Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Timo Soini ole ottanut voimakkaasti kantaa Norjan tapahtumiin?

Vierailija
24.07.2011 |

Ovat kuitenkin aatetovereita?

Vai onko tämä vain hiljaista hyväksyntää?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma ei kyllä kelpaa syyksi olla hiljaa näin pitkään, jos on puoluejohtaja.

Vituttaa persuissa just tuo että pitää aina jotenkin venkoilla asioitten kanssa. Persut askartelee "rasisminvastaisen" julkilausuman jonka rivien välit oikein pullistelee mamuvastaisuutta. Kaikki muut puoluejohtajat oli tässä tapauksessa heti ja selkeästi sydämestään tuomitsemassa asian eikä niiltä tarvi anoa kommenttia oli ne sitten missä tahansa. Soini kirjoittaa odotettavaissa olevan liirumlaarumin, mutta eipä sillä niin kauhee kiire sit ollut.

Se tässä karmeassa tragediassa on ollut hienoa on se miten hyvät ihmiset ovat avanneet suunsa. Sitä on ilo katsoa ja lukea. Kun tuntuu välillä siltä että vihakirjoitusta suoltavat ammattikommentoijat on aivan täysin vallanneet netin.

Vierailija
42/51 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistää muita, nyt kun ilmoitettiin että poliisi tutkii äärioikeistoa niin heti alkoi kitinä, miksei äärivasemmistoa.Persunuoret tuomitsi iskun, mutta en ole varma peruivatko asian viimeisessä lauseessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persunuoret tuomitsi iskun, mutta en ole varma peruivatko asian viimeisessä lauseessa...

Ja mikä on Soinin käytännössä ainoa realistinen mahdollisuus tehdä asia tuomitsemisesta ambivalentti asia? No vetkutella ja vitkutella ja vetkutella.

Vierailija
44/51 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aatetovereita ne on? Ei mitään yhteistä keskenään ja miksi pitäisi ottaa kantaa norjassa tapahtuviin ammuskeluihin, jokainen maa hoitakoon itse omat mielenvikaiset.

mainittuna ja puolueen jäsenelle lähetetään kirjoituksia, pitäisi otta kantaa! Selvästi Norjan tappajan mielestä Perussuomalaiset ovat aatetovereita.

oli myös ok sarjamurhata lapsia ja nuoria lähes sata. Ehkä voimme jättää Norjan tappajan mielipiteet omaan arvoonsa??

Vierailija
45/51 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aatetovereita ne on? Ei mitään yhteistä keskenään ja miksi pitäisi ottaa kantaa norjassa tapahtuviin ammuskeluihin, jokainen maa hoitakoon itse omat mielenvikaiset.

Vierailija
46/51 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää jo! vai haluatko lakaista totuuden maton alle?

Vierailija
47/51 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittuna ja puolueen jäsenelle lähetetään kirjoituksia, pitäisi otta kantaa!

Selvästi Norjan tappajan mielestä Perussuomalaiset ovat aatetovereita.

Vierailija
48/51 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä hän saa ottaa vastuun niistä ihan itse.

Vierailija
49/51 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä itselläänkin pohdittavaa. On mies varmasti aivan helvetin järkyttynyt, turha mennä sönköttämään mitään puhujankorokkeelle ennen kuin on itselleen selvittänyt asian.

Vierailija
50/51 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että termiä ei enää käytetä. Olen myös ihmetellyt miksi PS tai Soini eivät sano mitään. Muut puoluejohtajat ovat esittäneet surunvalittelunsa.

Vierailija
51/51 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä murhenäytelmä johtaa edes persujen kannatuksen laskuun. Sieltä jengistä kun oikeasti löytyy huolestuttavan paljon samankaltaisia aatesuuntauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä