Miksi naiset eivät myönnä vastuutaan?
Sinäkin nainen siellä, joka tätä luet. Kaikki ne pojat ja miehet, joille olet nauranut elämäsi aikana, joita olet tylyttänyt, joille olet nauranut kun joku ihana sikamies on niitä lyönyt tai kyykyttänyt. Kun ne miehet, joille olet nauranut tai joita olet huonosti kohdellut, päätyvät itsemurhaan tai vielä pahempaan, niin se on sinun syysi.
Kommentit (87)
Katse ylös sieltä omasta navasta. Naiset ovat käytöksen mahdollistajia, eikä mikään heikompi sukupuoli!
Katse ylös sieltä omasta navasta. Naiset ovat käytöksen mahdollistajia, eikä mikään heikompi sukupuoli!
törkeästä käytöksestä naisia kohtaan? Naisetko siitäkin?
minua huoraksi ja läskiksi, kun en olekkaan antanut heille ekana iltana, tai ollut liian suurikokoinen heidän silmilleen?
En tarvitse lääkitystä. Jännää, että heti lähdetään ad hominem linjalle. Luulisi, että aikuiset ihmiset pystyvät erottamaan mitä asiaa käsitellään, ja mitä ei. En puolustele väkivallantekoja, tällaiset väkivallanteot ovat hirvittäviä, suorastaan rikoksia ihmisyyttä vastaan.
Minä puhun ihan eri asiasta. Minä puhun siitä, että naiset ovat vastuussa miesten pahasta olosta, mutta kieltäytyvät ottamasta vastuuta. Minä puhun yhteiskunnasta, ja siitä miten meidän tulisi kehittää yhteiskuntaa, jotta se olisi turvallinen ja hyvä yhteiskunta (mm. lapsille).
t. aloittaja
Ilmeisesti viittaat tuohon Norjan massasurmaajaan. Hän ei kuitenkaan ollut mikään nössö tai koulukiusattu. Mikään ei oikeuta tuollaiseen tekoon, eikä se todellakaan ole kenenkään muun kuin hänen itsensä syy.
Mites ne kaikki miehet, jotka ovat tylyttäneet naisia tai naureskelleet heille?
Tabuko? Niin se vaan menee niin kauan, kuin ei naisista voi puhua riittävän avoimesti.
Miten ja miksi naiset ovat vastuussa miehistä?
Lord Selibacy -tason läppää. Näiden tyyppien mukaan naiset ovat julmia, kun eivät anna pildeä juuri heille. Ihan piruuttaan akat pihtaavat heiltä. Ja peiliinhän ei tarvitse katsoa: ei ole koskaan pildettömän miehen käytöksen tai muun olemuksen vika, että hänellä ei ole suosiota naismarkkinoilla. Vika on ainoastaan naisissa.
Tabuko? Niin se vaan menee niin kauan, kuin ei naisista voi puhua riittävän avoimesti.
mitä sä yrität sanoa, joten en voi oikein vastata mitään.
Minä puhun ihan eri asiasta. Minä puhun siitä, että naiset ovat vastuussa miesten pahasta olosta, mutta kieltäytyvät ottamasta vastuuta. Minä puhun yhteiskunnasta, ja siitä miten meidän tulisi kehittää yhteiskuntaa, jotta se olisi turvallinen ja hyvä yhteiskunta (mm. lapsille).t. aloittaja
vai pidätkö oman sukupuolesi edustajia lapsen kaltaisina olentoina, joita naisten kuuluu paapoa?
Aina vaan olla puolustelemassa omia heikkouksiaan, mutta vastuuta ei ostata ottaa rohkeasti. Entä miehet sitten, aina vaan sukupuolien välistä sotaa...
Olenkin juuri pynttäytymässä hehkeäksi, kun menen tekemään vähän vapaaehtoishommia tuonne ujojen ja syrjäytyneiden miesten keskuuteen. Pitää muistaa pakata liukkariakin mukaaan, jos vaikka tulee ruuhkaa ja paikat kuivuu kesken kaiken. Toivottavasti saan muitakin naisia talkoohommiin, on nimittäin paljon tehtävää kun matkaan tuonne miesten asuntolaan Alppikadulle. Se lienee hyvä paikka aloittaa tämä maailmanparannus?
Pitäisiköhän meidän naisten aloittaa pillunjakelu samalla tyylillä kuin Hursti jakaa leipäänsä? Kaikki naiset, joilla jää oma pilde liian vähälle käytölle oli sitten parisuhteessa tai ei, voisivat kokoontua joihinkin liiketiloihin ja sitten nämä syrjäytyneet urhot riviin ja jonottamaan luukkujen aukeamista. Voisiko ap tulla organisoimaan tätä operaatiota?
terveisin Iloinen antaja
Jokaisen naisen on ristinsä kannettava.
Älkää lähtekö tähän. Ap ei ole ihan "kunnossa".
mutta jotenkin ärsyttää tää retoriikka, jota on alettu viime aikoina viljellä enemmän ja enemmän. Alkaa tuntua, että sukupuoliaktivistien keskuudessa ei ole normaalia porukkaa ollenkaan.
Sehän tässä niin kamalaa onkin, että kun toimittaja Määttäinenkin kirjoitti asiasta, niin jopa hänenkin mielenterveys pyrittiin kyseenalaistamaan. Tässä on nyt kyseessä yhteiskunnallinen ongelma, joka ei poistu sillä, että tehdään siitä puhumisesta kiellettyä ja yritetään jopa laittaa vankilaan asiasta puhujat.
Minä en ole mikään maahanmuuttokriitikko tai muu kiihkoilija. Minä olen vain tavallinen mies, joka näkee, mitä naisten syrjintä tekee miehille.
t. aloittaja
Älkää lähtekö tähän. Ap ei ole ihan "kunnossa".
.., niin nainen on viatton uhri ja typistetty avuttoman lapsen asemaan, tahdoton olento vailla vastuuta. Nainen ei ainakaan ole itsenäinen toimiva aktiivinen subjekti.
Sehän tässä niin kamalaa onkin, että kun toimittaja Määttäinenkin kirjoitti asiasta, niin jopa hänenkin mielenterveys pyrittiin kyseenalaistamaan. Tässä on nyt kyseessä yhteiskunnallinen ongelma, joka ei poistu sillä, että tehdään siitä puhumisesta kiellettyä ja yritetään jopa laittaa vankilaan asiasta puhujat.
niin voisitko sitten vastata kysymyksiin. Esim. siihen, ovatko miehet sinusta avuttomia lapsia, joita naisten pitäisi paapoa. Ja voisit vastata siihenkin, miksi ihmeessä naisten pitäisi olla vastuussa sekä itse tekemistään että miesten tekemistä asioista - miehillehän ei jää mitään vastattavaa.
Mies ja nainen ovat yhdessä vastuussa asioista. Miehen ja naisen vastuu ovat kuin pirunnyrkki, joka kootaan erilaisista paloista http://www.vakkaraverstas.fi/kuvat/pirunnyrkki/pirunnyrkki2.jpg , ja josta muodostuu eheä kokonaisuus http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/images/pirunnyrkki.jpg .
Nykyisessä yhteiskunnassa naiset jättävät pirunnyrkkiin aukkoja. Miehet täyttävät oman osansa, mutta naiset jättävät aukkoja. Ja kuten pirunnyrkkikin, ei yhteiskuntakaan kestä koossa, jos jätetään aukkoja.
t. aloittaja
naisten kommenteista ja käytöksestä, joka vaikuttaa tuhoisasti miesten mielenterveyteen ja kehitykseen (ilmeisesti sinulla on jotain omakohtaista kokemusta tästä)?
Eli ihan käytännön esimerkkejä siitä, miten naiset saavat miehet voimaan huonosti, kiitos.
Mitä mieltä olet ap siitä, että valtaosa miehistä voi hyvin, haluaa elää parisuhteessa naisen kanssa eikä koe pienintäkään tarvetta syyllistää naisia elämässään kokemistaan vastoinkäymisistä? Elävätkö nämä miehet kenties "harhatodellisuudessa" ja vain tiedostavammat yksilöt (kuten sinä) ovat havainneet tämän sukupuolittuneen riiston?