Eipä tunnu ollenkaan kivalta! Kaveria ei kiinnosta 30-v juhlani yhtään...
Mielummin menee musiikkitapahtumaan, joka järjestetään joka vuosi. (Tai sit jotain muuta) 30 v täyttää vain kerran. No tästäpä näkee sit tärkeyden.
Olen kyllä hieman suuttunut ja pettynyt.
Mitä mieltä olette, onko tunteisiini syytä?
Kommentit (56)
Eihän ne järjestetyt bileetkään oo ku yhtenä päivänä luultavasti, joten eihän niihin voi mennä etukäteen/jälkikäteen! Yleensä tollasiin synttäreihin on kutsuttu muitaki ja tullaan samana päivänä, on ehkä ruokaa ja juomaa, jotku varaa sitä varten jonku paikanki niin ei todellakaan sama meneekö eri päivänä. Pitäkää välillä hauskaa niin ois monenki äitin naamat vähä kivempaa katottavaa! :D
ei teillä kenelläkään ole mitään sellaista tapahtumaa tms. mihin mielellänne menisitte, te vaan biletätte?
kanssa syömään, leffaan tms. Mikään päivä ei ikinä sopinut. Itse hän ei koskaan ehdottanut mitään päivää.
on tapahtumia mihin mielellään menis, mutta todellaki on kaverit etusijalla!
joissa on tylsä tarjoilu av:n tapaan; sipsejä, patonkia + tuorejuustoa, suolaista piirakkaa, ruokaisaa salaattia, raikasta salaattia, juomaksi jotain karmeaa makeaa sidukkaa tai kuoharia. Kuulostiko tutulta?
kyllä olisi vaikea valita, jos tiedossa olisi kaverin biletysjuhlat (inhoan sellaisia) ja tapahtuma, mihin oikeasti haluaa mennä, mikä on vain kerran vuodessa.
joissa on tylsä tarjoilu av:n tapaan; sipsejä, patonkia + tuorejuustoa, suolaista piirakkaa, ruokaisaa salaattia, raikasta salaattia, juomaksi jotain karmeaa makeaa sidukkaa tai kuoharia. Kuulostiko tutulta?
Mikä olisi sitten hyvä tarjoilu? Älä vaan sano oliivit, ne on kyllä niin out ettei oo tosikaan.
Voi että kun kaveri menee haluamaansa tapahtumaan, josta nauttii sen sijaan että juhlisi MINUA! Yhyy!
muista sit vastavuoroisuus, eli kun hän pitää 30v bileet, niin keksi parempaa tekemistä sille ajankohdalle!
haa, varmaan kaikki on tosi pettyneitä ja tulee surkeat kemut!
tosin olen kutsunut vain ihmisiä joiden kanssa haluan todella viettää aikaa eikä tarkoitus ole juoda kuin lasi, ehkä pari. Laulua ja tanssia ja hyviä keskusteluja tiedossa!
Älä ap harmittele, ne tulee jotka tulee ja muilla on omat menonsa. Hyvät bileet tulee silti ja onnea täältäkin synttärikaimalle!
etukäteen tai jälkikäteen.
Kerran vuodessa olevat musiikkitapahtumat ovat tosiaan vain kerran, ja niihin päästäkseen on mentävä tiettynä päivänä. Kaverisi lienee odottanut tapahtumaa pitkään, kenties hankkinut liput jo kuukausia sitten.
Jos oli kyseessä tärkeä kaveri, niin kai synttärijuhlia suunnitellessasi kyselit että käykö silloin ja silloin.
Kerranhan sinä vain täytät 30, vain kerran 31, vain kerran 32 jne...
ehkä olisi aloituksessa pitäny kirjoittaa, että aina tuntuu löytyvän jotain muuta. ap
on järjestetty kaverisynttäreitä jo pienestä asti. Eivät osaa tästä luopua kun aikuistuvat.
Ennen oli lehdessä vain onnittelut 50 vuotis hääpäiväänsä viettäville kuvan kera. Mutta nyt on alkanut olla kuvia "onnea 20 vuotishääpäivän johdosta" "onnea 25 vuotishääpäivän johdosta" jne..
Eli halutaan kuvan kanssa törröttää lehdessä jokaisen 5 vuoden jälkeen kerjäämässä onnitteluja.
MINusta isompia synttäreitä vietetään vasta 50v ja hääkuva lehteen laitetaan vasta kun on 50v hääpäivä.
että ei kyllä itseäkään kiinosta yhtään kenenkään 30v synttärit. Ei aikuisen tartte mitään synttäreitä enää juhlia, se on lasten juttu. Ymmärrän toki 50v päivät, mutta että 30v?
Mä ymmärrän siis erittäin hyvin kaveriasi. En itsekään pitäny mitään 30 v juhlia.
on järjestetty kaverisynttäreitä jo pienestä asti. Eivät osaa tästä luopua kun aikuistuvat.
Ennen oli lehdessä vain onnittelut 50 vuotis hääpäiväänsä viettäville kuvan kera. Mutta nyt on alkanut olla kuvia "onnea 20 vuotishääpäivän johdosta" "onnea 25 vuotishääpäivän johdosta" jne..
Eli halutaan kuvan kanssa törröttää lehdessä jokaisen 5 vuoden jälkeen kerjäämässä onnitteluja.
MINusta isompia synttäreitä vietetään vasta 50v ja hääkuva lehteen laitetaan vasta kun on 50v hääpäivä.
että ei kyllä itseäkään kiinosta yhtään kenenkään 30v synttärit. Ei aikuisen tartte mitään synttäreitä enää juhlia, se on lasten juttu. Ymmärrän toki 50v päivät, mutta että 30v?
Mä ymmärrän siis erittäin hyvin kaveriasi. En itsekään pitäny mitään 30 v juhlia.
kyllä tuota arkea elämään mahtuu vaikka joskus vähän jotakin juhlisikin, ihmeellistä niuhotusta tällä palstalla. On meilläkin jos jonkinmoista rapujuhlaa, grillijuhlaa ja pikkujoulua ja vanhimmat osallistujat ovat jo ne hienot 50v-juhlansakin jo juhlineet :)
johon kaveri menee sellainen, jossa käy pääsääntöisesti alle kaksikymppiset. Näin on ollut ennen ja näin on nyt.
ap
eikä monet niissä nää mitään hienoa edelleenkään. (Onko niissä sitten??) Yleisesti on juhlittu 18-, 50- ja 60-vuotispäiviä.
Ehkä kaverisi ei ajattele, että se olisi jotenkin sen kummempi synttäri muiden joukossa. Eikä olekaan.
eikä monet niissä nää mitään hienoa edelleenkään. (Onko niissä sitten??) Yleisesti on juhlittu 18-, 50- ja 60-vuotispäiviä.
Ehkä kaverisi ei ajattele, että se olisi jotenkin sen kummempi synttäri muiden joukossa. Eikä olekaan.
niitä voisi juhlia? Ja mitä HIENOA on olla 50v, sen hienompaa kuin olla vaikka 40v? Jos sinä teet asioita niin kuin muut tekevät, niin annathan muiden tehdä asioita omalla tavallaan. Juhlan aiheen saa vaikka uudesta pöytäliinasta, jos siltä tuntuu.
ovat sitten innoissaan sinun 30v juhlasta jos itse eivät sellaisia arvosta.
Minä en esimerkiksi arvosta näitä "meidät vihittiin maistraatissa, mutta alkoi kaduttaa kun en saanut päivää prinsessana niin meidät siunataan kirkossa ja pidetään hääjuhla nyt kun ollaan oltu pari vuotta naimisissa". En kiellä niitä ja jokainen saa tehdä tavallaan. Mutta en vain viitsi lähteä juhlimaan jotain näin teennäistä juhlaa kun oikeasti ei ole enää aihetta kun pari on jo vihitty aikoja sitten.
Ymmärrän kyllä, että ihmiset haluaa laitatuttaa lehteen hääkuvansa kun on oltu 10 vuotta naimisissa. Se on nykyään yhtä kova saavutus kun vanhemmille ihmisille 50v. Monikaan ei jaksa enää sietää toisiaan sitä kymmentä vuotta.
niitä voisi juhlia? Ja mitä HIENOA on olla 50v, sen hienompaa kuin olla vaikka 40v? Jos sinä teet asioita niin kuin muut tekevät, niin annathan muiden tehdä asioita omalla tavallaan. Juhlan aiheen saa vaikka uudesta pöytäliinasta, jos siltä tuntuu.
Ootteko te jotain täysiä äiti-ihmisiä joita ei enää hauskanpito kiinnosta lastensaannin jälkeen jos ei halua juhlia kaverinsa 30-vuotispäiviä? Nehän on varmasti niitä kaikista hauskimpia bileitä! ;) Onneksi mulla ei ookkaan semmosia kavereita jotka jättäs hyvät bileet väliin ilman mitään kunnollista syytä! ;)
eikös musiikkitapahtuma (eli vissiin ap:n viesteistä päätelleen jotkut festarit, kun eniten nuorta väkeä paikalla) ole sitten myös hauskanpitoa? Kylä minäkin ennemmin valitsisin festarimeiningin kaverijuhlien sijaan, jos olen ollut siellä joka kesä.