Lue keskustelun säännöt.
Norjan murhaaja oli yh-äidin poika.
24.07.2011 |
Missä ne isät ovat, kun niitä tarvitaan p*kele!!
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMissä ne isät ovat, kun niitä tarvitaan p*kele!!
pillun puutetta, kolmas kristinuskoa, neljäs kai kohta koulukiusaamista.
Kovasti psykopaatille yritetään selitystä keksiä, joko keksitty Jammulle, Muraselle, Auviselle tai Mengelelle?
Jos iloitsee tappamisesta niin jotain hienoahan siinä on, ei sodissa turhaan innostuta lahtaamaan. Kuuluu ihmisyyteen ja emme voi ymmärtää kun joku rikkoo kirjoittamattomia lakeja. Ap selittää sitten syyksi yh:t....