Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen hakenut avioeroa.

Vierailija
24.07.2011 |

Mutta sen sijaan, että surisin ja syyttelisin itseäni pieleen menneestä avioliitosta, olo on tosi helpottunut.

Tosin vatvon ajatuksissani asiaa koko ajan, mutta en koe tehneeni typerästi. Nyt vain täytyy saada arki rullaamaan ja talousasiat kuntoon.

Harmi vain lapsen puolesta, että isä osoittautui alhaiseksi ja lapselliseksi. Hän on minulle vihainen ja on sanonut ettei tule olemaan minun eikä lapsen kanssa missään tekemisissä.

Ehkä aika auttaa häntä pääsemään vihastaan ja rupeaa olemaan lapsensa kanssa.

Tämä on ihan tuore juttu, mutta mitä psykologit sanovatkaan kuoleman jälkeisestä surutyöstä? Sitä en muista, mutta miehelle tämä oli varmaan sellainen pieni kuolema.

T: Ex marionetti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuleva ex-miehesi ei halua olla sinun tai lapsesi kanssa missään tekemisissä. Siitä on paljon enemmän hyötyä kuin haittaa, usko mua. Hyödyt: kun alat uuteen suhteeseen, ei hän ole siinä narisemassa lapsen tapaamisista tms., kun saat yksinhuoltajuuden > sun ei tarvi kysellä mitään lapseen liittyvää mieheltä, saat tuet valtiolta eikä sun tarvi kerjätä niitä exältä, sun ei tarvi laukata lastenvalvojalla sopimuksia tekemässä ja sitten huomata ettei sopimuksista pidetä kiinni, lapsesi ei saa äitipuolta joka häntä syvällä sisimmässään vihaa... Jne. lista on loputon!!! Ainoa huono puoli on ettei lapsesi saa miehen mallia biologisesta isästään, mutta onko se niin toivottavaakaan kun tuleva ex on kuvailemasi sika.

Ole onnellinen ja ala elämään upeaa elämää!!!

Vierailija
2/2 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon hyviä puolia minun kannaltani toit esiin.Niinhän se menne.

Olen silti lapsen puolesta surullinen. Hän rakastaa isäänsä hyvin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä