Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pihasta löytyi verinen huumeneula!

Vierailija
05.07.2011 |

Pihastamme löytyi tupellinen verinen ruisku missä neula kiinni. ei kai se mikään muukaan voi olla, ku huumeneula?

oon järkyttynyt ja peloissani :(. lapsi toi sen sisälle. onneksi siinä oli se tuppi ja lapsi oli koskenut vain ruiskuun päältäpäin.

tarkistin lapsen kädet, ei haavoja tms. pestiin hyvin kädet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi oli tuo tulppa. Mutta saattaahan tuo olla, että oli joku muukin neula...mikä ei tietenkään estä mahdollista virusta siinä.

Vierailija
2/5 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti järkytyit. Mä aina pelkään että näen jossakin huumeneulan, hui. Missäpäin asutte? Kerrostaloalueella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläistä sattunut. 7 vuotta ollaan tässä asuttu.

ja alue on omakotitaloaluetta, jossa muutamia pienkerrostaloja. ei ollenkaan vuokra-asuntoja. eli mielestäni ihan hyvää aluetta.

Vierailija
4/5 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin kamalaa kun pihoilta löytyy kaikkea mitä ei saisi, en kyllä osaa kuvitella järkytystä moisesta löydöstä.

Inhottavaa kyllä tietenkin on.

Olen opettanut lapsilleni ettei MITÄÄN pihalta kerätä käteen eikä kosketa.

Meilläkin on kerran pihalta neula löytynyt ja lapsi tuli kertomaan minulle.

Hanskat kädessä laitoin pussiin ja vein apteekkiin, enkä sen jälkeen edes ajatellut asiaa.

Tässä maailmassa kun on paljon kaikkea mitä voi pihalta löytyä, ei kaikesta tarvitse järkyttyä

Vierailija
5/5 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin kamalaa kun pihoilta löytyy kaikkea mitä ei saisi, en kyllä osaa kuvitella järkytystä moisesta löydöstä.

Inhottavaa kyllä tietenkin on.

Olen opettanut lapsilleni ettei MITÄÄN pihalta kerätä käteen eikä kosketa.

Meilläkin on kerran pihalta neula löytynyt ja lapsi tuli kertomaan minulle.

Hanskat kädessä laitoin pussiin ja vein apteekkiin, enkä sen jälkeen edes ajatellut asiaa.

Tässä maailmassa kun on paljon kaikkea mitä voi pihalta löytyä, ei kaikesta tarvitse järkyttyä

olen opettanut lapsilleni, ettei saa koskea ja pitää tulla kertomaan. vaan koski silti :(. ja miten niin tästä ei saisi olla järkyttynyt?