Kenen mielestä Norjan hirviö-murhaaja on hyvän näköinen?
Hirveä hirviö-murhaaja ja teki jotain, mitä ei voi ymmärtää eikä hyväksyä. Mutta silti on hyvän näköinen mies?
Kommentit (74)
Mun silmää kyllä miellyttää juuri tuon näköiset miehet.
Mutta tuota murhaajaa en tietenkään ihastele.
ei rumakaan. Ymmärrän, jos joku sanoo komeaksi.
En pidä blondeista, eikä tuo mies nyt muutenkaan kovin komea ole. Ihan tavallinen, ei rumakaan.
että tuon näköinen mies on niin paha kuin on.
Ulkonäkö ei kyllä anna mitään viitteitä sairaasta pään sisällöstä.
Sen sijaan Osama Bin Laden oli todella komea.
ja hiusraja pakenee kovaa vauhtia.. usein norjalaiset ovat aika hyvännäköisiä, mutta tämä ei kyllä ole.
Hyvin kaunis mies.
mutta tämä on ruma.
Kumma että oli jäänyt sinkuksi - ihan tavallisen näköinen mies. Varmaan luonteessa oli jotain niin pahasti vialla, ettei ulkonäkökään pelastanut mitään.
Kumma että oli jäänyt sinkuksi - ihan tavallisen näköinen mies. Varmaan luonteessa oli jotain niin pahasti vialla, ettei ulkonäkökään pelastanut mitään.
Pidän vaaleista miehistä ja kyllä tämä kamala ihminen on mielestäni keskiverto tallaajaa paremman näköinen.
Ei mun mielestä. Kolmekymppinen kaljuuntuva skandinaavi.
Ja steroideista habat, yäks!
jonka voisi kuvitella käyvän jossain vuonossa kalastelemassa... Mutta silmissä jotenkin pimeä katse, minun mielestä.
Pidän vaaleista miehistä ja kyllä tämä kamala ihminen on mielestäni keskiverto tallaajaa paremman näköinen.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/Anders_Behring…
ehkä sinä olet tottunut tavallista rumimpiin miehiin.
jotta saataisiin hyviä ja edustavia kuvia. Millainen mies otattaa itsestään kuvia, missä on mm. Norjan kuninkaan asussa?
kun monella tosi hyvännäköisellä miehellä. Mut silmät on samanlaiset kuin P-E Auvisella.
jotta saataisiin hyviä ja edustavia kuvia. Millainen mies otattaa itsestään kuvia, missä on mm. Norjan kuninkaan asussa?
Kuvassa ei ole psykopaatin näköinen, siksi vielä pelottavampi.