Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdunko perhekahvilanne porukkaan? Mulla on kolme lasta kolmelle eri miehelle.

Vierailija
27.07.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin lapseton neuvoisi äitejä siitä miten lapsiaan hoitavat..

Vierailija
22/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy syitä toisten mollaamiseen. Tällä palstalla haukuttiin vasta yksilapsiset perheet. Sinulla sentään on kolme lasta.

Tosi asiassa sinä etkä minä ei mahduta sinne kahvilakeskusteluun, syystä tai toisesta. Aina löytyy ihmisiä, jotka löytävät syyn toisten ihmisten mollaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä käy perhekahviloissa. Päinvastoin kiva vaan kun kaikki ei oo samasta muotista.

Vierailija
24/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei suutarin lapsella ole kenkiä?

Ihminen voi olla työssään hyvä vaikkei pystyisi elämään työnsä normien/työssään antamien ohjeiden mukaisesti omassa elämässään.

Itselläni on myös kolme lasta kolmelle eri miehelle - eikä edes "sopimuslasta" ole joukossa. Eikä kukaan isistä ole kuollut. ;)

En ollut etukäteen suunnitellut elämäni menevän näin, rakastan jokaista lastani niin paljon kuin äiti yleensä lastaaan voi rakastaa - enkä kaipaa kenenkään hyväksyntää.

Vierailija
25/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti edes ollut koskaan naimisissa?

Ettäkö ei voisi olla hyvä työssään perheneuvojana jos on itse eronnut tai naimaton???

Hei, jokainen kätilö ei ole synnyttänyt. Jokainen syöpähoitaja ei ole kärsinyt syövästä itse. Jokainen juristi ei ole itse tehnyt rikosta tai ollut sen kohteena.

Se, millainen ihminen on työntekijänä vain harvoin korreloi hänen perhetaustaansa... Kyllä siinä ammattitaito on se, millä hyvä työn jälki mitataan.

Itse arvostaisin jopa enemmän perheneuvojaa joka on elänyt "erilaisen" elämän kuin peruselämän, mutta eniten tietysti arvostaisin häntä, kuka osaa terapoida parhaiten! Olen käynyt terapiassa enkä edes tiedä terapeuttini perhe-elämästä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi