Miksi naiset eivät myönnä vastuutaan?
Sinäkin nainen siellä, joka tätä luet. Kaikki ne pojat ja miehet, joille olet nauranut elämäsi aikana, joita olet tylyttänyt, joille olet nauranut kun joku ihana sikamies on niitä lyönyt tai kyykyttänyt. Kun ne miehet, joille olet nauranut tai joita olet huonosti kohdellut, päätyvät itsemurhaan tai vielä pahempaan, niin se on sinun syysi.
Kommentit (87)
Kun ne miehet, joille olet nauranut tai joita olet huonosti kohdellut, päätyvät itsemurhaan tai vielä pahempaan, niin se on sinun syysi.
Miesten itsemurhat ovat ainoastaan positiivinen asia.
miesten sitten tarvitse ottaa vastuuta naisten hyvinvoinnista, voisitko vastata? Ikään kuin miehet kohtelisi naisia kovinkaan hyvin noin keskimäärin..
Toisaalta, naisilla on valta tehdä miehistä myös hirviöitä. Ihan ensimmäiseksi naisten tulisi ymmärtää, kuinka paljon se on naisen käsissä, tuleeko tavallisesta miehestä arkipäivän sankari, vai hirviö, vai jotain siltä väliltä.
t. aloittaja
Kuuluisiko miesten ehkä olla parempia isä pojilleen ja parempia puolisoita vaimoilleen (jotta naiset voisivat huolehtia lapsistaan, eikä hylätä päiväkoteihin).
Kyky muodostaa ja ylläpitää suhteita muodostuu jo lapsena, joten ei kenenkään naisen tarvitse uhrautua psykopaatin puolisoksi. Ei ole naisten tehtävä parantaa miehiä, joilla on lapsuudesta asti asiat olleet pielessä.
kyllä se kaikki lähtee kuitenkin vanhemmista ja kotioloista, ei ketään aikuiseksi kasvanutta psykopaattia tai muuten pahasti häiriintynyttä miestä paranna tuhatkaan naista.
ei tavallisissa miehissä ole mitään vikaa, psykopaattisissa murhaajissa kylläkin. Jos tavallinen mies on masentunut, niin se tekee itsarin, ei tapa sataa lähintä ihmistä.
Lisäksi, useimmat massamurhaajat eivät ole olleet mitään mielisairaalan asukkeja. He ovat olleet tavallisia miehiä, joiden elämä on lähtenyt jossain kohtaa raiteiltaan. Juuri siksi tämä on niin tärkeä kysymys. Naisilla on valta tehdä miehistä hyviä isiä, yhteiskuntaa rakentavia arkipäivän sankareita, jotka halaavat vaimoa ja lapsia ja pitävät huolta esimerkiksi taloista ja laitteista. Toisaalta, naisilla on valta tehdä miehistä myös hirviöitä. Ihan ensimmäiseksi naisten tulisi ymmärtää, kuinka paljon se on naisen käsissä, tuleeko tavallisesta miehestä arkipäivän sankari, vai hirviö, vai jotain siltä väliltä. t. aloittaja
[
Ei se nainen, eli miehen äiti ole siitä vastuussa. Kyllä niitä psykopaatteja kasvaa ihan kunnon ydinperheiss, hyville vanhemmille. Sä muuten todella tehokkaasti sivuutat koko ydinperheen ja langetat vastuun vain äideille. Kyllä mä kahden pojan äitinä ainakin myönnän miehen mallin tärkeyden pojille. Sä ilmeisesti et? Miten joku mies voi ajatella, että vain naispuolinen kasvattaja on vastuussa miehen tulevaisuudesta? Ja tästä seuraa se aika väistämätön kysymys: mitä jos pojan kasvattaa homopari? Onko silloin miehen tulevaisuus täysin turvattu, kun pahapaha nainen ei ole ollut pilaamassaa kaikkea?
Tähän maailmaan syntyy psykopaatteja, sitä ei voi kukaan nainen estää.Tottakai on tekoja ja tapahtumia, jotka voi vaurioittaa lapsen psyyken ja hänestä kasvaa häiriintynyt aikuinen. Mutta kaikkien miesten ongelmien sysääminen naisten syyksi?? Idiotismia, hyvä aloittaja, idiotismia. Ja miksei sama päde myös tyttöihin ja naisiin? Minä olen sairaan naisen kasvattama, mutta olen täyspäinen, normaali nainen joka rakastaa lapsiaan ja miestään.
Miksi minun mieleni ei ole sairas? Miksi minä en lahtaa kaikkia kamalia naisia? Koska minä en veiettänyt elämääni syyttelemällä ihmisiä jotka eivä tole syyllisiä. Otin ITSE vastuun omasta elämästäni. Äitini antama pohja elämälleni oli todella heikko, mutta en jäänyt rypemään niihin syytöksiin, vaan otin vastuun omasta loppuelämästäni.
Miksei kukaan ole täällä maininnut ilmeisesti koko keskustelun provosoinutta Aamulehden Markus Määttäsen tekstiä? eikö porukka lue muuta kuin av:tä?
Alkuperäinen, törkeääkin törkeämpi teksti löytyy täältä:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194688377213/artikkeli/puheenaihe+tyto…
Ja täältä löytyy Aamulehden vastaavan päätoimittajan Jouko Jokisen tökeröäkin tökerömpi puolusteluviesti kipakkaan palautteeseen: http://aamulehti.flockler.com/topic/isannan-aani/rakkauden-voima
Parhaan kritiikin aiheesta on kirjoittanut Tommy Lindgren Facebookissa. Sitä tekstiä en nyt saa linkitettyä tähän.
ei tavallisissa miehissä ole mitään vikaa, psykopaattisissa murhaajissa kylläkin. Jos tavallinen mies on masentunut, niin se tekee itsarin, ei tapa sataa lähintä ihmistä.
Lisäksi, useimmat massamurhaajat eivät ole olleet mitään mielisairaalan asukkeja. He ovat olleet tavallisia miehiä, joiden elämä on lähtenyt jossain kohtaa raiteiltaan. Juuri siksi tämä on niin tärkeä kysymys. Naisilla on valta tehdä miehistä hyviä isiä, yhteiskuntaa rakentavia arkipäivän sankareita, jotka halaavat vaimoa ja lapsia ja pitävät huolta esimerkiksi taloista ja laitteista. Toisaalta, naisilla on valta tehdä miehistä myös hirviöitä. Ihan ensimmäiseksi naisten tulisi ymmärtää, kuinka paljon se on naisen käsissä, tuleeko tavallisesta miehestä arkipäivän sankari, vai hirviö, vai jotain siltä väliltä.
t. aloittaja
Ei minulla ole valtaa eikä oikeutta tehdä kenestäkään mitään muuta. Ei ihmiset ole muovailuvahaa. Jokainen aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa itsestään ja omasta muutoksestaan.
Jos olet niin kovin kateellinen "alfauroksille", niin entäs jos alat nyt nostaa punttia ruikuttamisen sijaan. Katsotaan, alkaako muijia löytyä. Hmm. Toinen vaihtoehto on se, että alat suhtautua elämään positiivisesti ja naisiin ihmisinä, saatat vielä löytää sielunkumppanisi.
Mutta mitä ihmettä ovat nämä muka tavalliset miehet, jotka eivät tämän provon mukaan kelpaa naisille?
Kun sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa, että naiset haluaisivat jonkun julkkiksen tai ökyilijän, saati että kaikilla olisi univormufetissi tai taipumusta hyysätä rikollisia idiootteja. Tässä ap:n tekstissä tökkii se, että kuvitellaan kaikkien miesten olevan jotain "jääkirkkoilija-julkkis-miljonääri-huumekauppiaita" tai sitten vaihtoehtoisesti jotain sosiaalisesti avuttomia ja kädettömiä persaukisia pitsanaamoja. Mutta hei, eivät nämä omaan peräkamariinsa linnoittautuneet, ihmispelkoiset miehet edusta mitään "tavallista miestä".
Suurin osa ihmisistä, niin naisista kuin miehistäkin, on jotain tältä väliltä. Ja suurin osa löytää ja haluaakin kumppaninsa juuri jostain tästä välimaastosta. Eli ap:lle tiedoksi: suurin osa naisista ihastuu ja pariutuu ihan tavallisten miesten kanssa. Koska suurin osa haluaa ihan tavallisen elämän, johon kuuluu kiva koti, pari lasta, kiva duuni ja kiva puoliso. Joku voisi sanoa, että se on jopa tylsää - joten ei kyllä naisiakaan voi ainakaan yleistäen syyttää erikoisuuden tavoittelusta.
Miksei kukaan ole täällä maininnut ilmeisesti koko keskustelun provosoinutta Aamulehden Markus Määttäsen tekstiä? eikö porukka lue muuta kuin av:tä?
samoin tuo kritiikki?
Ei tällainen ajattelu ole pelkästään tuosta Määttäsestä lähtöisin, täähän on tätä laasaslaisuutta ja ATM-aktiiviutta (joista molemmista on puhuttu useamman kerran tässä ketjussa). Etkö lue muuta kuin AV:ta, kun noi ei ole tuttuja ;)
Ihan ensimmäiseksi naisten tulisi ymmärtää, kuinka paljon se on naisen käsissä, tuleeko tavallisesta miehestä arkipäivän sankari, vai hirviö, vai jotain siltä väliltä.
t. aloittaja
No ei pidä paikkaansa. Ja vaikka pitäisikin, niin minua se ei kiinnostaisi. Arvaatko, miksi ei kiinnosta? Koska minulla on ihan oma elämäni ja omat tavoitteeni ja unelmani, ja aion tässä elämässä keskittyä itsekkäästi niihin, enkä kaikkien ympärilläni olevien miesten tsemppaamiseen. Tottakai voin samalla tsempata kaikkia ystäviä ja muita läheisiä, mutta heistä kukaan ei ole eikä voikaan olla minun elämäni tärkein projekti. Niin se vaan on.
Mutta mitä ihmettä ovat nämä muka tavalliset miehet, jotka eivät tämän provon mukaan kelpaa naisille?
Kun sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa, että naiset haluaisivat jonkun julkkiksen tai ökyilijän, saati että kaikilla olisi univormufetissi tai taipumusta hyysätä rikollisia idiootteja. Tässä ap:n tekstissä tökkii se, että kuvitellaan kaikkien miesten olevan jotain "jääkirkkoilija-julkkis-miljonääri-huumekauppiaita" tai sitten vaihtoehtoisesti jotain sosiaalisesti avuttomia ja kädettömiä persaukisia pitsanaamoja. Mutta hei, eivät nämä omaan peräkamariinsa linnoittautuneet, ihmispelkoiset miehet edusta mitään "tavallista miestä".
Suurin osa ihmisistä, niin naisista kuin miehistäkin, on jotain tältä väliltä. Ja suurin osa löytää ja haluaakin kumppaninsa juuri jostain tästä välimaastosta. Eli ap:lle tiedoksi: suurin osa naisista ihastuu ja pariutuu ihan tavallisten miesten kanssa. Koska suurin osa haluaa ihan tavallisen elämän, johon kuuluu kiva koti, pari lasta, kiva duuni ja kiva puoliso. Joku voisi sanoa, että se on jopa tylsää - joten ei kyllä naisiakaan voi ainakaan yleistäen syyttää erikoisuuden tavoittelusta.
Suurin osa naisista haluaa suorastaan sairaalloisesti näitä "jääkirkkoilija-julkkis-miljonääri-huumekauppiaita", kuten itse asian puit. Koska näitä ei riitä kaikkien naisten aviomiehiksi, niin naiset suostuvat näiden miesten toisiksi, kolmansiksi ja jopa viidensiksi naisiksi. Lisäksi naiset pettävät tavallisia miehiään näiden kanssa (kokemusta tästä on, kuten useimmilla tuntemillani tavallisilla miehillä), ja saattavat jopa jättää miehensä mitättömästä syystä, kun luulevat tuollaisen miehen saavansa. Ja jos kävisikin niin, että nainen on niin järkevä ettei petä tai jätä miestään jonkun alfasian takia, niin vähintään nainen kuitenkin on jatkuvasti pettynyt tavalliseen mieheensä eikä arvosta tätä ollenkaan.
t. aloittaja
Ja vaikka pitäisikin, niin minua se ei kiinnostaisi. Arvaatko, miksi ei kiinnosta? Koska minulla on ihan oma elämäni ja omat tavoitteeni ja unelmani, ja aion tässä elämässä keskittyä itsekkäästi niihin, enkä kaikkien ympärilläni olevien miesten tsemppaamiseen. Tottakai voin samalla tsempata kaikkia ystäviä ja muita läheisiä, mutta heistä kukaan ei ole eikä voikaan olla minun elämäni tärkein projekti. Niin se vaan on.
sitähän minä juuri tulin tänne kertomaan, että yhteiskunnan ongelmat johtuvat naisten itsekkyydestä, mutta naiset eivät suostu myöntämään syyllisyyttään eivätkä ottamaan vastuuta vaikutuksestaan yhteiskuntaan. Kiitos, että annoit hyvän esimerkin tästä!
t. aloittaja
Suurin osa naisista haluaa suorastaan sairaalloisesti näitä "jääkirkkoilija-julkkis-miljonääri-huumekauppiaita", kuten itse asian puit. Koska näitä ei riitä kaikkien naisten aviomiehiksi, niin naiset suostuvat näiden miesten toisiksi, kolmansiksi ja jopa viidensiksi naisiksi. Lisäksi naiset pettävät tavallisia miehiään näiden kanssa (kokemusta tästä on, kuten useimmilla tuntemillani tavallisilla miehillä), ja saattavat jopa jättää miehensä mitättömästä syystä, kun luulevat tuollaisen miehen saavansa. Ja jos kävisikin niin, että nainen on niin järkevä ettei petä tai jätä miestään jonkun alfasian takia, niin vähintään nainen kuitenkin on jatkuvasti pettynyt tavalliseen mieheensä eikä arvosta tätä ollenkaan.t. aloittaja
Ei perustu mihinkään faktaan. Enpä tunne lähipiiristäni ketään, jota kiinnostais jääkiekkoilijat tai huumekauppiaat.
Sä puhut nyt koko ajan vain siitä, mitä naiset tekee. Aivan kuin miehet ei esim. pettäisi! Vai onko se susta niin päin, että miehen on ihan hyväksyttyäkin pettää, kun taas naisen pitää hyväksyä kaikki mitä mies keksii tehdä?
Ja vaikka pitäisikin, niin minua se ei kiinnostaisi. Arvaatko, miksi ei kiinnosta? Koska minulla on ihan oma elämäni ja omat tavoitteeni ja unelmani, ja aion tässä elämässä keskittyä itsekkäästi niihin, enkä kaikkien ympärilläni olevien miesten tsemppaamiseen. Tottakai voin samalla tsempata kaikkia ystäviä ja muita läheisiä, mutta heistä kukaan ei ole eikä voikaan olla minun elämäni tärkein projekti. Niin se vaan on.
sitähän minä juuri tulin tänne kertomaan, että yhteiskunnan ongelmat johtuvat naisten itsekkyydestä, mutta naiset eivät suostu myöntämään syyllisyyttään eivätkä ottamaan vastuuta vaikutuksestaan yhteiskuntaan. Kiitos, että annoit hyvän esimerkin tästä!
t. aloittaja
Voisitko jo vihdoin kertoa, mikä on miesten panos yhteiskunnassa ja vastuu omasta elämästään?
Eikö riitä, että minä huolehdin omasta perheestäni ja läheisistäni? Mitä sä haluat, että mä tekisin esim. sun hyväksesi? Mitä sä oot valmis tekemään mun hyväkseni?
haukuttu mm. orjaksi ja likaviemäriksi, haukkujina pojat.
En kyllä ota heidän jutuistaan vastuuta.
Uskokaa tai älkää, miehet, moni tyttö on kokenut poikien kohdalta monenlaista pilkkaa, ivaa, naureskelua ja toisinaan myös iskuja.
Varmaan on totta, että myös on tyttöjä, jotka ovat naureskelleet pojille, mutta toimii se toisinkin päin.
Pitäisikö meidän naisten nyt syyttää masennuksesta ja itsemurhista sitten teitä miehiä?
sitähän minä juuri tulin tänne kertomaan, että yhteiskunnan ongelmat johtuvat naisten itsekkyydestä, mutta naiset eivät suostu myöntämään syyllisyyttään eivätkä ottamaan vastuuta vaikutuksestaan yhteiskuntaan. Kiitos, että annoit hyvän esimerkin tästä!t. aloittaja
Ei kuule, eivät yhteiskunnan ongelmat johdu siitä, että naiset elävät omaa elämäänsä sen sijaan, että pyhittäisivät elämänsä miesten hyysäämiselle. Ja jos se aiheuttaa yhteiskuntaan ongelmia, on yhteiskunta sairas. Tällöin täytyy muuttaa rakenteita ja asenteita.
Suurin osa naisista haluaa suorastaan sairaalloisesti näitä "jääkirkkoilija-julkkis-miljonääri-huumekauppiaita", kuten itse asian puit. Koska näitä ei riitä kaikkien naisten aviomiehiksi, niin naiset suostuvat näiden miesten toisiksi, kolmansiksi ja jopa viidensiksi naisiksi. Lisäksi naiset pettävät tavallisia miehiään näiden kanssa (kokemusta tästä on, kuten useimmilla tuntemillani tavallisilla miehillä), ja saattavat jopa jättää miehensä mitättömästä syystä, kun luulevat tuollaisen miehen saavansa. Ja jos kävisikin niin, että nainen on niin järkevä ettei petä tai jätä miestään jonkun alfasian takia, niin vähintään nainen kuitenkin on jatkuvasti pettynyt tavalliseen mieheensä eikä arvosta tätä ollenkaan.t. aloittaja
Ihan paskapuhetta.
Yhdelle löytyy helpommin kuin toiselle, mutta kyllä kaikille joku löytyy. Nämä itse- ja massamurhaajat eivät vaan ole viitsineet etsiä tai eivät ole halunneet. So simple.
Lisäksi, useimmat massamurhaajat eivät ole olleet mitään mielisairaalan asukkeja. He ovat olleet tavallisia miehiä, joiden elämä on lähtenyt jossain kohtaa raiteiltaan. Juuri siksi tämä on niin tärkeä kysymys. Naisilla on valta tehdä miehistä hyviä isiä, yhteiskuntaa rakentavia arkipäivän sankareita, jotka halaavat vaimoa ja lapsia ja pitävät huolta esimerkiksi taloista ja laitteista. Toisaalta, naisilla on valta tehdä miehistä myös hirviöitä. Ihan ensimmäiseksi naisten tulisi ymmärtää, kuinka paljon se on naisen käsissä, tuleeko tavallisesta miehestä arkipäivän sankari, vai hirviö, vai jotain siltä väliltä.
t. aloittaja