Häät tulossa ja riitelemme enemmän kuin koskaan
Riidat liittyy enimmäkseen häihin. Häiden pitäisi olla iloinen asia, mutta minä toivon, että olisivat jo ohi.
Kommentit (14)
Voisiko olla mahdollista että mies häpeääkin kavereitaan, että homma menisi hulinaksi? Tai pelkää kavereidensa kuittailua? Joskus miehille voi olla kova myöntää kavereilleen että vanha meno ei kiinnostakkaan vaan elämässä on muita asioita nyt paremmalla prioriteetilla.
Enihau, tää on vaan arvailua! Oot varmaan kysynyt miehelle miksi ei halua kavereitaan kutsua?
Ei hän varmasti sinua häpeä, ei muuten menisi naimisiin. Ei ehkä kannata pakottaa miestä kutsumaan kavereitaan sinne jos ei halua, on ne hänenkin häänsä ja hänen pitää voida nauttia niistä.
äläkä jäkätä niistä. Jos ei halua kutsua, niin ei sitten.
Teillä molemmilla pitää olla mukavaa häissä juuri sellaisten kavereiden kanssa joiden seurassa viihdytte.
Ei sinne saa kutsua toisen kavereita jos ei se niitä halua, heissä se vika on. Ehkä ne nolaa juhlaparia hassutuksellaan ja mies koittaa estää tämän tapahtuvan? Tai jotain tollasta.
Ei mies sinua vihille veisi jos sinä et olisi valittu ja hän sinua häpeisi. Sulla on kovin heikon tuntunen itsetunto. Häitten tarttee olla teidän molempien juhla, eikä kaikkia miehiä kiinnosta olla niin isossa roolissa häissään kuin naiset monesti ehkä toivoo?
Koita ymmärtää miehen kantaa. Miksi se ei niitä kavereita halua sinne? Itse tahtoisin tietää. Ihan sillä että ymmärtäisin. Syy ei ole sinussa vaikka se ehkä siltä voi tuntua.
että joillakin ei ole sellaista kaveripiiriä, joita voisi ajatella kutsuvansa häihinsä. Itsellä on monta kaveria, joiden kanssa olen kaveerannut lapsuudesta saakka, mutta he ovat vain "kavereita". He eivät ole kuitenkaan minulle niin tärkeitä ja mitään sen kummempia tunnesiteitä ei heihin ole. Tuskinpa kamuni edes viihtyisivät häissä, joten miksi vaivata heitä.
Bridgezilla vauhdissa... Livin häähullut morsiametehdottomasti parasta viihdettä. Sitä katsoessa ymmärtää miksi ei kannata kosia.
Bridgezilla vauhdissa... Livin häähullut morsiametehdottomasti parasta viihdettä. Sitä katsoessa ymmärtää miksi ei kannata kosia.
avioituminen ja häät ovat ihan eri asia. Meillä oli 10 vierasta eikä tapeltu.
Silläkin uhalla, että saat vastauksen josta et pidä, kysyt nyt mieheltäsi syytä tuohon. Älä arvaile enää mitään, äläkä syytä miestä tuosta käytöksestä omien arvailujesi perusteella, vaan kysy ihan reippaasti asiasta. Todennäköisesti yllätyt iloisesti ja pääset astelemaan alttarille huojentunein mielin, kun kysymättä jättäminen voi pitkällä tähtäimellä kostautua lopulta avioerona. Et nimittäin varmasti unohda noita epäilyksiäsi koskaan!
ja ihmettelin, kun hän halusi pienet häät = ei lainkaan ystäviä / kavereita, ainoastaan "lähimmät". Syykin selvisi sitten vähän myöhemmin; mitään ystäviä tyypillä ei ollut, koska katkoi välit tuttuihinsa mitä pienemmistäkin syistä (veti herneet herkkään nokkaansa jostakin asiasta ja siihen se kaveruus / ystävyys päättyikin).
Oli tietenkin antanut ymmärtää, että hän on sosiaalisesti kyvykäs mies.
Häissämme oli vain miehen hovi, jonka kanssa hän on tänäkin päivänä läheisissä väleissä. Minä tosin otin tyypistä eron jo vuosia sitten.
Häät jännittää ja se kiristää ilmapiiriä. Jos hyväksytte tämän, niin tunnelma varmaan rauhoittuu ja osaatte suhtautua riitoihinne huumorilla.
Ja niinkuin joku jo sanoi: anna miehen kutsua OMIIN häihinsä ne, jotka HÄN sinne haluaa. Sulhanen ei ole häissä mikään sivuseikka, vaan ihan tärkeä osatekijä jotta tilaisuus onnistuisi.
Hyvää yhteistä matkaa!
ja ihmettelin, kun hän halusi pienet häät = ei lainkaan ystäviä / kavereita, ainoastaan "lähimmät". Syykin selvisi sitten vähän myöhemmin; mitään ystäviä tyypillä ei ollut, koska katkoi välit tuttuihinsa mitä pienemmistäkin syistä
Minä halusin jättää kaverit kutsumatta ihan siitä itsekkäästä syystä, että ei ollut rahaa. Mies oli onneksi samaa mieltä. Narsisteja molemmat ;)
Niin, jo siinä kinastelun tuoksinnassa kysyin, että hepeääkö mies mua ja vastaus oli, että ei. Naisenahan sitä suutuksissaan sitten itse kuvittelee, että kuitenkin häpeää. Nyt rauhoituttani tiedän, että näin ei ole.
Mielenkiintoinen huomio, että mies voikin hävetä kavereitaan. Voihan se niinkin olla, kun päityvät, vaikkei meillä edes tarjota tiukkaa viinaa. Kaveraita on nyt tulossa muutama, ihan sen vuoksi kun mekin olemme olleet heidän häissään. Kun keskustelimme selvisi, että kyllä mies kavereita haluaisi kutsuja, mutta ei heidän aveceita, ettei tule liikaa väkeä.
Meille on muutenkin tulossa pienet, n. 30 henhen häät. Kyse on rahasta ja myös siitä, ettemme kumpikaan pidä keskipisteenä olemisesta.
Ap
Mies ei saisi edes päättää, ketä häihinsä kutsuu. Siitä se pomottaminen sitten alkoi.
vääränlainen hänen kavereilleen. Esim. jos ne pitävät railakkaasta meninigistä ja teidän häistä on tulossa hyvin hillityt ja arvokkaat. Silloin tuntuisi ehkä tyhmältä kaikkien kannalta kutsua vieraita jotka eivät kuitenkaan viihtyisi.
Me päädyttiin pitämään kahdet täysin erilaiset hääjuhlat, toiseet kavereille ja toiset sukulaisille, koska meidän kaverit (äänekästä bilettäjäjoukkoa) ja sukulaiset (tiukkapipoista ja muodollista joukkoa, jonka kanssa emme normaalielämässä juurikaan ole edes tekemisissä) sopisivat NIIN huonosti yhteen että yhtään kenelläkään ei olisi ollut kivaa yhteisissä juhlissa.
Mies ei halua omia kaveraita häihin. Olen varma, että se häpeää minua. Nyt mä en saa viedä hänen kavereiden kutsuja postiin, vaan haluaa itse viedä ne. Varmaan vie ne roskiin.
Ap