Tyttöystävä löi
Moikka, olen noin kolmikymppinen mies ja seurustelen. Onko normaalia että naiseni on lyönyt minua viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa avarilla naamaan, sylkenyt kaksi kertaa naamaan, raapinut kaulani verille kynsillään kaksi kertaa.
Syystä että, no en osaa itsekkään sanoa, humalassa erinäisistä syistä. Itse olen sellainen että haluan riidoissa mennä sopimaan asioita vaikka pitäisi pysyä ehkä kaukana. :(
Kommentit (5)
Kannattaa yrittää jutella hänelle rauhallisesti miksi hän lyö sinua?
Siihen on oltava joku syy; ärsytätkö häntä jollakin tapaa mitä et edes itse tiedä?
Voit ottaa yhteyttä esim. paikkakuntasi kirkon perheneuvontaan (ei ole ns. vain uskovaisille tarkoitettua), hakeutua itsenäisesti yksityiselle pariterapeutille tai soittaa/meilata Väestöliittoon ja kysyä sieltä neuvoa miten edetä. Paikalliset turvakoditkin osaavat neuvoa sinua, kysy vaikka ensin sielä.
Väkivalta on aina rikos, joten voit mennä poliisille tarinasi kanssa ja varsinkin jos se toistuu. Poliisin on velvollisuus ottaa sinut vakavasti ja puolestasi voidaan jopa nostaa syyte tyttöystävääsi vastaan.
Useimmat kehottavat hakemaan apua, mutta eivät esim. ehdota naisen jättämistä tai poliisille ilmoittamista. Mitäs jos tilanne olisi toisin päin ja pahoinpitelijä olisi mies? Kyllä jo isokin mammalauma olisi huutamassa, että jätä se p*skiainen ja mene turvakotiin ja soita poliisille jne...
Ikävä totuus on, että väkivaltaisuus paranee äärimmäisen harvoin. Älä ainakaan hanki lapsia naisen kanssa, ellei hän raitistu kokonaan, tule uskoon tai koe jotakin muuta yhtä suurta elämänmuutosta. Aikuisena ihmisenä itse päätät minkä verran väkivaltaa häneltä siedät, mutta mahdollisilla lapsilla ei olisi valinnanvaraa.
Seuraavan kerran kun se lyö sua niin ota kuvia ruhjeista todisteiksi, vie poliisin luo ja tee rikosilmoitus.
Jos teillä joskus tulee olemaan lapsia (suokoon Allah, että ei!) niin lapsenne tulevat tuntemaan äitinsä raivon. Seuraavasta kerras, joka vääjäämättä tulee, tee rikosilmoitus.