Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tunnu ollenkaan kivalta! Kaveria ei kiinnosta 30-v juhlani yhtään...

Vierailija
24.07.2011 |

Mielummin menee musiikkitapahtumaan, joka järjestetään joka vuosi. (Tai sit jotain muuta) 30 v täyttää vain kerran. No tästäpä näkee sit tärkeyden.

Olen kyllä hieman suuttunut ja pettynyt.

Mitä mieltä olette, onko tunteisiini syytä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kyllä itseäkään kiinosta yhtään kenenkään 30v synttärit. Ei aikuisen tartte mitään synttäreitä enää juhlia, se on lasten juttu. Ymmärrän toki 50v päivät, mutta että 30v?

Mä ymmärrän siis erittäin hyvin kaveriasi. En itsekään pitäny mitään 30 v juhlia.

Vierailija
42/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi mennä viettää synttäreitä joku toinen päivä kun kaveriskin pääsee?

Aikuiselle voi olla niin päivän päälle synttärit tai mikään muukaan.

niin ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi mennä viettää synttäreitä joku toinen päivä kun kaveriskin pääsee?

Aikuiselle voi olla niin päivän päälle synttärit tai mikään muukaan.

niin ei

Vierailija
44/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan viettää 30 ja 40-vuotisjuhlia ja pitää vielä tosi isot juhlat, joissa viina virtaa ja pokasaha soi. Itse skippaan aina tällaiset kekkerit, mutta kutsuja sellaisille on toki tullut.

Vierailija
45/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei siis itsekään pidä synttäreitä niin ei sitten osaa ajatella, että sulle synttärit on noin iso juttu.

Vierailija
46/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärrän hyvin. Synttäreitä on kuitenkin joka vuosi uusia, ei ne sulla siihen lopu.

Vierailija
47/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että itse juhlii niitä 30 v...sen verran hyvin tunnen kuitenkin..

ap

Vierailija
48/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärrän hyvin. Synttäreitä on kuitenkin joka vuosi uusia, ei ne sulla siihen lopu.

kymppejä...

ap

Vierailija
49/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua odottaa kunnon synttäribileitä siihen asti kun olen vanha akka..taidat olla mun veljen vaimo joka nenäänsä nyrpistäen tuli 3-kymppisilleni. Olis voinu jäädä poiskin..Kai sitä nyt ihminen saa edes kerran 10 vuodessa juhlia synntäreitään isommin ilman että jotkut sitä (ääneen ) ihmettelee?

että ei kyllä itseäkään kiinosta yhtään kenenkään 30v synttärit. Ei aikuisen tartte mitään synttäreitä enää juhlia, se on lasten juttu. Ymmärrän toki 50v päivät, mutta että 30v?

Mä ymmärrän siis erittäin hyvin kaveriasi. En itsekään pitäny mitään 30 v juhlia.

Vierailija
50/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinun sitten mahdotonta ymmärtää, että ystävälläsi on tapana viettää viikko joka vuosi jossakin tapahtumassa, mikä on hänelle tärkeä. Ja hänen pitäisi sitten luopua koko siitä viikosta muutaman tunnin juhlien vuoksi, niinkö?

Vierailija
51/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinun sitten mahdotonta ymmärtää, että ystävälläsi on tapana viettää viikko joka vuosi jossakin tapahtumassa, mikä on hänelle tärkeä. Ja hänen pitäisi sitten luopua koko siitä viikosta muutaman tunnin juhlien vuoksi, niinkö?

ihan viikonloppuna on tuo tapahtuma. No niin on tärkeä tapahtuma, tärkeämpi kuin 30 v juhlani hänelle. Eipä siinä mitään... Kai olen oikeutettu olemaan pettynyt.

ap

Vierailija
52/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vietin kolmekymppisiä, ja kutsuin joku 20 henkilöä, joista puolet tuli. joku oli töissä, eikä päässyt, joku jossain muissa menoissa. Eipä tullut mieleenkään loukkaantua. Ehkä hän on varannut kalliit liput ja yöpymiset jo kauan ennenkuin tiesi että vietät juhlia.

Vierailija
53/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta jos olisit hankkinut oiken bändin (Hausmylly, Apulanta tms.) ja kunnon ruokatarjoilut oikeine kokkeineen, voisin harkita saapumista.

Vierailija
54/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on varannut kalliit liput ja yöpymiset jo kauan ennenkuin tiesi että vietät juhlia.

yötä. ap

Vierailija
55/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen tai jälkikäteen.

Kerran vuodessa olevat musiikkitapahtumat ovat tosiaan vain kerran, ja niihin päästäkseen on mentävä tiettynä päivänä. Kaverisi lienee odottanut tapahtumaa pitkään, kenties hankkinut liput jo kuukausia sitten.

Jos oli kyseessä tärkeä kaveri, niin kai synttärijuhlia suunnitellessasi kyselit että käykö silloin ja silloin.

Kerranhan sinä vain täytät 30, vain kerran 31, vain kerran 32 jne...

Vierailija
56/56 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te jotain täysiä äiti-ihmisiä joita ei enää hauskanpito kiinnosta lastensaannin jälkeen jos ei halua juhlia kaverinsa 30-vuotispäiviä? Nehän on varmasti niitä kaikista hauskimpia bileitä! ;) Onneksi mulla ei ookkaan semmosia kavereita jotka jättäs hyvät bileet väliin ilman mitään kunnollista syytä! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi