Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulla ei ole tarvetta haukkua ketään kärkkäästi?

Vierailija
27.07.2011 |

En tajua, miten jotkut saa esim. näillä palstoilla riidan aikaiseksi mistä vaan. Esim. tuo kadehditko lapsettomia-ketju. Mulla ei ole mitään tarvetta vähätellä tms. lapsettomian elämänsisältöä, sillä kaikki ei vaan halua lapsia. Olen itse tyytyväinen omiin lapsiini, vaikka välillä rankkaa onkin.

Itselläni imetys oli aika vaikeaa ekat 4kk ja imetin lopulta pitkään. Silti ei tulisi mieleenkään arvostella niitä, jotka luovuttaa herkemmin, sillä se voi monesti olla fiksumpikin valinta kuin uuvuttaa itsensä.. jn e..

Myöskään lasten nimiä tai muitakaan en ikinä arvostelisi. Kaikesta ei voi tykätä, ja moni ei varmaan pidä mun lasten nimistä. Mutta mulle tulis paha mieli toisten nimien haukkumisesta, siis huono omatunto!

Ja ihmettelen myös sitä, kun jotkut haukkuu lihavia, masentuneita, eri ikäisiä äitejä.. Itse ainakin toivotan esim. teini-ikäisille äideille vaan paljon tsemppiä ja voimia, sillä siinä iässä varmasti äitiys on haasteellisempaa..

Esimerkkejä on paljon. En ole mitenkään erityisen hyvä ihminen mielestäni (siis mikään virheetön pyhimys), mutta MIKSI multa puuttuu tarve ja kyky haukkua, arvostella jne. muita? Mieluiten rohkaisen ja tsemppaan, enkä kylvä riitaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et tuomitse muita ihmisiä.

Vierailija
2/2 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olet muutoinkin rauhallinen, harkitseva ja huomaavainen ihminen. Kaltaisiasi tarvittaisiin täällä. Noita kärkkäitä ja suoraviivaisesti ajatteleviakin tässä maailmassa tarvitaan, mutta heidän ominaisuutensa eivät ehkä ole parhaat tällaista kirjoittelua ajatellen.

Toivottavasti et saa mittaasi täyteen näistä av-palstan herra ja rouva suorasuista, jotka usein ärtyvät ja paukauttavat kapeakatseisia lausumia. Moni kuitenkin tulee tänne kertomaan aidoista murheistaan siinä toivossa, että edes joku lukisi viestin huolella ja kommentoisi ajatuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla