka takaraivossa tykytti koko ajan, ettei mulla pikku opiskelijalla saa olla kanttia antaa pakkeja Herra Tohtorille XD

Vierailija
28/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi siis on ihmetelty kaluketjun munia ja väitetty niitä velttoinakin liian isoiksi.

Otan osaa, jos tosiaan 8cm kovana.

Keskiverto on löysänä n.10cm ja kovana n. 14cm.