Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kokemus vähäisestä seksistä

Vierailija
27.07.2011 |

On aika vaikeaa tai siis harvinaista saada seksiä. Pitkä parisuhde ja lapsia löytyy, mutta seksin saaminen on ollut aina vaikeaa. Välillä naista väsyttää, pää särkee ja sitten kuukautiset venyy melko pitkiksi.

Olen aina ajatellut niin, että mä olen liian aktiivinen itse, mutta kyllä kai nyt muutaman kerran pitäisi saada kuukaudessa naiselta? Oikeasti en varmaan saa seksiä kuin 5 kertaa viikossa. Aloite ei tuule käytännössä koskaan naisen puolelta-naista tuntuu jopa ahdistavan, kun ehdottelen tai lähestyn.

Seksissäkin hän on aika pidättyväinen-mielummin paita päällä, ei valoja eikä alapään koskettelua, sillä sieltäkin hän useimmiten ohjaa sormet pois.

Mä kun olen sellainen, että haluan tyydyttää naista, ja nautin jos hän nauttii. Mulle ei tarvitse tehdä mitään- pääasia, että nainen nauttii. Eikä tosiaan ole tarvinnut huolehtia naiseni aktiivisuudesta-päälle hän ei tule, enkä viitsi tietenkään pyydelläkkään. Mulle riittäisi, että saisin antaa seksiä, mutta eipä tunnu onnistuvan niin usein kun haluaisin.

En tiedä onko nainen sitten oikeasti frigidi vai missä on vika? Jos asiaan päästään, niin hän kyllä haluaa kovasti, mutta aloitus on aivan liian vaikeaa. Rupeaa itseäni harmittamaan jos teen aloitteita, niin saa vastauksen useimmin: ei jaksa, olen tosi väsynyt, katsotaan vaikka huomenna.

Kun musta tuntuu näitä palstoja lukiessani, että moni nainen voisi arvostaa seksuaalista vireyttäni ja halua tyydyttää oikeasti nainen, eikä vain saada oma nopea tyydytys. Haluan tyydyttää naisen, mutta en saa toteuttaa itseäni. Onko edellä kirjoitetun perusteella naisellani poikkeuksellisen vähäinen seksin tarve vai voiko e-pillerit tosiaan alentaa seksihaluja noin voimakkaasti? En siis mollaa naista, mutta saanko mielestänne niin harvoin (n. 5 krt/kuukausi), että voin oikeasti pitää tilannetta ongelmallisena? Kiitos etukäteen!

T:Useimmiten torjuttu mies

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus. Ekassa kappaleessa pitäisi lukea.... "Oikeasti en varmaan saa seksiä kuin 5 kertaa KUUKAUDESSA!"............5 kertaa viikossa olisi kai jo ollutkin aika normaalia :)

Mutta laittakaapa kommentteja.

Vierailija
2/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kannattaako sinun ajatella mikä on "normaalia" ja mikä ei. Ajattele sitä, että mikä on sinun halusi ja tarpeesi määrä. Ei muiden määrillä väliä ole.

Mutta jos siis haluaisit useammin kuin mitä saat, niin onhan siinä jonkinlainen ongelma.

Kyllähän kertomuksesi puhuu omaa kieltään: nainen verhoutuu vaatteisiin eikä halua tulla kosketuksi. Hänellä lienee ongelmia itsensä kanssa, häpeää ehkä itseään, ulkomuotoaan, tuoksuaan.. seksualisuuttaan. Seksi saattaa tuntua nololta? Puhutteko koskaan seksiin liittyvistä asioista, miten hän niihin reagoi? Onko seksi tabu?

Käyttekö yhdessä saunassa, ts. onko hänelle muuten ok olla alasti sinun läsnäollessasi?

Minun neuvoni sinulle olisi ottaa enemmän fyysistä kontaktia vaimoosi. Ole hellä: silittele, halaa, suukottele, kuljettele sormiasi hänen käsivarsiaan, selkäänsä, kylkiään, kaulaansa pitkin, paidan alla, mutta älä vie siitä pidemmälle. Kyllä suurimmalle osalle naisista on tärkeää että mies osoittaa hellyyttä ja rakkautta tätä kohtaan muutoinkin kun seksin perässä. Ehkä nainen myös tällä tapaa oppisi nauttimaan kosketuksestasi eikä kaihtamaan sitä.

Vaikeaa on ottaa varmasti naisen kanssa puheeksi seksiasia. Ei tuossa määrässä nyt välttämättä mitään ihmeellistä ole, mutta naisen käytöksessä kyllä, että ei saa koskea, ei saa katsoa. Kuulostaa siltä että hän haluaa vaan saada sinut tyydytetyksi ja päästä tilanteesta äkkiä eroon. Mitäpä jos joskus vaihteeksi tyydyttäisitkin vain vaimon, mutta et itseäsi? Vai antaako vaimosi mahdollisuutta tähän? En kyllä suosittele käyttämään naista pumpattavana barbarana ja panna häntä vaikka hän ei itse siitä nauttisi, vaan haluaa asian äkkiä hoidetuksi. Ja siis jo ihan itsesi kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saiskin 5krt/kk, on tyyliin 5-6krt/vuosi, muuten kaikki ok suhteessa mutta samaa, väsyttää, päänsärky yms meilläkin.

M33

Vierailija
4/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Ei hän alastomuutta jännitä läsnäollessani. Tulee suihkusta silloin tällöin alasti vaihtamaan vaatteitaan makkariin, vaikka siellä olenkin.

Seksi on varmasti minun kanssa naiselle hyvää, sillä, kuten alkuviestissä kirjoitin, niin haluan tyydyttää naisen aina hyvin ja kyseessä ei ole juuri koskaan mitkään pikaiset, joten itsekäs en ole ja nainen ei joudu olemaan koskaan mikään nopea miehen himojen tyydytys.

Se on totta, että muuten en ole mikään hellyttelytyyppi ns. vapaa-aikana ja siihen en vain pysty. Käsi kädessä kulkemiset ja pussailut ei vaan sovi mulle.

Ja on totta, että ei ole edes miehelle mielekästä harrastaa seksiä naisen kanssa silloin kun nainen ei sitä oikeasti halua-se oikeastaan vain harmittaa, kun toinen on siinä vain väkinäisesti vaikka mitä teet. Ja siinähän se on vaikeaa, kun jos itse on latautunut tilanteeseen, niin toinen on "väsynyt" tai "ei nyt" tai jotain sellaista.

Olisi hienoa, jos nainen ottaisi aloitteita edes joskus, mutta näin ole eikä varmaankaan koskaan tule olemaan. Itse olen valmis lähes aina, mutta seksihalumme eivät kohtaa siltikään juuri koskaan. Onhan se niinkin, että kaikilla ei ole samanlaiset seksihalut syntymälahjana-oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Itse olen saanut liikaa haluja ja elämä vois olla helmpompaa, kun ei tarvisi aina miettiä seksiä. Vaikka mun vahva mielipide on se, että nainen saa seksistä niin paljon enemmän, että yleisesti pitäisi puhua niin, että miehet antaa eikä aina niin, että nainen antaa. Tämä meni nyt hieman ohi aiheen :)

Antakaa lisää kommentteja.

Vierailija
5/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstisi.

Jäin miettimään, olisiko tilanne sitten sellainen, että vaimosi ei aina jaksaisi juuri sellaisia perusteellisia sessioita? Meinaan, jos tietäisi, että aina on tiedossa parin tunnin lipsutusta ja sormetusta ja panemista, niin ei sitä aina jaksa niin pitkiä juttuja. :)

Toisinaan vaan pelkkä pikainen tyydytys voikin olla tajunnan räjäyttävää ja saa yllättäen haluamaan lisää ja lisää ja lisää.. :D

Teillä nyt suurinpiirtein hyvä tahti, jos viisikin kertaa kk:ssa rakastelette. Se hellyttely voisi olla ehkä ylimääräinen bonus ja puolisollesi virike, joten voisiko sitä puolta kehittää? En tiedä. Olen itse aika mutkaton nainen ja en jaksa mitään mestarisuorituksia odottaa keneltäkään. Hankala siis neuvoa olemaan jotain, mitä et siis ole. ;)

Tuo aloitteiden tekeminen lienee kaikille meille harvaan saaville se hiljainen toive. Se kun on sellainen asia, että jos sen puheeksi puolisonsa kanssa ottaa, on seurauksena jääkauden esiaste juurikin tällaisille ei niin aloitekyvykkisille ihmisille. Joten sitä nyt koettaa välttää viimeiseen asti, jos ja kun asiasta on ensin itketty ja raivottu huomaten sen olevan yhtä tyhjän kanssa.

Seksihalut.. Niin. Kunpa ne kohtaisivat.

N35v.

Vierailija
6/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käyttää hormonaalista ehkäisyä? Se voi vaikuttaa seksihaluihin huomattavasti, näin kävi minullekin. Käytin siis pillereitä yhteensä miltei 10 vuotta. Seksiä oli aika vähän, eikä mitään suurempia haluja minun puoleltani ollut koskaan, vaikka seksi olikin hyvää ja miellyttävää.

Mutta, sattumalta jätin sitten yhtäkkiä pillerit pois, ja jo parin viikon kuluttua haluni olivatkin jo katossa, ja nyt haluaisin seksiä vaikka joka päivä ja tätä on jatkunut jo monta kuukautta. Mies ei vain jaksa kuin 2-3krt/vko. Eikä myöskään tykkää käyttää kortsuja, mistä onkin muodostunut ongelma, koska naiselle ei-hormonaaliset ehkäisymenetelmät ovat vähäiset. Olemmekin puhuneet, että mies menee vasektomiaan lähiaikoina, koska lisää lapsia ei tule.

Suosittelen aloittajalle, että vaimo olisi ilman hormoneja vähän aikaa. Valitettavasti haluttomuus on hormonivalmisteita käyttäessä erittäin yleistä, lääkärinikin oli tätä mieltä kun hänen kanssaan asiasta juttelin.

Vierailija
7/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti toi 5 krt/kk ei ole dramaattisen vähän.

Mutta jos enimmäkseen tulee olo, että pakkopullaa vaimolle, niin ..... ei hyvä.

Ap:lla tainnut tulla torjumiskertojen psyykkinen kuorma täyteen, oletan. Itsellä ainakin tuosta kokemusta.

Ja me miehet olemme nykyään sellaisia pehmoja, että jos tilanne on puhdasta fyysistä pakkoseksiä puolisolle, niin se vaikuttaa siihen, ettei rakastelu ole henkisesti tyydyttävää.

Voimia ap:lle ja toivottavasti asia hoituisi helpolla tavalla ehkäisyasian kautta....

Vierailija
8/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat pääasiassa tyydyttää vain hänet ja sinun nautinnon luomisella ei ole naiselle tilaa?

Eli vaimollasi ei ole mahdollisuutta keskittyä sinuun, kun sinä otat ns. homman haltuusi?

Minulle naisena on todella tärkeää, että mies nauttii kosketuksistani ja hyväilyistäni kaikin tavoin.Kyselen, mistä tykkää ja jutellaan seksistä muutenkin.

Itselle on joskus tullut tuntu, että mies jaksaisi hyväillä minua vaikka kuinka kauan eli on se antava osapuoli. Toki pidän siitä, mutta katkaisen homman siihen, että nyt on minun vuoroni antaa nautintoa miehelle.

Parhaimmillaan minusta seksi on silloin, kun tehdään yhdessä ja yhtaikaa, en missään nimessä halua olla valmista odottava.

Toivottavasti ymmärrät, mitä tarkoitan.

Vierailija
9/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis kokenut parisuhteeni samalla tavalla. Tosin seksinmäärä on ollut kerran kuussa tai kahdessa.

Nykyään ajattelen että vaimoni on vaan seksuaalisesti eriparia. Ei siis pihtaa tai ilkeyttään ole harrastamatta. Oikealle miehelle nainen haluaa olla tyydyttävä ja nauttia itsekin.

95% orgasmeista omin käsin 10v parisuhteen aikana...

Ehkä seuraavassa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi