Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norjan murhaaja oli yh-äidin poika.

Vierailija
24.07.2011 |

Missä ne isät ovat, kun niitä tarvitaan p*kele!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammuntapelejä, kaikki niitä pelaavat varmaan sekoaa päästään.

Mistäs tiedetään...Jospa se on vaikka tanssinut harrastuksekseen balettia? Tekisikö se baletista silloin vaarallisen harrastuksen?

Vierailija
2/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappan: ”Är en fullständig chock”

Pappan: ”Är en fullständig chock” Anders Behring Breiviks pappa fick reda på vad som hänt genom nättidningar:

Anders Behring Breiviks pappa fick reda på vad som hänt genom nättidningar

Anders Behring Breivik har erkänt bomben i Oslo och massakern på Utøya.

Men hans egen far visste inget om vad som hänt förrän han såg sin son på nättidningar.

– Det blev en fullstädning chock, säger pappan till VG.

Anders Behring Breiviks far bor i Frankrike och har inte haft kontakt med sin son sedan 1995.

När bomben exploderade i Oslo och skottlossningen på Utøya ägde rum följde fadern nyheterna på nätet. Men han kunde aldrig ana att det var hans egen son som låg bakom attackerna.

– Jag läste nättidningarna och plötsligt såg jag hans namn och bild. Det var en chock att se det. Jag har inte kommit över det ännu, säger fadern när VG möter honom utanför hans hem i Frankrike.

”Han vill bryta kontakten”

Pappan berättar att han skiljde sig från Anders Behring Breiviks mor 1980. När fadern sedan flyttade från Norge till Frankrike förlorade han all kontakt med sin son.

– Senast jag hade kontakt med honom var när han var 15, 16 år gammal. Han valde själv att bryta kontakten. Han sa att skulle till USA, men jag vet inte om han reste dit.

Pappan berättar att han aldrig bodde tillsammans med sin son, men att de hade kontakt under barndomsåren.

”Vanlig grabb”

– Då var han en vanlig ung grabb, men lite innesluten Han intresserade sig inte för politik på den tiden.

VG: Har polisen varit i kontakt med dig?

– Nej.

Pappan säger att inte heller haft kontakt med släkt och vänner i Norge efter det som har hänt.

– Detta här är en förfärlig chock för mig, tänk på alla dessa människor som är drabbade.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli myös norjalainen. Norjalaiset on siis kaikki murhaajia. Hän on myös mies. Nekin ovat kaikki murhaajia. Saattaa olla vaikka vasenkätinenkin tai värisokea. Nekin ovat kaikki murhaajia.

Tunnen muuten aika monta yh:n lasta mutten yhtään murhaajaa.

Vierailija
4/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minäkin olen siis murhaaja kun olen kasvanut ilman isää.

Vierailija
5/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitaan useampi tekijä murhaaja luomaan. Sairastumiselle altis mieli jne. Mutta ei yllätä yhtään, että hän on jäänyt paitsi ainakin toisen vanhempansa rakkautta ja huolenpitoa!

ap

Vierailija
6/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti sektiolla syntynyt, pulloruokittu vauva, jonka yh-äiti oli liian hyvännäkönen. Murhaaja siis.

Vierailija
7/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaansa mitään yhteyttä 20 vuoteen. tavannut poikansa kun tämä oli 15-16 vuotias

dn oikein tajua miksi piti tältä isältäkin haastattelu kaivaa ? jotenkin noloa.

ja varmaan isäsuhde tai sen puute nyt laitetaan syyksi ?

Vierailija
8/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. AP:hän perustelee pointtinsa ihan hyvin, joten mitä siinä vaahtoat. Ihan rauhassa vaan otat lääkkeesi ja hengität syvään.

Vierailija
9/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi on mauton. Häpeäisit edes. Missä sinun isäsi on kun et osaa edes käytöstapoja tai tilannetajua?

Vierailija
10/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin sekosi..

Vierailija
11/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita tekijöitä, että nuppi sekoaa. Mutta voimakas isän tuki lapsen ja nuoren elämässä nyt tuskin tilannetta huonontaa, päinvastoin, olisi voinut estää tämän tragedian.

ap

Vierailija
12/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida sitä itse tajuta.

Vierailija
13/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla mikään ihanneisä?

Vierailija
14/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka pultsari joskus katsoi kadulla lastani: sinusta voi tulla vaikka presidentti tai...

Katsoi hetken itseään ja poistui.

Hitlerillä oli isä perheessä. Taas turha louskutusketju ap, missä oma isäsi on kun haluat pahaa mieltä iloisena jakaa? Niinkö isäsi sua opetti?

Vierailija
15/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina sanonut että lapset tarvitsee molemmat vanhemmat isän ja äidin, ei mitään lesboja eikä homoja!

Samoin kun olen aina sanonut ettei ole oikein tehdä lapsia ennen avioliittoa, nehän ovat ÄPÄRIÄ.

Yksinhuoltaja vanhempi on myös huono lapselle,

eronneiden lapset eroavat varmasti!

Lapsilla täytyy olla myös kuria ja isän näyttää miehen mallia!

Vierailija
16/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina sanonut että lapset tarvitsee molemmat vanhemmat isän ja äidin, ei mitään lesboja eikä homoja!

Samoin kun olen aina sanonut ettei ole oikein tehdä lapsia ennen avioliittoa, nehän ovat ÄPÄRIÄ.

Yksinhuoltaja vanhempi on myös huono lapselle,

eronneiden lapset eroavat varmasti!

Lapsilla täytyy olla myös kuria ja isän näyttää miehen mallia!

Vierailija
17/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän erosivat jo ennen kuin poika syntyi? Olikohan isäkin jotenkin häiriintynyt?

Vierailija
18/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin että täällä joku takuuvarmasti alkaa vaahtoamaan asiasta kun tuli ilmi että äiti on yh.. Nyt me kaikki yh:t sitten kasvatetaan lapsistamme tulevia massamurhaajia.

Vierailija
19/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän erosivat jo ennen kuin poika syntyi? Olikohan isäkin jotenkin häiriintynyt?

Vierailija
20/22 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko eron syynä esim. perheväkivalta. On melko loogista, että lapsi jota hakataan lapsena on täynnä vihaa ihmiskuntaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi