naarmutin autoa parkkipaikalla mitä teen?
Jätin yhteytietoni auton tuulilasiin ja odotan yhteydenotto, mutta osaisiko joku neuvoa, miten eteenpäin?
Kommentit (6)
suoraan itse aiheuttamasi vahingon vai laitatko vakuutusyhtiön maksamaan? Jos menette vakuutusyhtiön kautta, niin silloin bonuksesi tipahtavat ja varmasti on omavastuu osuutta jonkun verran. Mieti kumpi vaihtoehto tulee loppu peleissä halvemmaksi.
Mutta Onnittelut. Maalausurakka ei ole mitään halpaa puuhaa. Puskuri about 500 € ja ovi varmaan saman verran. Sivupeilistäkin saa maksaa 150 €.
Mä en kyllä olis jättänyt yhteystietoja... maksakoon joku muu vaan!
Mä en kyllä olis jättänyt yhteystietoja... maksakoon joku muu vaan!
omasta autosta mies ne maksaa, joten evvk...
Soita sinne vakuutusyhtiöön vasta jos se toisen auton omistaja ottaa suhun yhteyttä. (Ellet sitten jättäny omaa rekkarias sille toiselle ja ottanu sen toisen rekkaria ite ylös, sitte kannattaa soittaa omaan vakuutusyhtiöön ennen ku se toinen ehtii.) Ilman kunnollisia tietoja esim just vastapuolesta ei kannata turhaan tehä ilmotusta.
Haluatko maksaa suoraan itse aiheuttamasi vahingon vai laitatko vakuutusyhtiön maksamaan? Jos menette vakuutusyhtiön kautta, niin silloin bonuksesi tipahtavat ja varmasti on omavastuu osuutta jonkun verran. Mieti kumpi vaihtoehto tulee loppu peleissä halvemmaksi.
Tää onnistuu yleensä jälkikäteenki eli antaa vakuutusyhtiön hoitaa sen korjaamisen ja jos loppulasku on pienempi ku bonusmenetys, ni maksaa sen sitte vakuutusyhtiölle takas, jotta saat ne bonukset pitää. Näin päin kannattaa tehä siks, että vakuutustarkastajat varmistaa sen, ettei se toinen korjauta samalla jotain vanhoja vaurioita. Suoraan sopimisessa on aina se vaara että toinen vedättää.
t.ex-autovahinkokäsittelijä
eiköhän ne osaa kertoa, mitä pitäisi tehdä. Voit soittaa jo vaikka etukäteen ja kysellä, niin osaat sitten hoitaa asiaa fiksummin, jos/kun "uhri" soittaa.
Hienoa, että joku on rehellinen!