Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräätkö ukkosen jyrinään vai nukutko sikeästi silloinkin?

Vierailija
24.07.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eukko kuorsaa vieressä niin kovaa, etten kuulisi edes ilmahälytystä yöllä. En vaikka olisin hereillä, mikä on todennäköistä tässä metelissä.

Vierailija
2/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaha, taitaa ukkostaa ja jatkan samalla sekunnilla untani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäuninen. Herään kyllä etäiseenkin jyrinään. Käyn irrottamassa herkimmät sähkövehkeet seinästä ja menen sänkyyn torkkumaan. Saatan jättää ikkunankin auki, mutta en vedä piuhaa peltikatosta varpaani kauttaa pihamaalle.

Ja eiköhän se herätä sikeäunisemmankin, kun oikein liki pläjäyttää... luulisin että sillä piisaa sitä äänipotentiaalia sellaiseen.

Vierailija
4/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäuninen. Herään kyllä etäiseenkin jyrinään. Käyn irrottamassa herkimmät sähkövehkeet seinästä ja menen sänkyyn torkkumaan. Saatan jättää ikkunankin auki, mutta en vedä piuhaa peltikatosta varpaani kauttaa pihamaalle. Ja eiköhän se herätä sikeäunisemmankin, kun oikein liki pläjäyttää... luulisin että sillä piisaa sitä äänipotentiaalia sellaiseen.

hetken haistelin ettei haise palaneelta. totesin, että ei ilmeisesti ainakaan meidän talo pala. ehkä vain naapurin talo... ja käänsin kylkeä ja jatkoin unta.

Vierailija
5/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eukko kuorsaa vieressä niin kovaa, etten kuulisi edes ilmahälytystä yöllä. En vaikka olisin hereillä, mikä on todennäköistä tässä metelissä.

Olin juuri paassyt unen paasta kiinni jylinan loputtua kun klo. 3.16 tornaado sireenit alkoivat huutaa.

Taisi olla vaara halytys kun ukonilma oli jo ohi mutta siihen jaivat youneni.

Vierailija
6/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin että mitenköhän käy kerman vatkaamisen kanssa.

Vierailija
7/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suorittaa tarvittavat toimenpiteet ukkosen iskiessä ja hoitaa lasten rauhoittelut. Aamulla kertoo: oli yöllä kova ukkonen. :) Kerran salama iski pihalla olleeseen puuhun ja mies luuli mun jo kuolleen kun en herännyt. Repi siinä vaiheessa ylös sängystä.

Vierailija
8/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään myös lumiauraan, lehdenjakajan auton hurinaan tai harakoiden meluamiseen. Onneksi nukahdan kuitenkin helposti uudestaan.

Vierailija
9/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yönä heräsin sateeseenkin (satoi kyllä rankasti)

Vierailija
10/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkonen yöllä tai päivällä, se ei hetkaita mihinkään suuntaan. Ei siihen herää vaikka on ikkuna auki, ellei jyske ole erityisen kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi