Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkän työmatkan jaksaa?

Vierailija
07.09.2011 |

Sain kutsun työhaastatteluun, työmatka kestäisi autolla tunnin ja vartin. Oikeastaan kuvittelin, että olisi mahdollista muuttaa lähemmäs jos saisin työn, mutta kun kysyin lapsilta, he huusivat EI. Ja ymmärrän heitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alkaako kamelin selkä katketa, jos joka päivä tulee vielä vartti suuntaansa lisää? Ap

Vierailija
2/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelet. Valaistu moottori- tai valtatie on vähän eri juttu kuin pimeä mutkainen pikkutie siinä vaiheessa kun taivaalta sataa ties mitä, kelit ovat mitä ovat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei ole niin n.½h on mulle sopiva aika.

45min ehdoton maksimi, sekin tekis jo liki 10h pituisia päiviä pois kotoa ja lasten kanssa olemisesta, ei kiitos.

Vierailija
4/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei ole niin n.½h on mulle sopiva aika. 45min ehdoton maksimi, sekin tekis jo liki 10h pituisia päiviä pois kotoa ja lasten kanssa olemisesta, ei kiitos.

että perheen kanssa jäisi liian vähän aikaa, ja kuopukselle pitkät päiväkotipäivät. Ap.

Vierailija
5/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen. Onneksi on joustava työ ja liukuma, joten lähden töistä kolmelta ja teen vielä tunnin verran sitten kotosalla. Kerran, pari viikossa etäpäivä. Näin ei tule liian pitkiä päiviä.

Vierailija
6/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen. Onneksi on joustava työ ja liukuma, joten lähden töistä kolmelta ja teen vielä tunnin verran sitten kotosalla. Kerran, pari viikossa etäpäivä. Näin ei tule liian pitkiä päiviä.

Mutta eivät taida valita mua, jos rupean heti kyselemään tuollaisia.