Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus (ehkäisyn pettäessä), mitä tekisit?

Vierailija
25.07.2011 |

Ikä? Lasten lukumäärä? Elämäntilanne?

Itse pohdiskelen kauhuskenaariota: ikää 44v, lapsia 4, parisuhde ei mitenkään hyvällä mallilla. Mitä jos ehkäisy onkin pettänyt ja olen raskaana? Kuukautiset pari päivää myöhässä... Kai se voi tässä iässä jo johtua vaihdevuosien lähestymisestä (voihan?) vaikka kierto onkin yleensä hyvin säännöllinen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettäisiin ihan ehdottomasti, kummankaan moraali ei suvaitse "sosiaalisia syitä". Jos lasta ei oikeasti halua, tupla tai triplaehkäisy on ainoa varma tapa. Tosin meillä varmaan kohta yrittäminenkin alkaa...

Vierailija
22/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää reilu 30v, 2 lasta ennestään ja nyt kortsun rikkoutumisen ja jälkiehkäisyn pettämisen vuoksi rv16 menossa.

Alusta asti oli selvää, että lapsi pidetään, mutta tunteet on silti edelleen hyvin ristiriitaiset. Asunto on pieni jo nyt, autossa tulee ahdasta, mutta eiköhän sitä jotenkin selvitä. Toisena päivänä odotan tulevaa vauvaa innolla, mutta esim tänään olen taas itkeskellyt ja miettinyt että kumpa tämä olisi vain pahaa unta. No, edessä on vielä monta kuukautta aikaa valmistautua joten uskon että kun aika koittaa, uusi tulokas saa syntyä odotettuna ja toivottuna perheeseemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 4:n sun mies on ihan totaali urpo!

Kannattasko harkita vaihtamista?

Vierailija
24/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on ok. voisi olla parempikin, mutta paljon huonompiakin aikoja on eletty.

Mies ei halua lapsia enää. Jos nyt kuitenkin olisin raskaana niin lapsen pitäisin. Jos mies haluaisi häipyä niin siitä vaan. Varmaan olisin shokissa aluksi, sillä jotenkin olen tottunut jo tähän helpompaan elämään, vaikka vauvaa vielä vuosi sitten toivoinkin.

Alan mielestäni olla liian vanha vauvan äidiksi ja varsinkin ikäero jo olemassa oleviin lapsiin olisi mielestäni liian suuri..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan